Marion Rung ja Katri Helena ovat molemmat 79v
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt kumpaakaan luonnossa? Täysiä mummoja ovat luultavasti. Toisissa lehtikuvissakin näyttävät mummoilta. Molemmilta on mennyt parasta ennen päiväys noin kolmekymmentä vuotta sitten!
Milloin sinun parasta ennen -päiväyksesi menee umpeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näpsäkkä Marion Rung vuonna 1966.
https://images.sanoma-sndp.fi/03001f32a4ed4a7886787a902ab11df6.jpg/norm…
Marionista olisi varmasti tullut isompikin stara, jos Laila Kinnusta ei olisi ollut.
Ai vieläkö isompi stara?
"1970 luvulla, Marion saavutti myös suosiota Saksassa levytyksillään EL BIMBO, DER BAUER UND SEIN WEIBCHEN (KYLÄHÄÄT), sekä SENORITA POR FAVOR, jotka nousivat listoille sekä Saksassa että Suomessa.
Hän vieraili Saksassa ollessaan useissa suosituissa tv-ohjelmissa.
Hän levytti myös 1970 luvun puolivälissä Englannissa kansainväliseen levitykseen albumin LOVE IS.
Marion muistetaan myös voitoistaan Sopotin laulukilpailuissa v.1974 &1980 (HYVÄSTI YÖ)."
Ostiko tuota Love Is-levyä kukaan englanninkielisellä alueella, tai muuallakaan?
Vierailija kirjoitti:
Olikos Marionin miehen nimi Kari Rung ?
Hölmö. Marion on puolanjuutalaista sukua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt kumpaakaan luonnossa? Täysiä mummoja ovat luultavasti. Toisissa lehtikuvissakin näyttävät mummoilta. Molemmilta on mennyt parasta ennen päiväys noin kolmekymmentä vuotta sitten!
Milloin sinun parasta ennen -päiväyksesi menee umpeen?
Viisitoista vuotta sitten kun täytin 50!
Ovat kuin minä, itse 81 vuotta nuori! Edelleen kysellään papereita kaupassa, ja poikaystäväni on 35-vuotias komistus.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa armollinen. Parasta ennen päiväys meni varmaan jo 55 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin musavideon Marionista 1960-luvun puolivälistä. Hän on ihan erinäköinen nykyään.
No vautsi, mikä yhteensattuma!
Minäkin olen ihan erinäköinen nykyään kuin 1960-luvun puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin musavideon Marionista 1960-luvun puolivälistä. Hän on ihan erinäköinen nykyään.
Onpa yllättävää, ettei ole saman näköinen kun 60 vuotta sitten... Kummallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näpsäkkä Marion Rung vuonna 1966.
https://images.sanoma-sndp.fi/03001f32a4ed4a7886787a902ab11df6.jpg/norm…
Marionista olisi varmasti tullut isompikin stara, jos Laila Kinnusta ei olisi ollut.
Ai vieläkö isompi stara?
"1970 luvulla, Marion saavutti myös suosiota Saksassa levytyksillään EL BIMBO, DER BAUER UND SEIN WEIBCHEN (KYLÄHÄÄT), sekä SENORITA POR FAVOR, jotka nousivat listoille sekä Saksassa että Suomessa.
Hän vieraili Saksassa ollessaan useissa suosituissa tv-ohjelmissa.
Hän levytti myös 1970 luvun puolivälissä Englannissa kansainväliseen levitykseen albumin LOVE IS.
Marion muistetaan myös voitoistaan Sopotin laulukilpailuissa v.1974 &1980 (HYVÄSTI YÖ)."
Jo 1968 tul
Luultavasti muistat väärin. Ainakaan Wikipedia ei mainitse asiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sinut noin triggeröi? Oletko selvästi nuorempi mutta huomattavasti rupsahtaneempi?
Nehän saattaa olla syntyneetkin samoihin aikoihin sitten.
Katri kyllä myönsi että kauneuskirurgiaa on ostanut. Marion varmaan vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
80v on uusi 60v ellei nuorempi 50v.
Jepulis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se ole mitenkään mahdollista. Ei ihminen muutu minkään vertaa kuudessakymmenessä vuodessa.
😆🙌
Marion Rung esiintymässä maamme rajojen ulkopuolella vuonna 1968.
Vierailija kirjoitti:
Ovat kuin minä, itse 81 vuotta nuori! Edelleen kysellään papereita kaupassa, ja poikaystäväni on 35-vuotias komistus.
Älä nuori likka höpäjä. Sie oot aikamoine hupakko. Mie oon 87 ja miun mies on 26.
Vierailija kirjoitti:
Nehän saattaa olla syntyneetkin samoihin aikoihin sitten.
Ei iästä voi mitenkään päätellä milloin on syntynyt. 50-vuotias on voinut syntyä vaikka 2001 tai 1947.
Oletko oikeasti nähnyt Marionin livenä? Ilmeisesti et, tai sitten sulla on erikoinen käsitys nätistä.