Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis mieli seota kunnolla. Irtisanoa itsensä, antaa kaiken mennä kun kerta menossa jo muutenkin.

Vierailija
10.12.2024 |

Ei jaksa enää stressata. Olen ihan sekoamispisteessä ja pois tolaltani. Työkyky mennyt ja talous kaatunut. Itsemurha mielessä. Yksin olen ja elän. 

Millään mitään väliä enää. Vihaan työtäni, sama vaikka saisin potkut, ihan sama kaikki minulle. Tapahtukoon mitä vain en jaksa enää välittää. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori ap mutta tuon lässytyksesi kyllä tunnistaa vaikka muutit kirjoitustyyliä hieman :D

Vierailija
22/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, päästä sisäinen barabbas irti !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Aloittaja, 

Me kaikki mokailemme ja se kuuluu elämään, vaikka se ei sillä hetkellä paljon lohduta kun tuntuu että kaikki menee perseelleen. Niin on mennyt joskus minullakin kun elin vähän miten sattuu. Mutta jos ei koskaan mokaa niin ei kyllä opi elämästäkään mitään. Ja tuskin olet mitään täysin kauheaa tehnyt? Kuten julistanut sotaa, tappanut tuhansia viattomia ihmisiä, polttanut kerrostaloa? 

Anna murheen tulla ja myös mennä. Kaikki asiat järjestyy kyllä. Kun sinulla on paha olo, niin sinun kannattaa kertoa siitä jollekin, saat varmasti apua ja olosi helpottuu. Sitä ei tarvitse todellakaan hävetä kun se on ihan normaalia nykyään.

Sinussa on varmasti paljon hyvää ja rohkeutta osoittaa jo se että kirjoitit olostasi tänne. Pyydä siis apua äläkä mieti mitä muut voi asiasta ajatella. Aluksi voit pyytää hiljaa mielessäsi voimia, uskoit sitten ylempi

Ota yhteys Velkaneuvontaan. Siellä osataan auttaa. Tekevät maksusuunnitelman ja hyvässä lykyssä parin vuoden päästä velat annetaan anteeksi ts.velkojan vahingoksi. 

Vierailija
24/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on pitkä ja vaikea masennus ja itse tu hoisuutta. Olen kyllästynyt elämään, ja varsinkin kun lukee uutisista miten kaikki asiat menevät vain huonompaa suuntaan. Sen takia olen päättänyt ta  ppaa itseni.

Vierailija
25/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas mennään 🙃

Vierailija
26/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei työn tekeminen tunnu hyvältä etkä ole onnellinen niin ota loparit. Minäkin otin.