Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lantio levenee ja alamaha pömpöttää

Vierailija
08.12.2024 |

En tajua miten teen erilailla kuin ennen. En ole tohtinut käydä vaa'alla, mutta huomasin, että olen lihonnut paljon tänä vuonna. En ole huomannut sitä kun vyötärön ympärys ei ole kasvanut kuin viisi senttiä. Nyt yritin sovittaa tiukempia housuja, niin en saanut niitä läheskään ylös asti saatikka kiinni. Mittasin ja alamaha ja lantionympärys oli lasvanut yli kymmenen senttiä. Ihan kamalaa, paljonkohan olen lihonut? 10 kiloa?

Ihmettelen vaan kun en ole ennen ollut näin päärynä. Terveellisempaa se kai on kuin omena mutta silti painoa on nyt liikaa. Vartalon malli muuttunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun kulkee löysissä vaatteissa eikä punnitse itseään ja syö mitä huvittaa.

Vierailija
2/5 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sinusta ap enkä lähtömittojasi mutta suosittelen että hankit vaa'an ja tarkkailet painoasi. Etenkin meillä päärynöillä lihominen voi tapahtua huomaamatta tai kun huomaa, niin kiloja onkin tullut paljon enemmän kuin luulisi. Tiedän, kun näin on minulle käynyt.

Vierailija
4/5 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sun lähtöpainosta ja pituudesta mutta kyllä helposti on ainakin kymmenen kiloa tullut varsinkin jos olet jo hieman tukeva entuudestaan.

Vierailija
5/5 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet keski-ikäinen nainen, niin ne on ne hormonit.

kun estrogeenin tuotanto alkaa laskea, energiatasot tippuu, ei jaksa tehdä mitään ja kuin huomaamatta alkaa hakee nopeista hiilareista lisää energiaa.

Mene vaaalle ja tee ruokasuunnitelma. 

lisää proteiinia ja hiilarit minimiin.

mene aikaisemmin nukkumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi