Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen sisarusten mielestä olen edelleen ihan väärä puoliso miehelleni.

Vierailija
23.10.2023 |

Mutta kuinkas onkaan käynyt. Toinenkin sisko jo erosi, toisella vissiin toka tai kolmas mies jo kierroksissa. Minun ja mieheni suhde on kestänyt nyt 30 vuotta. Eikö nämä ihmiset tosiaan tajua mitään, edes laskea 1+1 ja kenen nillkaan kolahti mitä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se niille sisaruksille kuuluu, elleivät itse halua olla sinun kanssa :D

Vierailija
2/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pysyä mahdollisimman etäisissä suhteissa tuollaisten myrkyllisten ihmisten kanssa. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no minäkin olen sitä mieltä että veljeni olisi löytänyt paljon paremman. Varmaan niillä on syynsä ajatella niin  kuin ajattelevat.

Vierailija
4/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarusten kommentit voit antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Se on sun miehen vastuulla ojentaa sisaruksiaan jos heittävät tuollaisia kommentteja ilmoille kuullesi.

Vierailija
5/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jaa, no minäkin olen sitä mieltä että veljeni olisi löytänyt paljon paremman. Varmaan niillä on syynsä ajatella niin  kuin ajattelevat.

Miksi koet velvollisuudeksesi sekaantua veljesi, oikeustoimikelpoisen aikuisen, parisuhde-elämään?

Onko ajatukset sekaantumista asioihin? 

Vierailija
6/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mutta jos veljesi on onnellisena puolisonsa kanssa vuosikymmenestä toiseen ja sinä samaan aikaan epäonnistut omissa puolisovalinnoissasi, niin ei kai se veljeltä mikään huono valinta olekaan ollut?

Olen ollut puolisoni kanssa kauemmin kuin veljeni omansa kanssa. 

Vierailija
7/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ehkä veljesi löysi omasta mielestään parhaan?

Vierailija
8/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Toivon todella että itse ajattelee näin. 

Vierailija
9/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Onko mitään syytä olettaa ettei ajattelisi?

Mieheni veljen vaimo sanoi kerran, että miesten sisko ei ole ikiä hyväksynyt ketään heidän naisistaan, ja silti kummallakin on onnellinen avioliitto rakastavan puolison kanssa.

Vierailija
10/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mieheni veljen vaimo sanoi kerran, että miesten sisko ei ole ikiä hyväksynyt ketään heidän naisistaan, ja silti kummallakin on onnellinen avioliitto rakastavan puolison kanssa.

On, en viitsi niitä sen enempää tässä avata. Kunhan kommentoin että emme tiedä ap:n tapauksestakaan kuin hänen puolensa asioista. 

Vierailija
11/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin veljellä oli hyvä puoliso, jonka meni sit myöhemmin vaihtamaan. Uuden puolison taholta on ollut niin törkeää käyttäytymistä, että ei kiinnosta tähän tutustua. Veli tietenkin saa erota ilman sukulaisten lupaa ja pariutua uudestaan. Eikä hän tarvitse muilta hyväksyntää omille valinnoilleen. Minä puolestani saan valita, kenestä jaksan olla kiinnostunut ja kenestä en. Kyllä minä jossain sukujuhlissa voin kahvipöydässä jutella niitä näitä, mutta en minä rupea enää mihinkään uusiin puolisoihin tutustumaan, saati heidän lapsiin, jotka eivät ole minulle mitään sukua.

Enkä todellakaan ajattele, että tämä olisi sille uudellekaan puolisolle mikään menetys, että miehen sisarukset eivät jaksa hänestä olla kiinnostuneita. Hänellä on varmasti riittävästi sosiaalista elämää ilman meitäkin. Älä sinäkään ap välitä, mitä miehen sisarukset sinusta välittävät. Heidän kanssaan ei tarvitse olla tekemisissä eikä sillä ole mitään väliä, mitä he sinusta ajattelevat. Tärkeämpää on, mitä oma miehesi sinusta ajattelee.

Vierailija
12/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ymmärrän. Veljesi varmasti ajattelee, että miehesi olisi löytänyt paljon paremman.

Vierailija
13/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

On, en viitsi niitä sen enempää tässä avata. Kunhan kommentoin että emme tiedä ap:n tapauksestakaan kuin hänen puolensa asioista. 

Jos on oltu yhdessä 30 vuotta niin aika hyvin tietää myös puolison mielipiteestä. Nykyaikana on helppo erota jos ei vapaaehtoisesti halua suhteessa olla.

Vierailija
14/16 |
23.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne minunkin miehen sisarukset virkkovat. Mies on toivottanut hyvää loppuelämää heille. 

Vierailija
15/16 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten nämä siskojen erot vaikuttavat siihen kokevatko he sinun olevan veljellensä hyvä puoliso. Eikä liiton pituuskaan kerro yksistään mitään onko suhde hyvä vai huono, joskus ei vain osata syystä tai toisesta lähteä. Mutta muuten noin valinta on tosiaan vain veljesi ja jos hän on siihen tyytyväinen, siskojen pitäisi tämä hyväksyä.

Vierailija
16/16 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se niille kuuluu pätkääkään?