Visailu, johon saa vastata kuka vain...
Hei,
olisin tekemässä kavereille visailua tyyliin "Painaisitko nappia jos..." ja ajattelin, jos täältä saisi ihmisiltä vastauksia näihin, jotta saadaan vauva.fi mielipiteet pronsentteina esille.
tässä olisi kysymykset:
Painaisitko nappia,
1 jos pelastaisit maailman nälänhädästä, mutta joutuisit itse syömään ranskalaisia koko loppu elämän?
2. jos saisit miljoona euroa, mutta joutuisit kulkemaan aina pukeutuneena pinkkiin pupuasuun?
3. jos voisit matkustaa ajassa minne tahansa, mutta et koskaan voisi palata omaan aikakauteesi?
4. jos voisit lukea ihmisten ajatuksia, mutta vain silloin, kun he puhuvat sinulle rumasti?
5. jos voisit muuttaa minkä tahansa ruoan terveelliseksi, mutta kaikki juomasi maistuisi aina parsakaalilta?
6. jos voisit teleportata mihin tahansa, mutta jokainen teleporttaus veisi sinulta yhden päivän muistot?
7. jos saisit ilmaiset lomamatkat loppuelämäksi, mutta kaikki matkasi olisivat aina 48 tunnin lentomatkan päässä?
8. jos voisit päästä unelmiesi työpaikkaan, mutta sinun pitäisi työskennellä pellen asussa joka päivä?
9. jos voisit tehdä kaikkia muita ihmisiä onnellisiksi, mutta itse et voisi koskaan nauraa ääneen?
10. jos voisit saada supervoimat, mutta sinun täytyisi aina aloittaa päiväsi tanssimalla Macarenaa täysillä julkisessa tilassa?
11. jos saisit unelmiesi ulkonäön, mutta aina kun joku kehuisi sinua, kaatuisit naamallesi?
12. jos voisit lukea kirjoja sekunnissa, mutta jokainen lukemasi sivu ilmestyisi välittömästi ihollesi tatuointina?
13. jos löytäisit itsellesi täydellisen elämänkumppanin, mutta aina hänen kanssaan keskustellessa radiossa soisi non-stoppina Justin Bieber?
14. jos saisit täydellisen seksielämän, mutta jokaisella kerralla naapuri alkaisi koputtaa seinään tahdissa?
15. jos saisit viettää yön julkkisihastuksesi kanssa, mutta paparazzi olisi mukana ja hänen ottamat kuvat vuotaisivat internetiin seuraavana aamuna?
Kiitän kaikkia vastanneita jo etukäteen ja mukavaa joulun odotusta :)
Kommentit (3)
1. Kyllä 2. En 3. Kyllä 4. Kyllä 5. Kyllä 6. Kyllä 7. Kyllä 8. En 9. Kyllä 10. Kyllä 11. Kyllä 12. En 13. Kyllä 14. Kyllä 15. Kyllä
1 kyllä
2. kyllä
3. en
4.en
5. kyllä
6. en
7. kyllä
8. en
9. en
10.kyllä
11. en
12. en