Joulupata.Annatko rahaa?
Kommentit (54)
Kyllä työttöman kelpaa joulua viettää, kun saa hyvin avustuksia teiltä työssäkäviöiltä😆
Annan rikkaiden lahjoittaa keräyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ennen laittanut mutta nyt kun olen jäänyt työttömäksi ja leikkausten jälkeen oma tilanne niin huono että en voi
Mitä sinulle on tehty sairaalassa? Toimenpiteitä ja leikkauksia.
En anna. Ostin Hopen joululahjakeräykseen lahjat kahdelle teinille ja lahjoitin rahaa serbialaisellle koiratarhalle, joka huolehtii hylätyistä koirista. Aion vielä ennen jouluaattoa lahjoittaa jollekin toisellekin eläimiä auttavalle toimijalle.
Mitä?Vain 32% laittaa rahaa joulupataan?
Vierailija kirjoitti:
En enää kuulu kirkkoon joten minulla on kirkollisveron verran rahaa käyttää myös hyväntekeväisyyteen.
Sama - minusta tuo on kristillisempää kuin kirkkoon kuuluminen :)
Olen kuukausilahjoittaja. Ennakoitu tasainen rahavirta on parempi kuin ertalahjoitukset, eikä tunnu missään. Maksaa vaikka vitosen per järjestö kuussa
Kyllä, koska joulupata keräystulot menevät aluuesi ihmisille ruokakortteina ja ruokana.
Kuinka sattuikaan, juuri laitoin verkkopankissa satasen. Vähän niin kuin perinne. Tulee todella hyvä (joulu)mieli itselle.
Sit kun jään eläkkeelle, ei ehkä ole enää varaa.
Pelastusarmeijan joulupata siksi, että auttavat asunnottomia päihteidenkäyttäjiä ym.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä työttöman kelpaa joulua viettää, kun saa hyvin avustuksia teiltä työssäkäviöiltä😆
Sehän on tosi hyvä juttu. Vai eikö sinusta?
Tässä kaupungissa ei ole tietääkseni mitään toimintaa Pelastusarmeijalla koskaan ollutkaan, joten ei patojakaan. Toki verkkopankin kautta voisi laittaa, mutta olen jo valinnut muut kohteet.
Miksi maksat opintolainan lyhennyksiä? Jos olet työkyttömyyselääkkellä? Itse sain koko opintolainan anteeksi.