Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita kuinka vaikeaa striimauspalvelut ja sanomalehti tilaukset nykyään on?

Vierailija
08.12.2024 |

Monet laittaa ehdot niin monimutkasiksi ja vaatii luottokortin aktiivisena tilillä (ei riitä kertamaksu) että ei tiedä milloin ottaa rahaa kortilta automaattisesti ja milloin maksaa mitäkin. Peruutusehdot myös vaikeita ymmärtää ja vaatii paljon muistiinpanoja ja jatkuvaa seuraamista

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erillinen luottokortti noita kuukausitilauksia ja nettiostoja varten joka saa olla koko ajan aktiivisena. Siinä kortissa on paljon pienempi luottoraja kuin normaalissa luottokortissani. Siten tulee vaan pieni harmi jos kortin tiedot varastetaan ja sen voi huoletta sulkea jos jotain epäilee.

Tapana on myös, että pidän kerralla ainoastaan yhtä suoratoistopalvelua ja jos haluan toisen niin lakkautan edellisen. Lehdistä tilaan vaan paikallislehden nettiveriota ja siitä tulee kerran vuodessa lasku verkkopankkiin, se ei tarvitse luottokorttia. 

Vierailija
2/2 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yksi syy, miksi mulla ei ole kuin yksi palvelu. En halua myöskään, että jos iskis joku suurempi kriisi elämässä, ja olisin kykenemätön hoitamaan asioita, jatkuisi veloitukset tililtä.

Olen nuorena kokenut masennuksen, en edes kovin vakavaa, mutta tajusin, kuinka raskasta voi olla hoitaa asioitaan, jos kaikki ei olekaan elämässä kunnossa. Pääsen siis helpommalla (myös nyt kun kaikki on hyvin) mitä vähemmän minulla on palveluita, jotka vaativat aktiivista lopettamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla