Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvä partakone?

Vierailija
11.12.2024 |

Kannattako ostaa halpa partakone vai pitääkö ostaa kalliimpi, jotta sillä tekee joitain?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partakone joka tekee partaa?

Tarkoitat kai parranajokonetta.

Vierailija
2/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ap.

Syystä että olen nainen.

Kysymys kannattaisi lähettää joillekin miesten täyttämille palstoille.

Tiedän vaan sen, että pari vuotta sitten mieheni toi työmatkaltaan, Saksasta, uuden parranajokoneen, kaikkine lisätarvikkeineen.

Eikä ole kertkaan valittanut yhtään mitään uudesta konestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap.

Syystä että olen nainen.

Tiedän vaan sen, että pari vuotta sitten mieheni toi työmatkaltaan, Saksasta, uuden parranajokoneen, kaikkine lisätarvikkeineen.

Eikö naiset aja intiimialueitaan partakoneella?

Vierailija
4/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remington quickcut on todella hyvä. Hiusten leikkuuseen, mutta on osoittautunut parhaaksi partakoneeksi mitä minulla on ollut.

Vierailija
5/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Braun Series 9,

Tai jos ei rahat riitä niin Series 7.

Vierailija
6/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen missä on selvät leikkuuterät näkyvillä. En tiedä mihin tarkoitukseen ne sileäpäiset on, veikkasin viimeistelyä, esim braunilla on näitä monta, varmaan kyllä hyviä jos ei päästä partaa kovin pitkäksi.

Vierailija
7/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hiusten leikkaus kone.  Partakoneet on untuvikkojen leukaan.

Vierailija
8/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka kelpaa Gulakovalle ja Smetaniallekin.

Vierailija
9/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Braunin koneista huonoja kokemuksia sikäli että ne halvat sarjat 1 jne eivät leikkaa ja Cooltecista menee teräverkko rikki aika usein ja repii naaman ja teräverkko maksaa paljon.

Philipsin kolmepäiset koneet toimivat ja terää ei tarvitse vaihtaa koskaan vaikka valmistaja suosittelee säännöllistä vaihtamista - onko kukaan koskaan vaihtanut Philipsiin terät? varmaan joku

Sryhmällä on joku Philipsin mallinen toisen merkkinen kolmeteräinen 30 euroa ja se on saanut kommenteissa hyviä arvioita, mutta en tiedä.

Vierailija
10/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philips OneBlade.

Vierailija
11/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Braunin koneista huonoja kokemuksia sikäli että ne halvat sarjat 1 jne eivät leikkaa ja Cooltecista menee teräverkko rikki aika usein ja repii naaman ja teräverkko maksaa paljon.

Philipsin kolmepäiset koneet toimivat ja terää ei tarvitse vaihtaa koskaan vaikka valmistaja suosittelee säännöllistä vaihtamista - onko kukaan koskaan vaihtanut Philipsiin terät? varmaan joku

Sryhmällä on joku Philipsin mallinen toisen merkkinen kolmeteräinen 30 euroa ja se on saanut kommenteissa hyviä arvioita, mutta en tiedä.

Philipsit jättää sänkeä. Täyttä paskaa.

Vierailija
12/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap.

Syystä että olen nainen.

Ei. Eivät aja.

Naisille on omat trimmerit, kehonsa eri alueisiin.

Miesten partakoneita ei ole tarkoitettu hygienia trimmereiksi.

Onko kommentoija tosiaan noin perustyhmä?  Vai teeskenteleekö vaan?

Vierailija
13/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap.

Syystä että olen nainen.

Mä käytän Gilletten höylää.

Vierailija
14/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höylä ainoa oikea. Tekee todella sileän jäljen.

Vierailija
15/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen koneen pitäisi tehdä? Kun vastaat ensin tuohon, saat vastauksen aika nopeasti 

itsellä oneblade 360 ja minun tarpeisiini sopiva.. sillä trimmaa naaman ja muunkin kehon. 

Vierailija
16/22 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ap.

Syystä että olen nainen.

Ei. Eivät aja.

Naisille on omat trimmerit, kehonsa eri alueisiin.

Miesten partakoneita ei ole tarkoitettu hygienia trimmereiksi.

Onko kommentoija tosiaan noin perustyhmä?  Vai teeskenteleekö vaan?

Philips oneblade on teimmeri koko keholle. 

Vierailija
17/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panasonic Arc5, eli Panasonicin 5-teräiset ovat leikkausteholtaan parhaita mitä löytyy. Paljon parempia kuin esim. Braun series 9 tai Philips Prestige. Arc5 koneita on eri hintaisia, mutta niissä kaikissa on sama suorituskyky, lisävarusteet vain vaihtelevat. Edullisemmat mallit reilusti alle 200e, esim. hobby hallissa Panasonic ES-LV69.

Vierailija
18/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Braun series 3. Ollut sama kone käytössä jo kymmenkunta vuotta. Vesi pestävä ja löytyy rajain takaa, jota kaikissa kalliimmissakaan malleissa ei ole. Yurha maksaa premium lisää 7 tai 9 sarjan tuotteista. 3 leikkaa yhtä hyvin ja ei ole mukana turhia ominaisuuksia tai lisähilpettä.

Vierailija
19/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku halpis braun ja hyvin on toiminut. On myös oneblade mutta sillä kun alelee niin on sitten karvoja joka paikka täynnä 

Vierailija
20/22 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Braun Series 9,

Tai jos ei rahat riitä niin Series 7.

Braunilla on se paska juttu että on myös Series 1 ja 3 ja 5 ja ne ovat huonompia kuin 7.  Edes 7 ei välttämättä ole mikään hyvä, mutta on ainakin kiukkunen kierrosluvultaan.  Jos täytyy saada parranajokone 40 eurolla, niin sitten joku pyöriväteräinen Philips tai "kopio" alennuksesta, ne pyöriväteräiset ovat kaikki olleet hyviä.

Braunilla on vielä lisäksi käynyt että teräverkko oikeasti menee rikki aika nopeasti ja terät repivät naamaa - ei ole pelkästään sanahelinää ohjeissa että teräverkko olisi syytä vaihtaa 18 kuukauden välein.  Sama ohje on Philipseissä, mutta Philipsin teräverkkoja tuskin kukaan on koskaan vaihtanut :D ... kone menee muuten vain vanhaksi ja rikki ... Braunissa on pakko ruveta sijoittamaan koneeseen aika isoa summaa uudelleen 1,5 vuoden välein että naama ei repeä rikkinäisellä teräverkolla.

Itsellä on CT2 Cooltech ja Series 7 ja en suosittele kenellekään, mutta itse käytän kyllä, + on Philipsejä erilaisia varalla, ties mistä jääneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän