Naiset vastatkaa
Miltä teistä tuntuu kun mies laittaa viestiä että haluisi sinua?
Haluatteko tuollaisia viestejä kumppanilta
Kommentit (12)
Olisi ihanaa ja sytyttäisi himot
N 36
Tietysti. Koska nainen haluaa olla se jota mies haluaa. Ei niin, että mies haluaa yleisesti vaikka seksiä, vaan se että mies haluaa juuri minut. Sen eron huomaa.
Minä saan sellaisia viestejä kahdeltakin mieheltä. Toista haluan kyllä minäkin, toisesta en vielä osaa sanoa. Ihanaltahan se tuntuu, että minua halutaan. En pane pahakseni. Kyllä se herättää omatkin tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen halua olla haluttava! Ainakaan omalle miehelleen!
Tämä aloitus oli kysymys naisille.
Olisi ihanaa saada mieheltäni tuollainen viesti. Yleensä hän käy lähes suoraan asiaan.
Omalta mieheltäni kyllä mielellään ottaisin tuollaisen viestin. Toivottavaa olisi, että viesti myös johtaisi johinkin. Kauhean turhauttava, kun seksistä vihjaillaan, mutta mitään ei tapahdu.
Taitaa tulla näille lapsille väliin noin 10 vuoden ikäero kun ei tässä välissä ole mikään kiinnostanut. Kyllähän silloin tehdessä kiinnostaa. Ei vaan aina jaksa.
Olen mies mutta vastaan silti.
Haluisin laittaa mutta en viitsi koska muijani ei tykkää,koska hänellä harvoin seksi mielessä ja suuttunut kun laitan eikä hän itse koskaan osoita saati kerro haluista.
Että laitteleeko naiset koskaan miehelleen sellaisia viestejä
On se ihanaa kun mies lähettää viestiä tyyliin haluan suudella vartaloasi, haluan sinut lähelleni, ajattelen sinun pehmeää ihoasi jne.
Hän on 62 ja hellin, intohimoisin mies joka minulla on koskaan ollut. N41
Ei nainen halua olla haluttava! Ainakaan omalle miehelleen!