Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen syrjäytymässä oleva mies

Vierailija
09.12.2024 |

Ikää 27V, viimeisen vuoden aikana kaikki kiinnostus ihmissuhteisiin on lopahtanut kokonaan. Töissä vielä pystyn jotenkin käymään mutta olen paljon palkattomilla vapailla kun talouden ja työpaikan puolesta se onnistuu hyvin.

25vuotiaana koetusta erosta en ole vieläkään päässyt kokonaan yli. Suhteesta ja sen hetkisestä kumppanista kyllä, mutta ikinä ei löytynyt uutta suhdetta kovasta yrityksestä huolimatta. Tämä kaihertaa kokoajan entistä enemmän ja olen jo uskoni menettänyt että joskus vielä jotain löytäisin. Yksinäiset illat ja kaiken tekeminen yksin on vain syönyt mielen niin huonoksi että enää en jaksa edes yrittää. Haaveilin aina perheestä ja hyvästä kodista mutta sekin varmasti jäänee haaveilun tasolle.

Saa kysyä mitä vaan, koitan vastailla.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei parisuhdemarkkinat palvele muita kuin niitä menestyjämiehiä. Suuri joukko naisia tavoittelee pientä joukkoa miehistä. Tällöin sekä miehistä että naisista suurin osa jää ilman kumppania ja parisuhdetta."

Oletko koskaan katsonut ympärillesi ihmisten ilmoilla? Ei tarvitse mennä kuin lähikauppaan niin huomaa käsi kädessä kulkevia täysin tavallisia ihmisiä. Jos oikeasti ainoastaan menestyjämiehet löytäisivät parisuhteen ja perustaisivat perheitä, Suomeen syntyisi tyyliin sata lasta vuodessa. Suurin osa naisista on ihan taviksia, joille kelpaa kiva tavismies.

Suurin osa parisuhteista on muodostettu ennen tinderin aikaa jolloin naisilla ei ollut juuri muuta vaihtoehtoa kuin ottaa se tavallinen naapurinmies. Tinderin tulo räjäytti miesmarkkinat ja toi naisille loputtoman valikoiman huippumiehiä yhden swaippauksen päähän. Tämä kehitys näkyy syntyvyyden

Tee kokeeksi naisprofiili Tinderiin niin näet omakätisesti, miten "loputon valikoima huippumiehiä" siellä on. Suurin osa Tinderin miehistä on ihan tavallisia tai sitten vain häiriintyneitä (koska netissä on hyomattavasti pienempi kynnys ahdistella naisia). Tsekkaa vaikka Instagramista sellainen tili kuin tinderonpaskapeli.

En tiedä sinun siviilisäätyäsi, mutta jos olet vastentahtoisesti sinkkumies, olemalla katkera naisille jostain mielikuvitusmenestyjämiehistä et ainakaan edesauta parisuhteen muodostamista. Positiivisuus iskee huomattavasti paremmin kuin jo lähtökohtainen happamuus.

Vierailija
42/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori ja kuulostat masentuneelta. Käy lääkärissä ja etsi keskusteluapua. Sinulla on vielä elämä edessä, älä jää yksin mietteiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman naista mies ei ole mitään.

t. ap

Vierailija
44/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vielä nuori ja kuulostat masentuneelta. Käy lääkärissä ja etsi keskusteluapua. Sinulla on vielä elämä edessä, älä jää yksin mietteiden kanssa.

27-vuotias on toki nuori vielä, mutta sitä nuoruutta on enää reilut 2 vuotta jäljellä. Nuoriksi luokitellaan 13-29-vuotiaat ja keski-ikäisiksi 30-64-vuotiaat.

Vierailija
45/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy ensin itse tulla sellaiseksi mieheksi, joka vetää puoleensa seuraa. Pelkästään haaveilemalla se ei onnistu.

Netistä löytyy vinkkejä miten tulla chadiksi. Naiset eivät huoli tavallista miestä vaan haluavat chadin.

Haistapa vttu, myrkkykääpiö.

"Naiset ei halua komistusta senkin idiootti! Persoonalla on väliä eikä ulkonäöllä...muistinko mainita, että olet naurettavan lyhyt pienimunainen ja ruma tonttu?!! Niin ulkonäöllä ei ole väliä joten haista taas paska!"

Vierailija
46/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 38-vuotias ja tietoisesti/suunnitelmallisesti yhteiskunnan rattaista poistunut sinkku-mies. Olen onnellinen tällä tavalla. Kaikki sosiaalisuus on ärsyttävää. Kaipaan välillä naisen kosketusta biologis-psykologisista syistä, mutta sitä saan toki heti, kun haluan. Olenhan erittäin älykäs ja komea SIGMA.

Vierailija
47/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta on lyhyt aika, vaikka varmaan nuorena tuntuu pitkältä.

Mitä jos pyytäisit vanhemman naisen ystäväksi ja liikkuisitte yhdessä niissä paikoissa, joissa on mahdollista törmätä nuoriin, samalla tavalla ajatteleviin naisiin? Näyttelyt, leffat, kerhot yms mikä sitten sattuu teitä kiinnostamaan. Saisit virikkeitä ja muuta ajateltavaa.

Naiset tarvitsevat joskus katsoa miestä toisen naisen vierellä. Epäsuhta pari kääntää asetelman eduksesi. 

Älä hautaudu kotiin. 

Tsemppiä

Vierailija
48/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa haukkaamaan

Vierailija
49/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Kiitos olen sitten varmaan sukupuoleton kun en osaa pitää itseäni myöskään naisena. - Itse en ollut sinun ikäisenänsi (27 vuotiaana) ennättänyt parisuhteeseen. Työtkin olivat enempi haavetta ja unelmaa, että pääsisi valmistumsien jälkneen "oman alan" töihin, josta 27 vuotiaana minulla oli lähes yhtä paljon kokemusta kuin parisuhteessa olosta.

Mutta ikinä en ole kokenut parisuhteeseen asettumist aja etenemistä velvollisuudeksi, joka minun tulisi miehenä täyttää, saati, että koksim että jollain naisella olisi, jokin erityinen velvollisuus haluta ja olla parisuhteessa, vaikka sitten minun kanssani koska sitä tai tätä. Kokisin kyllä varmasti omankin elämäni hyvin raskaaksi, jos en antaisi sille arvoa kuin korkeintaan puolinaisena siksi, että olen ja elän sinkkuna. Itseasiassa olen jopa löytänyt itseni kyseenalaistamassa koko pariuhdekumppani haavettani ja kysyn nyt samaa sinulat Ap. '

Kysymykseni siis kuuluu, mitä oikeastaan koet menettäväsi, jos ja kun elät sinkkuna, etkä toivomassasi ja haluamassasi parisuhteessa? - Mitä toine tuo tai tosien olisi tuotava elämääsi sellaista, jota et voi saavuttaa ja saada myös sinkkuna eläen? 

Vierailija
50/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Kiitos olen sitten varmaan sukupuoleton kun en osaa pitää itseäni myöskään naisena. - Itse en ollut sinun ikäisenänsi (27 vuotiaana) ennättänyt parisuhteeseen. Työtkin olivat enempi haavetta ja unelmaa, että pääsisi valmistumsien jälkneen "oman alan" töihin, josta 27 vuotiaana minulla oli lähes yhtä paljon kokemusta kuin parisuhteessa olosta.

Mutta ikinä en ole kokenut parisuhteeseen asettumist aja etenemistä velvollisuudeksi, joka minun tulisi miehenä täyttää, saati, että koksim että jollain naisella olisi, jokin erityinen velvollisuus haluta ja olla parisuhteessa, vaikka sitten minun kanssani koska sitä tai tätä. Kokisin kyllä varmasti omankin elämäni hyvin raskaaksi, jos en antaisi sille arvoa kuin korkeintaan puolinaisena siksi, että olen ja elän sinkkuna. Itseasiassa olen jopa löytänyt itseni kyseenalaistamassa koko pariu

En ole lähettänyt tuota ensimmäistä viestiä. 

Koen menettäväni sen että voisin saada perheen. Ikä alkaa tulemaan vastaan ja olisi suotavaa tuntea kumppani kunnolla ennenkuin laittaa pullat uuniin. Koko aikuisuuteni olen tähdännyt siihen että voisin tarjota vakaan tulevaisuuden lapsilleni mutta alkaa näyttämään huonolta asia.

Vierailija
51/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vielä luovuta! - Tiedän, että tämä varmasti kuullostaa nälvinnältä mutta silti huomautam että oletko varma, että et yrittäsi liikaa? - Tietämättä nyt tarkemmin kuinka usein yrität treffata ja tavata naisia. - Mutta jos kovin usein ja mahd. monesti samoissa paikoissa / usein samantapaisesti niin oletko varma, siitä, että et tahattomasti ja vastoin omaa tahtoasi antaneeksi itsestäsi liian epätoivoisen mielikuvan?  

Eli voisiko pieni tauko kumppanin hakemsiessa ja perheen perustamishaaviden osalta olla paikallaan?

Vierailija
52/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 27. Mieti sitä. Aikaa on onnistua

Vierailija
53/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele tätä: hanki toinen työ. Se täyttää ne yksinäiset illat jolloin ahdistus syö miestä. Ei ole aikaa synkistellä kun pitää miettiä sitä työtä. Työ voi olla mitä vaan pskaa, ei toisella työllä ole väliä. Samalla saat lisää ihmissuhteita toiselta työpaikalta, ehkä se nainenkin osuu kohdalle. Silloin on hyvä kun on toisesta työstä saatua rahaakin käyttää.

Vierailija
54/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun täytyy ensin itse tulla sellaiseksi mieheksi, joka vetää puoleensa seuraa. Pelkästään haaveilemalla se ei onnistu.

Netistä löytyy vinkkejä miten tulla chadiksi. Naiset eivät huoli tavallista miestä vaan haluavat chadin.

Haistapa vttu, myrkkykääpiö.

Miksi et haukkunut samantien kehariksi vai onko lyhytkasvuiset uhrihierarkiassa alempana?

Vierailija
55/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vinkumista taas miten ennen vanhaan otettiin nyt vaan joku kumppaniksi. Sehän on vaan kaikkien kannalta hyvä, että nykyään ei sosiaalisten paineiden takia lyödä hynttyitä yhteen ties millaisten kanssa vaan jopa katsotaan, että saa vakaan kumppanin. Saattaa lapsetkin kasvaa muutenkin kuin kieroon kun vanhemmat ovat henkisesti tasapainoisia ja sopivat oikeasti yhteen. Jos ette siis parisuhteeseen kelpaa niin vähemmän ulinaa ja ei kun itseänne kehittämään.

Vierailija
56/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Thaimaasta hyvä vaimo🤗

Vierailija
57/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt vielä luovuta! - Tiedän, että tämä varmasti kuullostaa nälvinnältä mutta silti huomautam että oletko varma, että et yrittäsi liikaa? - Tietämättä nyt tarkemmin kuinka usein yrität treffata ja tavata naisia. - Mutta jos kovin usein ja mahd. monesti samoissa paikoissa / usein samantapaisesti niin oletko varma, siitä, että et tahattomasti ja vastoin omaa tahtoasi antaneeksi itsestäsi liian epätoivoisen mielikuvan?  

Eli voisiko pieni tauko kumppanin hakemsiessa ja perheen perustamishaaviden osalta olla paikallaan?

Ei siinä tauko auta. 20 vuotta olen yrittänyt. Pisin tauko 5v. Mitään ei ole löytynyt. m39

Vierailija
58/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako jostain keskustelu-apua niin ettei ole pakko syödä lääkkeitä siinä sivussa?

Vierailija
59/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit naista vaab Suomesta? Ukrainassa on todella kauniita naisia ja maailman parasta vaimomateriaalia etsit, kannattaa suunnata kauko-itään esim. filippiineille.

Vierailija
60/89 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ruokavalio- ja liikunta-asiat kunnossa? Jos syö huonoa ruokaa eikä juuri liiku, niin se on masennukselle herkkua.