Kelpaako naisille puistokemisti?
Eli mies, joka tykkää ottaa häppää puistojen penkeillä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän riipu naisesta. Minulle ei kelpaisi, mutta jollekin kassialmalle voi kelvata.
Ollanpas sitä taas nirsoja. Onko oikein joku listakin laadittuna??
Niin marssippa siekin puistoon ja ota kemistiltä kunnolla poskionteloon ja niele kaikki mitä irtoaa. Sitten annat erärööriä vielä lisäksi. Ei oo homoo jos pistät silmät kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän riipu naisesta. Minulle ei kelpaisi, mutta jollekin kassialmalle voi kelvata.
Mitäs täällä näppäilet? Mene nyt hyvä ihminen julkisen käymälän vessan lattian lämmittimeksi jollekulle kemistille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin juuri! Kyllä pitäisi nyt lättyä levyttää kaikille seisoi niillä tai ei oli pashkat housuissa tai guset tai ei.
No kyllä spurgujen ja päihteiden suurkuluttajien pitäisi ryhdistäytyä, hoitaa elämänsä kuntoon ja vasta sen jälkeen katsella naisia. Ne kauheat vieroitusoireet ei edes kestä ikuisuuksia ja itseasiassa, vieroitusoireisiinkin tottuu, jos niitä tulee usein. Meinaan, että olen jo tottunut nikotiinin vieroitusoireisiin, joita välillä tulee niin eipä siinä. Ennen teki mieli nikotiinia ja nykyään sitten pitää kestää niitä vieroitusoireita yhtä usein. Ne on jo osa arkea melkein parin kuukauden kohdalla. Eikä muuten ole vieläkään loppunut tai hävinnyt nikotiinin vieroitusoireet. Jos minä olen jaksanut niiden kanssa näin kauan, kyllä jokainen spurgu voi lopettaa juomisen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs täällä näppäilet? Mene nyt hyvä ihminen julkisen käymälän vessan lattian lämmittimeksi jollekulle kemistille.
No hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa. Ihan on mukavia tyyppejä ja jos saa mennä vielä mukaan, niin mikäs siinä.
Mulla oli pari sellaista puistokaljoittelevaa kaveria, niin mulla oli tapana olla niiden seurana ihan selvinpäin. Tuli välillä pitkiä katseita ohikulkijoilta. Jotkut ehkä vilkaisi, että onko toi ihan oikeasti noiden kanssa ja ei edes juo mitään.
Uskon! Kerran joku spurgu tuli juttelemaan mulle kun kävelin kadulla ja vähän aikaa kulki yhtä matkaa siinä höpöttäen, enkä muista koskaan saaneeni yhtä paljon pitkiä katseita vastaantulijoilta kuin silloin. Olen siis raitis ja habitukseni ei ehkä ihan mätsännyt häneen. Mutta täytyy sanoa että oli tosi kivan oloinen heppu
Niin juuri! Kyllä pitäisi nyt lättyä levyttää kaikille seisoi niillä tai ei oli pashkat housuissa tai guset tai ei.