Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tekis mieli seota kunnolla. Irtisanoa itsensä, antaa kaiken mennä kun kerta menossa jo muutenkin.

Vierailija
10.12.2024 |

Ei jaksa enää stressata. Olen ihan sekoamispisteessä ja pois tolaltani. Työkyky mennyt ja talous kaatunut. Itsemurha mielessä. Yksin olen ja elän. 

Millään mitään väliä enää. Vihaan työtäni, sama vaikka saisin potkut, ihan sama kaikki minulle. Tapahtukoon mitä vain en jaksa enää välittää. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene lääkäriin

Vierailija
2/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mene lääkäriin

Mitäs sinulle kuuluu? Onko elämässä hyvä tilanne? 

Olen käynyt lääkärissä joka viikko viime aikoina. 

Aloittaja 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää?,,kun ei ole perhettä joka velvoittaa.

Vierailija
4/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää?,,kun ei ole perhettä joka velvoittaa.

Niinpä. Täytyy salailla tilannettani läheisiltä. Yritän nyt kämpän edes pitää päällä. Olen aina vuokrani maksanutkin ja yritän jatkossakin.

Mites itse voit? Onko elämä mallillaan? 

Aloittaja 

Vierailija
5/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä kerrallaan ap. Lopeta salailu. Puhu tilanteestasi ja ota apua vastaan jos tarjotaan. Luottotiedottomanakin kannattaa jatkaa töissä. Nyt on niin paljon konkursseja ja luottotietojen menetyksiä, että et ole yksin, etkä poikkeus.

Paljon voimia sinulle.

Vierailija
6/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivä kerrallaan ap. Lopeta salailu. Puhu tilanteestasi ja ota apua vastaan jos tarjotaan. Luottotiedottomanakin kannattaa jatkaa töissä. Nyt on niin paljon konkursseja ja luottotietojen menetyksiä, että et ole yksin, etkä poikkeus.

Paljon voimia sinulle.

En minä puhu koska tilanne aiheuttaa erittäin kivuliasta häpeän tuntoa. Olen minä poikkeus siinä mielessä, että minä itse olen mokannut. Tämä on kaikki omaa syytäni. Kiitos jokatapauksessa. 

Toivottavasti sinulla menee hyvin kuitenkin? 

Aloittaja 

Vierailija
7/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan...alamäessä on kunnon vauhtia..ja ala juomaan..

Vierailija
8/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan...alamäessä on kunnon vauhtia..ja ala juomaan..

En oikein pysty juomaan kovin paljoa ainakaan. Ensinnäkin minulla ei ole siihen varaa ja toiseksi kuntoni ei kestä sitä yhtä päivää enempää. 

Juotko sinä paljon? 

Aloittaja 

Vierailija
9/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä menee elämänmakuisesti.  Onnekseni itsellä päättyi työsuhde.  Terveys ei olis kestänyt enempää sitä kuormitusta mitä oli.

Ap:n on toivottavaa löytää ees se kuuluisa yksi ilo, miksi herätä uuteen aamuun. 

Sä oot jollekin tärkeä

Vierailija
10/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä menee elämänmakuisesti.  Onnekseni itsellä päättyi työsuhde.  Terveys ei olis kestänyt enempää sitä kuormitusta mitä oli.

Ap:n on toivottavaa löytää ees se kuuluisa yksi ilo, miksi herätä uuteen aamuun. 

Sä oot jollekin tärkeä

Ihana kuulla, että sinulla menee ihan hyvin kuitenkin ja terveys edellä täytyykin mennä. Hyvää joulun aikaa sinulle. 

Iloa minulle tuottaa valtavasti kissani. Se ilahtuu minusta myös. 

Se, että olen jollekin tärkeä on varmasti totta mutta olen myös raskas taakka. Äitini aina huolissaan ja harmittaa etten ole tässä elämässä pystynyt odotetun mukaisesti elämään. Olen tuottanut suuren pettymyksen itselleni ja läheisilleni. Varmasti vihaisivat minua jos tietäisivät todellisen tilanteeni. 

Aloittaja 

Vierailija
11/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi hehkutit sitä Voxraa.

Vierailija
12/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Aloittaja, 

Me kaikki mokailemme ja se kuuluu elämään, vaikka se ei sillä hetkellä paljon lohduta kun tuntuu että kaikki menee perseelleen. Niin on mennyt joskus minullakin kun elin vähän miten sattuu. Mutta jos ei koskaan mokaa niin ei kyllä opi elämästäkään mitään. Ja tuskin olet mitään täysin kauheaa tehnyt? Kuten julistanut sotaa, tappanut tuhansia viattomia ihmisiä, polttanut kerrostaloa? 

Anna murheen tulla ja myös mennä. Kaikki asiat järjestyy kyllä. Kun sinulla on paha olo, niin sinun kannattaa kertoa siitä jollekin, saat varmasti apua ja olosi helpottuu. Sitä ei tarvitse todellakaan hävetä kun se on ihan normaalia nykyään.

Sinussa on varmasti paljon hyvää ja rohkeutta osoittaa jo se että kirjoitit olostasi tänne. Pyydä siis apua äläkä mieti mitä muut voi asiasta ajatella. Aluksi voit pyytää hiljaa mielessäsi voimia, uskoit sitten ylempiin voimiin tai et. Minä teen niin joskus ja se muuten auttaa, enkä ole mikään uskovainen tai muuten henkimaailman asioihin hurahtanut. 

Kaikkea hyvää sinulle. Usko itseesi ja voimiisi koska sinulla niitä on👍🌹

Vierailija
13/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta sitten tein tuon ja enpä ole päivääkään katunut.

Vierailija
14/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna periksi. Taloutesi on kaatunut, mutta sinulla on vielä työpaikka. Pidä siitä kiinni, koska työllistynyt voi työllistyä parempaan paikkaan tai päätyä työttömäksi tai työkyvyttömäksi hallitusti sen sijaan että luisuisi päistikkaa entistä pahempaan tilanteeseen.

Niele häpeäsi ja hae ammattilaisten apua. TE-toimistossa autetaan monella tavalla, vaikka keskustelupalstoilla työvoimaviranomaiset ovat paholaisesta seuraavia. Sosiaaliviranomaisetkin neuvovat epätoivon koittaessa. Nöyryytyksiltä ja häpeältä et kuitenkaan selviä, jollet nyt satu voittamaan lotossa kunnolla.

Minä tein konkurssin vuosia sitten. Kun koti alkoi mennä alta, työtä ei löytynyt mistään ja terveys heikkeni, en osannut hakea neuvoja ja apua, saati vaatia niitä. Nostin kädet pystyyn täydellisen tappion merkiksi ja annoin kaiken mennä. Nyt olen ajelehtinut vuosia köyhänä, sairaana ja yksinäisenä, eikä tästä ole mitään tietä parempaan. Olen täyttänyt 60 vuotta, joten onneksi ei aikaakaan ole jäljellä kovin paljon.

Vierailija
15/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesääli ei sinua tuosta nosta.

Vierailija
16/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kaiken mennä. Stressi loppui, maailma ei loppunut ja asiat järjestyivät lopulta.

Olisi pitänyt antaa mennä paljon aiemmin pyristelyn sijaan.

Vierailija
17/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Aloittaja, 

Me kaikki mokailemme ja se kuuluu elämään, vaikka se ei sillä hetkellä paljon lohduta kun tuntuu että kaikki menee perseelleen. Niin on mennyt joskus minullakin kun elin vähän miten sattuu. Mutta jos ei koskaan mokaa niin ei kyllä opi elämästäkään mitään. Ja tuskin olet mitään täysin kauheaa tehnyt? Kuten julistanut sotaa, tappanut tuhansia viattomia ihmisiä, polttanut kerrostaloa? 

Anna murheen tulla ja myös mennä. Kaikki asiat järjestyy kyllä. Kun sinulla on paha olo, niin sinun kannattaa kertoa siitä jollekin, saat varmasti apua ja olosi helpottuu. Sitä ei tarvitse todellakaan hävetä kun se on ihan normaalia nykyään.

Sinussa on varmasti paljon hyvää ja rohkeutta osoittaa jo se että kirjoitit olostasi tänne. Pyydä siis apua äläkä mieti mitä muut voi asiasta ajatella. Aluksi voit pyytää hiljaa mielessäsi voimia, uskoit sitten ylempiin voimiin tai et. Minä teen niin joskus ja se muut

Olemme toki inhimillisiä kaikki ja mokia tapahtuu. En minäkään ajatellut näin pahasti mokata. En todellakaan. Eli heittää rulettia suunnilleen niin, että joudun velkavankeuteen ilman mitään omistuksia 10-20 vuodeksi. Täydellistä typeryyttä, jota en voi antaa itselleni anteeksi. 

En ole kuitenkaan mitään sellaista moraalista pahaa kenellekään tehnyt kuten noita luettelemiasi asioita tai mitään sinne päinkään. Olen oikeasti aika kiltti ja empaattinen ihminen, en halua olla paha. 

Mutta oman elämäni olen tyrinyt. En oikein pidä itsestäni. Olen yrittänyt muuttua mutta koska en pysty muuttumaan niin olen heittänyt toivon paremmasta koska olen mitä olen. Ajattelematon ja harvinaisen typerä. 

Kiitos kuitenkin kannustavista sanoistasi. Olet hieno ihminen ja toivon sinulle kaikkea hyvää. 

Aloittaja 

Vierailija
18/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä anna periksi. Taloutesi on kaatunut, mutta sinulla on vielä työpaikka. Pidä siitä kiinni, koska työllistynyt voi työllistyä parempaan paikkaan tai päätyä työttömäksi tai työkyvyttömäksi hallitusti sen sijaan että luisuisi päistikkaa entistä pahempaan tilanteeseen.

Niele häpeäsi ja hae ammattilaisten apua. TE-toimistossa autetaan monella tavalla, vaikka keskustelupalstoilla työvoimaviranomaiset ovat paholaisesta seuraavia. Sosiaaliviranomaisetkin neuvovat epätoivon koittaessa. Nöyryytyksiltä ja häpeältä et kuitenkaan selviä, jollet nyt satu voittamaan lotossa kunnolla.

Minä tein konkurssin vuosia sitten. Kun koti alkoi mennä alta, työtä ei löytynyt mistään ja terveys heikkeni, en osannut hakea neuvoja ja apua, saati vaatia niitä. Nostin kädet pystyyn täydellisen tappion merkiksi ja annoin kaiken mennä. Nyt olen ajelehtinut vuosia köyhänä, sairaana ja yksinäisenä, eikä tästä ole mitään tietä

Voin kuvitella miten ahtaassa tilanteessa olet ollut etkä ole osannut hakea apua. Todella harmi. 

Olet kyllä aivan oikeassa. Tuo oikeastaan rohkaisi ja tuntui sisälläni, että entä jos sittenkin? Entä jos sittenkin....

Olen sinua puolet nuorempi ja sanasi ovat viisaita. Pitäisi varmaan noin tehdä. Kiitos kun halusit neuvoa vaikka itselläsi on ollut ikävä tilanne. Toivottavasti saat sinäkin apua ja uskallat sitä pyytää jos on huono tilanne. 

Ihmiset kai lopulta haluavat auttaa jos uskaltaa olla rehellinen. 

Aloittaja 

Vierailija
19/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheellisuus, uhriutuminen, mielistelevä manipuloiminen, vastuuttomuus, addiktiot, rajut toistuvat masennuskaudet. Kaikki tuo kuuluu "ohutnahkaiseen" narsismiin.

Vierailija
20/26 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valheellisuus, uhriutuminen, mielistelevä manipuloiminen, vastuuttomuus, addiktiot, rajut toistuvat masennuskaudet. Kaikki tuo kuuluu "ohutnahkaiseen" narsismiin.

Hyvin mahdollista. 

Olen aina tiennyt, että en minä mikään normaali ihminen ole. Hankala sanoa, mihin lokeroon kuulun. 

Mitäs nyt, jos olen ohutnahkainen narsisti niin pystynkö muuttumaan? 

Aloittaja