Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa pettäneille kysymys

Vierailija
10.12.2024 |

Jos suhteen ulkopuolisen ihminen unohtaminen on vaikeaa, vaikka rakastaa puolisoa, niin mikä siihen on ollut syynä?

Itse ajattelen, että ei rakasta puolisoaan tarpeeksi. Suhteella on vaikea nähdä enää jatkuvuutta, jos se kolmas osapuoli on jatkuvasti mielessä, vaikka kaikki huomio pitäisi mennä jatkossa puolisolle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rakastanut puolisoani. Jos olisin rakastanut, en olisi pettänyt 

Vierailija
2/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä, joille tunnepuoli tökkii, ja se johtaa syrjähyppyihin. Mutta sekä miehissä että naisissa on ns. häntäheikkejä, jotka ajattelevat alapäällään, ja panevat ketä huvittaa milloin huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kotiseksi loppuu, mies menee paremman naisen syliin. Se ei ole pettämistä, vaan biologiaa. /M67v.

Vierailija
4/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs kosto "hylkäämisen" tunteesta oli mulla syynä. Olen katunut tekoani jälkeen päin.

Vierailija
5/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mahdollisuus saada melkein 30cm mustaa kalua.

N28.v

Vierailija
6/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja seksi on asioita, jotka ei ole sidottu samaan henkilöön.

Vierailija
7/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akasta tulee lahna niin ei mikään ihme et ukko pettää.

Vierailija
8/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28.v

Oles nyt petteri sielä peräkamarissa hiljaa.

Vierailija
9/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kotiseksi loppuu, mies menee paremman naisen syliin. Se ei ole pettämistä, vaan biologiaa. /M67v.

On se pettämistä, jos se pitää tehdä salaa.

Vierailija
10/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kyllä unohtanu niistä suurimman osan,  on niitä joukossa muutama kerta mitä silloin tällöin saattaa vieläkin omaa kivaa pitäessä muistella mutta kun kaikki kerrat on enemmän tai vähemmän humalaista sähläämistä niin hyvä jos naaman tunnistaa jos kadulla vastaan tulee :)

Mitään suhdetta minä en parisuhteen ulkopuolella oo ikinä pitäny niin se saattaa vaikuttaa vastaukseen 

N28

Vierailija
11/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit kun mies lähtee avoimesti 'tilanteestanne' pettämään paikalle hankkimansa naisen kanssa ('kotioloihin').

Tai toinen tapaus että lähti baariin ja raijaa sun kotiin jonkun naisen jonka kanssa alkaa pettää sun kämpän vierashuoneessa?

Molemmissa tapauksissa mies - siis eri miehet - on sitten ryhtynyt väkivaltaan. Ensimmäisessä tapauksessa täysin kreisiä. Toisessa tapauksessa nainen ei ollut edes miehestä kiinnostunut.

Mitä naisen pitäisi ajatella? Miten olisitte naisena menetelleet tämmöisissä tilanteissa? Mitä ihmettä mies on oikein ajatellut ja mitä halunnut tuloksena tämmöisestä menettelystään? Kyllähän tämä on törkeää pettämistä molemmissa tapauksissa.

Vierailija
12/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä oli monia: 

- Kohtasin ihmisen joka todella kolahti, ns. sielunkumppani

- Pikkulapsiajan jälkeen ihastuminen oli jotain omaa, arjesta irtauttavaa

- Oma kokemattomuuteni (lasten isä ensimmäiseni) yhdistettynä kokeilunhaluuni

- ihastumishormonit pisti pään täysin pyörälle

Minä kyllä samalla rakastin omaa miestäni. En missään vaiheessa ajatellut jättää puolisoani. Petin mutta puolisoni oli pettänyt jo aiemmin, joten asia tasasi tilit. 

Vierailija
13/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ja seksiä ei tarvitse aina sekoittaa keskenään. Pari kertaa töiden kautta päätynyt harrastamaan seksiä kivojen naisten kanssa. En ylpeile mutten myöskään häpeile. Elämä jatkuu ja kotona kaikki hyvin ja rakastan puolisoani. Itse ajattelen niin, että en haluaisi todellakaan kuulla, jos puolisoni pettäisi minua. Jos hän harrastaisi seksiä jonkun muun kanssa niin pitäkööt omana tietonaan. Mutta elämässä paljon "isompiakin" asioita kuin seksi. 

Vierailija
14/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ja seksiä ei tarvitse aina sekoittaa keskenään. Pari kertaa töiden kautta päätynyt harrastamaan seksiä kivojen naisten kanssa. En ylpeile mutten myöskään häpeile. Elämä jatkuu ja kotona kaikki hyvin ja rakastan puolisoani. Itse ajattelen niin, että en haluaisi todellakaan kuulla, jos puolisoni pettäisi minua. Jos hän harrastaisi seksiä jonkun muun kanssa niin pitäkööt omana tietonaan. Mutta elämässä paljon "isompiakin" asioita kuin seksi. 

Elämässä ei ole melkein mitään niin isoa asiaa kuin seksi. Jos naiseni pettäisi minua, niin ainakin toivoisin hänellä olevan sen verran pokkaa että kehtaisi siitä mulle mainita.

Todennäkösesti menis lusikat jakoon välittömästi.

Vierailija
15/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin suhteissa toistuvasti, kunnes aloin ymmärtää itseäni. Nykyisin valitsen kumppaneita joista tiedän etten voisi heitä pettää, koska olen heihin ihan hulluna ja he täyttävät tietyt kriteerit. Valitettavasti nämä henkilöt sitten usein ovat niitä, joille itse en ole mikään unelmien täyttymys, ja olen sitten tullut osaltani petetyksi. Silti helpompaa olla itse se johon sattuu, kuin satuttaa toista.

Vierailija
16/16 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N28.v

Vai M58? Yhtään kukaan nainen ei halua 30 cm penistä sisälleen.