Lumilinko vaimolle joululahjaksi
Ajattelin tänä jouluna muistaa vaimoa vähän kalliimmalla lahjalla.
Minkämerkkistä suosittelisitte? Käyttökokemuksia? Ei saisi olla kovin raskas kun on niin hentoinen tuo rouva (alle 100 kg).
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Niin, ehkä vaimosi ostaa sinulle joululahjaksi rikkalapion ja väri toki musta, että sopii hyvin miehen maskuliinisuuteen ja mustat tiskihanskat toki myös tiskaamiseen ja pölyjen pyyhkimiseen. Kiva joulu teille tulossa ap. Molemmat todella ilahtuneita jouluna.
Löysää ny nutturaa vähä.
Muista, että siinä pitää olla valo, niin ei tartte pimeessä lingota.
Hondan itsevetävä linko sähköstartilla ja teloilla on ollut hyvä. Itsevetävän kanssa on helppo liikkua ja kääntyä. Honda on toki sieltä kalliimmasta päästä, joten ei ehkä kaikkien budjetissa. Ja riippuu pihasta minkälainen on hyvä/tarpeen.
Kunnon käsineet mukaan, niin ei sormet kohmetu kahvoja puristaessa.
Ei mitään väliä oikeestaan, kunhan on väriltään pinkki.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon käsineet mukaan, niin ei sormet kohmetu kahvoja puristaessa.
Ja korvatulpat.
Naiset rakastavat sotakirjallisuutta, työkaluja, lisävarusteita autoon, olutta ja viskiä. Et voi mennä vikaan. Hyvää joulua.
Lumikola parempi. Tulee jalkoihin ja pakaroihin ruutia kun lykkää lunta 👍
Vähän naurahdin... Oletko tosissasi??
Vierailija kirjoitti:
Maalla on varmasti tarpeellinen.
Maalla ei tuolla tee mitään. Lasten lumileikkejä kun pihat 2000 neliötä! Täällä pihat aurataan traktorilla. Joko omalla tai ostetaan palvelu naapuri maajussilta.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin meidän emakolle ihan vaan lumikolan.
Sinulla mitään naista ole incelsurkimus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin meidän emakolle ihan vaan lumikolan.
Sinulla mitään naista ole incelsurkimus
Se tarkoittikin äitiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin Ramia suosittelen. Hoitaa hommat töissä ollessasi.
Ei ollut siemenlinko hakusessa.
Ei kai yksi lisäominaisuus lumilingosta huonoa tee. Yleensähän te miehet haluatte kaikki lisävärkit laitteisiinne.
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastavat sotakirjallisuutta, työkaluja, lisävarusteita autoon, olutta ja viskiä. Et voi mennä vikaan. Hyvää joulua.
Minä rakastan sotakirjallisuutta, varsinkin Tommi Kinnusen, Petter Sandelinin jne ja työkalut ovat aina mieleen. Moottorisahan seuraksi toivon kunnon turvakenkiä ja haalaria, jossa on viiltosuoja. Ei me kaikki naiset olla kynsihuollosta kiinnostuneita tai pintamuodista ja hotelliaamiaisista! N40
Kyllä se kannattaa olla semmonen isompi ja tehokkaampi linko niin emäntä voi samalla lingota naapurienki pihat ja/tai pitkän metsätien postilaatikoille.
Mä haluaisin joululahjaksi kunnollisen jiirisirkkelin. N48
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kannattaa olla semmonen isompi ja tehokkaampi linko niin emäntä voi samalla lingota naapurienki pihat ja/tai pitkän metsätien postilaatikoille.
Tämä on totta. Naapurin isäntä voi tuoda kossupullon siitä hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin joululahjaksi kunnollisen jiirisirkkelin. N48
Joo, niin mäkin. Se on remontissa nopea ja kätevä, lattialistat tulee varmasti oikein. N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan sotakirjallisuutta, varsinkin Tommi Kinnusen, Petter Sandelinin jne ja työkalut ovat aina mieleen. Moottorisahan seuraksi toivon kunnon turvakenkiä ja haalaria, jossa on viiltosuoja. Ei me kaikki naiset olla kynsihuollosta kiinnostuneita tai pintamuodista ja hotelliaamiaisista! N40
Ja minulle kelpaisi joululahjaksi esim. Makitan näppärän kokoinen naisten käteen sopiva akkuporakone, joten työkalut todellakin kiinnostaa. Lumilinkoa en tarvitse, kun on niin pieni alue kolattavana rivitaloasunnossani, joten menee käsivoimin.
Poluille semmoinen akkulumilapio. Isoimmille alueille kunnon traktori.