Onko 173cm pitkä mies liian lyhyt?
Voiko siis tuon pituinen mies kompensoida tasoaan koulutuksella ja hyvällä statuksella työelämässä jotta saa parempaa palkkaa?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Itselleni olisi liian lyhyt, vaikka olen 157cm.😀
Miksi alapeukut? Onhan miehilläkin vaatimuksia naisten ulkonäön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Onko pituus oikeasti tuon 173 cm? Kokemukseni mukaan miehet lisäävät 10 cm. Huvittaa miten 165 cm pituisena naisena katson alaspäin tai olen saman pituinen miesten kanssa jotka sanovat olevansa 175 cm.
Riippu naisen iästä. Nyky-nuoret ovat pitempiä kuin kasari-ysäri entiset nuoret eli nykyiset keski-ikäiset. Nuorissa naisissa on nykyään 180cm pituisia usein.
Itse olen oikeasti 180+cm mies ja ikäiseni naiset ovat pituudeltaan noin leukaan tai nenääni asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pituus oikeasti tuon 173 cm? Kokemukseni mukaan miehet lisäävät 10 cm. Huvittaa miten 165 cm pituisena naisena katson alaspäin tai olen saman pituinen miesten kanssa jotka sanovat olevansa 175 cm.
Riippu naisen iästä. Nyky-nuoret ovat pitempiä kuin kasari-ysäri entiset nuoret eli nykyiset keski-ikäiset. Nuorissa naisissa on nykyään 180cm pituisia usein.
Itse olen oikeasti 180+cm mies ja ikäiseni naiset ovat pituudeltaan noin leukaan tai nenääni asti.
Ihmisten pituus kasvaa kokoajan koska naiset suosivat vain pitkiä miehiä.
Monille naisille 173cm on liian lyhyt, mutta esim. 150-160cm naiset voivat käyttää vaikka korkkareita 173cm miehen kanssa, eivätkä silti joutuisi katsomaan 173cm miestä ylöspäin. Lisäksi osa naisista eivät koskaan edes käytä korkokenkiä, joten heidän osalta myös normipituiset 165-170cm naiset sopivat. Siinä on jo iso joukko naisia.
Jos lyhyt mies kantaa vartensa hyvällä itseluottamuksella ilman alemmuuskompleksia, niin miehen pituus ei ole monelle normipituisista naisista ongelma.
Sen sijaan poikkeuksellisen lyhyet ja pitkät naiset haluavat yleensä myös pitkän miehen. Lyhyet. jotta kokevat turvallisuuden tunnetta ja pitkät, jotta tuntevat itsensä naiseksi miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Monille naisille 173cm on liian lyhyt, mutta esim. 150-160cm naiset voivat käyttää vaikka korkkareita 173cm miehen kanssa, eivätkä silti joutuisi katsomaan 173cm miestä ylöspäin.
Alaspäin tietysti tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Joskin olen itse 157 cm nainen ja isäni on alle tuon mainitsemasi pituuden. Olen siis varmaan tottunut.
Riittävän pitkä hän sinulle olisi 😅
Ei minusta ole liian lyhyt, mutta moni on eri mieltä. Olen tuon pituinen. N29
Vierailija kirjoitti:
No näin 170cm naisen näkökulmasta onhan se vähän. Mutta käytän korkokenkiä sen verran harvoin, että kyllä tuon pituinen minulle kelpaa. Jos vaan on minua leveämpi yläkropastaan ja edes vähän isommat kädet ja jalat, mikä ei ole kyllä paljon vaadittu sekään.
Isommat kädet ja jalat? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin tarve pätkänaisilla on saada pitkä mies 🙄
On jotenkin koomisen näköistä nähdä pätkä kävelevän pitkän miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei. Joskin olen itse 157 cm nainen ja isäni on alle tuon mainitsemasi pituuden. Olen siis varmaan tottunut.
Insesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten keskipituus on kasvanut paljon vähemmän kuin miesten, milleniaalinaiset ovat käytännössä samanpituisia kuin zilleniaalinaiset.
Ei ole. Kuumin mies jota olen deittaillut, oli 173 cm pitkä eikä hän kysellyt tai pyydellyt anteeksi pituuttaan. Harmi vaan, ettei hän ollut sittenkään kiinnostunut minusta.
T. N 175 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetin tarve pätkänaisilla on saada pitkä mies 🙄
On jotenkin koomisen näköistä nähdä pätkä kävelevän pitkän miehen kanssa
Haluavat lastensa kasvavan pidemmiksi, varmaan. Ja eihän se mistä viehättyy, varsinaisesti liity omaan ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pituus kasvaa kokoajan koska naiset suosivat vain pitkiä miehiä.
Äläpä oio tiedettä periytymisestä 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ihan kaikki kuitenkaan. Mä oon viiskymppinen nainen ja 176 pitkä. Ikäisteni joukossa kyllä pitkä naiseksi, ja myös moniin miehiin verrattuna. Eli kyllä tuo 173 aloittaja on mielestäni auttamattoman lyhyt.
ei jos kulli on kova ja paksu sekä vähintään 20 cm pitkä niin ei lessuakoillakkan pakota pillua. On kokemusta kun pitää minimolun jälkeen hakea synninpäästöä. Siis Kristuksen lapselle aamen jeesuksen jumalassa ja veressä. Näin sinäkin voi tehdä mitä huvittaa kunhan sovit kaverin kanssa menettelystä. AAMEN nimi jota monikaan ei tiedä
Mun ensimmäinen poikaystävä oli 170cm. Käytti korkokenkiä (siis semmosia miesten). Minä olen 164cm ja tunsin itseni jättiläiseksi hänen rinnallaan vaikka hoikka olinkin.
Lyhyt, mutta tavallinen pituus.
Miesten pituudet:
alle 168 cm: "todella" lyhyt
168-174 cm: tavallisen lyhyt
175-178 cm: keskipituista lyhyempi
179-183 cm: keskipituinen
184-187 cm: keskipituista pidempi
188-194 cm: tavallisen pitkä
yli 194 cm: "todella" pitkä
Vasta alle 168 cm pituiset miehet ovat todella "kusessa", kun taas 168-174 cm ei ole vielä "game over", etenkin jos on muita apuja, kuten komeat kasvot. 175-178 cm voi vielä saada kuittailuja joiltain, mutta on yleensä tarpeeksi pitkä suurelle osalle naisista. 179-183 cm-pituisena olet kaikkiaan miehenä "turvassa" eikä tarvitse omaa pituutta erityisemmin miettiä. 184-187 cm on yleensä ihanteellinen pituus naisten näkökulmasta, eli keskimääräistä pidempi, pitkähkö, muttei pelottavan suurikokoinen. Moni nainen tykkää toki myös haarukasta 188-194 cm, etenkin jos on itse pitkä naiseksi. Jne.
No näin 170cm naisen näkökulmasta onhan se vähän. Mutta käytän korkokenkiä sen verran harvoin, että kyllä tuon pituinen minulle kelpaa. Jos vaan on minua leveämpi yläkropastaan ja edes vähän isommat kädet ja jalat, mikä ei ole kyllä paljon vaadittu sekään.