Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Millaiset tuplat, kun ikäeroksi 1v 7 kk?
24.02.2007 |
Auttakaa ken osaa, ikäeroksi siis tulee tosiaan tuo 1 v 7 kk ja koska koiran kanssa täytyy käydä ulkona, on tuplat välttämättömät. Liikutaan pääasiassa hiekka- ja asfalttiteillä (hyvin aurattu näin talvisaikaan). Pienuus ei ole ykköskriteeri, mutta eihän se nyt haittaisi, jos mahtuisivat joistain ovistakin ja farmarin peräluukkuun.
Tykkäsin kovasti kun " yksikkövaunuissamme" oli heittoaisa, sai kesällä vauvan heti pois auringonpaisteesta - onko sitä ominaisuutta muissa kuin joissain Emmaljungan malleissa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Meillä Emmaljungat, Twin Ceroxit, ja olen tykännyt niistä kovasti. Nyt niitä käyttää oma lapseni 1v9kk ja hoitolapsi 1v7kk, mahtuvat myös nukkumaan niissä päiväunensa ulkona. Elokuussa meille on syntymässä viides lapsi, jolloin aion käyttää noita rattaita vauvalla ja isoveljellä, tuolloin 2v3kk. Minulla on noihin olemassa Emmaljungan Duolift, eikä tuota tilaa kyllä paljon isoveljelle jää. Uskoisin kyllä mahtuvan jotenkuten.
Briolla on myös heittoaisa Double Wavessa, niitäkin kävin katsomassa, mutta olivat minusta jopa hieman ahtaammat kuin nuo E:t. Ainakin makuutilan mitta oli pienempi ja taisivat ne olla sentin kaksi kapeammatkin sisämitoiltaan. Vaikka nuo Emmaljungat ovat lähes 80cm leveät, olen mahtunut niillä hyvin kulkemaan, mutta pääasiassa ulkokäytössä ovat. Kasautuvat kyllä tosi mataliksi.
Sisätiloiltaan selvästi isommat ovat Teutonian Team Alut, mutta heittoaisan puutteen takia hylkäsin ne itse aikoinaan.