Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi teille tuli aikoinaan avioero? Johtuiko rahasta?

Vierailija
09.12.2024 |

Saa kertoa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallan takia, ei johtunut rahasta. Kiltti mies, mutta juovuksissa väkivaltainen. Pakko jättää, jotta henki säilyi.

Vierailija
22/25 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, raha oli isossa roolissa. Minulla sitä oli, hänellä ei. Hän halusi sellaisen elintason, johon rahoillani olisi yltänyt, minä taas halusin elää säästäväisesti. Ero tuli siinä vaiheessa, kun vihdoin ymmärsin, että hän halusi ison, kalliin omakotitalon, mutta ei minua muuhun kuin sen maksajaksi. Erossa miehelle vaikeinta oli se, että edes kallis juristi ei saanut avioehtoa ja edellisen sukupolven testamenttia kumottua ja puolta omaisuudestani varattomalle osapuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että se oli alun perinkin huono idea.

Vierailija
24/25 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia osittain tuli ero. Vuosia käytin rahaa "yhteisiin juttuihin", jotka eivät todellisuudessa merkinneet minulle mitään, enkä kokenut niiden parantavan elämänlaatuani. Sitten rahaa ei jäänyt käytettäväksi niihin asioihin joihin olisi itse halunnut sitä käyttää. Jossain vaiheessa meni meni kuppi nurin ja laitoin rahahanojani kiinni niihin tyhjänpäiväisyyksiin. Tästäkös akka väitti, että minä en tarpeeksi osallistu yhteisiin kuluihin. Ne yhteiset kulut olivat usein hänen mielihyväostoksia joita ilman oltaisiin pärjätty täysin. Keksi vaan muka vääntää asian niin, että ne on molemmille hyväksi. Minua ei jotkut uudet verhot kiinnosta vittuakaan. Tai jos vaikka vanha imuri toimi, niin olisi pitänyt ostaa uusi 300 euroan rakkine vain siksi, että päivitetään imuri uudempaan. Siinäkin malliesimerkki mielihyväostoksesta, joka ei todellakaan ole tarpeellinen, mutta on vaan niin fantsua kun on uusi ja kallis imuri.

Vierailija
25/25 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä. Exä eioo koskaan kertonu syytä miks lähti.