Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko adoptoitu enemmän biologisen vanhemman vai adoptoineen vanhemman lapsi?

Vierailija
09.12.2024 |

Ihmisten mielissä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta kissan mielessä miau.

Vierailija
2/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattajan. Et taida tietää mitään kasvatus- ja kehityspsykologiasta tai ihmisen tunne-elämästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain ja ainoastaan isäni lapsi, hän adoptoi minut kuin olin kouluikäinen, mutta on ollut elämässäni aina.

Vierailija
4/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juridisesti adoptoijan mutta biologiaa ei voi kieltää. Eli molempien. Mutta jos huoltajaa kysytään niin adotiovanhempi tietysti.

Vierailija
5/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietihän vihervassu sitä

Vierailija
6/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juridisesti adoptoijan mutta biologiaa ei voi kieltää. Eli molempien. Mutta jos huoltajaa kysytään niin adotiovanhempi tietysti.

Ei kai kukaan biologiaa kielläkään vaikka ei koe olevansa tuntemattoman siittiön luovuttajan lapsi. Ei pelkkä biologiaa tee kenestäkään isää.

Vierailija
7/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän ei kukaan ulkopuolinen voi määritellä. Turhaa siit biologisesta isästä on jankata jos henkilö itse ei pidä tätä isänään. Omalla kohdallani biologisen isän sukulaiset tekee tärä ja se on aika raskasta.

Vierailija
8/14 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätähän ei kukaan ulkopuolinen voi määritellä. Turhaa siit biologisesta isästä on jankata jos henkilö itse ei pidä tätä isänään. Omalla kohdallani biologisen isän sukulaiset tekee tärä ja se on aika raskasta.

Oikea isä on oikea isä aina vaikka paperit sanoo mitä.

Vierailija
9/14 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö

Vierailija
10/14 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät termejä väärin. Lapsensa hylännyt ei ole mikään isä eikä edes mies.

T. Mies ja isä kaikille lapsilleen, myös sille jonka adoptoin

Vierailija
11/14 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on isä, tuntuisi hassulta edes ajatella toisin. Biologinen isä on vieras mies valokuvissa, en katso kuuluvani hänen sukuunsa.

Vierailija
12/14 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoivan vanhemman kaikilla muilla tavoin paitsi geenien osalta.

Vierailija
13/14 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ihmiset suhtautuvat vierastaen adoptiolapseen( mm sen tn julkkisnaisen viimeaikainen tapaus, Jokikunnas tj) ei se ole sun lapsesi, vaikka kuinka sitä yrität väittää. Varsinkin jos vähän tummempi ihonväri lapsella. 

olisi edes hiljaa, mutta kailottaa omaa tragetiota koko maailmalle

-
14/14 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptiolapsi on adoptivanhempiensa lapsi vahvasti. Biologiset vanhempansa hän ehkä saa tietää aikuisena halutessaan tai ehkä ei koskaan. Hän perii adopitovanhempansa, ei biologisia vanhempiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi