Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako sinua jos puolisosi halailee muita?

Vierailija
08.12.2024 |

Olen 45v naimisissa oleva mies ja kun lähden ulos paikkoihin joissa yleensä käy samat tutut, niin tulee usein halailtua varattujen naisten kanssa. 3-5 naista haluaa tulla antamaan pitkiä halauksia pitkin iltaa.  

Eilen tuli ensimmäisen kerran yhden naisen puoliso käymään keskustelua "siitä halailusta" että se on hänelle ok kunhan pysytään puhtaasti kaveripohjalla.  

Oma vaimoni ei tiedä tästä mitään koska ei olla koskaan yhdessä ulkona. Pitäisinköhän itse siitä että vaimo halailisi aina samoja ihmisiä kun on baarissa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ei. Mutta si ku miettii asioita laajemmin. Mä haluisin avoimemman suhteen, mies ei halua. Se ei pysty. On mustasukkainen jos tietäisi kuinka paljon miehet mua erittelee ku oon ilman sitä liikkeellä. Mies ei todellakaan tykkäis jos illan aikana halaisin monesti monia miehiä. Silti se teki itse kerran niin. Samaten se kommentoi telkkarissa naisten tissejä ym. Ei mua haittaisi mitkään tuollaiset jos vähä tehtäis asioita myös mun tavalla ja se ei itse suostu niin on se vähä tympeää välillä miks se saa tehdä noin. 

Vierailija
22/27 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa kerran kun olin koulutuksessa, tapasin yhden nuoren miehen joka oli käynyt intti aikana minun välissä halaus minua. Huomas että sillä seisoi. 

Hymyili en muuta voinut. 

Toisi  oli sitten koulutuksen päättymisen jälkeen, nuori mies koulutti minua sillä kovalla, kaverikin sai siinä samalla.189

8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa kerran kun olin koulutuksessa, tapasin yhden nuoren miehen joka oli käynyt intti aikana minun välissä halaus minua. Huomas että sillä seisoi. 

Hymyili en muuta voinut. 

Toisi  oli sitten koulutuksen päättymisen jälkeen, nuori mies koulutti minua sillä kovalla, kaverikin sai siinä samalla.189

8

Ei ainakaan kirjoittamaan koulutettu.

Vierailija
24/27 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ei. Mutta si ku miettii asioita laajemmin. Mä haluisin avoimemman suhteen, mies ei halua. Se ei pysty. On mustasukkainen jos tietäisi kuinka paljon miehet mua erittelee ku oon ilman sitä liikkeellä. Mies ei todellakaan tykkäis jos illan aikana halaisin monesti monia miehiä. Silti se teki itse kerran niin. Samaten se kommentoi telkkarissa naisten tissejä ym. Ei mua haittaisi mitkään tuollaiset jos vähä tehtäis asioita myös mun tavalla ja se ei itse suostu niin on se vähä tympeää välillä miks se saa tehdä noin. 

"jos tietäisi kuinka paljon miehet mua erittelee". Mitä tarkoittaa?

Vierailija
25/27 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halailee tuttuja naisia tavatessa, olin paikalla tai en. Ja minua halailee niinkään sekä jotkut miehen kaverit että omani. Halaukset ovat lämpimiä ja kaverillisia, mitään seksuaalista niistä ei saa irti. On meille täysin ok.

Vierailija
26/27 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"jos tietäisi kuinka paljon miehet mua erittelee". Mitä tarkoittaa?

Yrittelee. Typerä puhelin taas vaihto sanan enkö huomannut tarkistaa.

Vierailija
27/27 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 30-55v tuttavapiirissä on tapana halata kun tavataan. Vaimon kanssa halataan aika harvoin mutta jos olen viikonloppuna käymässä jossain niin kyllä varmaan +10 naista tulee halaamaan.  Miesten kanssa joko kätellään tai halataan. Toisten naisten kanssa halukset on nopeita, toisten kanssa pidempiä.