Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla huono joulumuisto?

Vierailija
11.12.2024 |

Vävy ja appiukko ottivat alkoholia jouluaattona.Sitten tuli riitaa ja siitä seurasi tappelu.Sitä ei saatu loppumaan.Oli pakko soittaa poliisi apuun.Poliisi tuli ja miehet vietiin juoppoputkaan.Aamulla miehet pääsivät pois putkasta.Miehet olivat hyvin hiljaisia,Asiasta ei koskaan puhuttu,Tämä oli viimeinen yhteinen joulu.Vaimo otti avioeron pian tämän jälkeen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari huonosti mennyttä joulua on enkä tahdo niitä enää muistella.

Vierailija
2/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan valmisrosolli vanhemman luona lapsena. Oli kammottava teollinen. Kotitekoiset varmaankin erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien kännäily lähti lapsesta.

Vierailija
4/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä sekaisin mutsi oli jouluna kuin arkenakin. Joten ei ne jouluiset kohtaukset arjesta erottuneet.

Vierailija
5/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokajouluiset turpakäräjät ja lahjojen rikkomiset. Päivällä esitettiin iloista perhettä ja viinan kuluessa sitten aina sama lopputulos.

Vierailija
6/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä sekaisin mutsi oli jouluna kuin arkenakin. Joten ei ne jouluiset kohtaukset arjesta erottuneet.

Ja humalassa olivat muutenkin kaikki viikonloput ja juhlat.

Outoa kyllä, mutta mulla oli kuitenkin ihan kivaa lahjojen ja sisarusten kanssa.

Vierailija
7/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuuden joulut oli viinan huuruisia, mutta silloin vanhemmat oli hauskoja ja rentoja.

Pari päivää ennen joulua ja jouluaaton alku oli piinaa, kun mutsi kiukkusena suoritti.

Ei koskaan joulupukin suoraa linjaa tai lumiukkoa, kun siivota piti, piti tehdä ruokia, koristella kuusi... Miksi kaikki piti jättää aattoon?!

Vierailija
8/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On: vuoden1963 jouluna, olin 5 v. ja sairastin tuhkarokkoa, joulupukkia sain katsella vain oven takaa sanapuolen raosta. En siis saanut edes näyttäytyä joulupukille. Ainoa muisto lapsuuden jouluista.

9/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena aikuisena oli joulu, jolloin olin niin huolissani terveydestäni, että se vaikutti joulutunnelmaan. 

Vierailija
10/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena minun äiti oli kännissä kuin käki aina. Välillä se lähti jonnekkin ryyppäämään ennen joulua ja oltiin veljeni kanssa kaksistaan jouluna eikä juuri ruokaa ollut

Vierailija
11/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni oli aina kauhea joulustressi. Piti siivota, leipoa jne. Iltapäivä yleensä huipentui pahaan mieleen kun isäpuolen hakema kuusi oli ruma ja harva. Alkoholia otettiin. Sitä ei pahasti. Itse ahdistun jouluista. 

Vierailija
12/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On: vuoden1963 jouluna, olin 5 v. ja sairastin tuhkarokkoa, joulupukkia sain katsella vain oven takaa sanapuolen raosta. En siis saanut edes näyttäytyä joulupukille. Ainoa muisto lapsuuden jouluista.

Kele... saRAnapuolen! Olen jälkikäteen miettinyt, että eikö joulupukki olisi saanut edes käydä tartuntavaaran vuoksi. Siis kun en saanut näyttäytyäkään. Tuolloin tuhkarokko oli kyllä ihan tavallinen lastentauti...

Ikäviä nuo vanhempien viinalla läträämiset jouluna. Viina on viisasten juoma, mitä viisaat ei juo, ainakaan jouluna ja pilaa lasten juhlaa.

Vierailija
13/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäisenä olles ymmärsi joulun niin että siihen kuuluu läheisyys ja toisista välittäminen mutta eipä tuota ole vielä koskaan tullut koettua edes jouluna

Vierailija
14/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On montakin, sekä lapsuudesta että ensimmäisestä oikeasta parisuhteesta. Toivon että saan vielä joskus hyviäkin muistoja rakkaiden ihmisten kanssa, jotka korvaa nuo huonot.

Vierailija
15/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mieheni kuoli jouluaattona 2022 sydäntapahtumaan vain 48-vuotiaana. Mies oil tulossa pois saunasta, kun kaatui kylpyhuoneen lattialle tajuttomana. Yritin virvoitella häntä, mutta en onnistunut. Soitin ambulanssin. Minun käskettiin tarkistaa, hengittääkö ja lyökö sydän. Kyllä, heikosti. Tämän jälkeen minulta kysyttiin, onko juonut alkoholia. Sanoin totuuden, eli 2 lasia viiniä oli juonut jouluaterialla pari tuntia aiemmin. Minulle tuli jotenkin tunne, että sen jälkeen ajateltiin että on juonut enemmän ja kyseessä on vain sammuminen. Koska olivat sitä mieltä, ettei ambulanssia tarvitse lähettää. Mies virkosikin uudelleen hetkeksi, mutta oli sekava, ja kaatui heti uudestaan, ja tällä kertaa kakat tuli alle myös. Silloin suostuivat lähettämään ambulanssin. Ei ollut vaan enää mitään tehtävissä kun tulivat.

Vierailija
16/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi meille oli tilattu pukki. Oli niin kännissä että puhe sammalsi ja ei kestänyt pystyssä.  Menin veljeni kanssa sohvan alle piiloon ja esiin tultiin vasta kun pukki oli saatu ulos. Sen jälkeen ei haluttu pukkia ja jos nähtiin sellainen juostiin kirkuen karkuun.

Vierailija
17/29 |
12.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä riehui kännissä, hakkasi äitiä, pelotti. Tätä se oli joka joulu ja juhannus.

Vierailija
18/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaatto 1982.Kova känni.Sammuin kesken jouluaattoillan.

Vierailija
19/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alakouluikäisenä sairastuin jouluna oksennustautiin ja oksensin yöllä budabestit sänkyyn. 

Vierailija
20/29 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vaimo heitti ensimmäisen kerran jouluaattona "menen ja petän" kortin pöytään. Oltiin oltu reilu 6kk naimisissa. Joka ikinen juhla ja merkkipäivä samaa paskaa sen ihmisen kanssa. Holilla ei ollut osuutta asiaan, oli vaan todella pahasti mielisairas eikä suostunut hoitamaan itseään kuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi