Arto Satonen haluaa Suomeen vapaan irtisanomisoikeuden: "Yksi Tanskan mallin kulmakivistä"
Moottori ei sammu. Arto Satonen haluaa painaa kaasua ja jatkaa uudistuksia:
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/tyoministeri-satonen-nostaa-esiin-va…
Kommentit (140)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vastaavasti haluaa työttömyystuen niin suureksi ettei vaikuta elintasoon.
Tämä usein unohtuu mainita, kun tarkoitus on mustamaalata hallituksen/Kokoomuksen ehdotuksia.
Hehhehehe. Juurihan kokoomus Orpon johdolla alensi ansosidonnaisemme Pohjoismaiden alimmalle tasolle, huomattavasti alemmas kuin muilla on. Mutt ailmeiseti teitä hyväuskoisia riittää edellleen. Kokoomus j apersut ovat osoittaneet, että muist apOhjoismaist aotetaan Suomeen vain työantajia hyödyttävät (ja palkansaajia heikentävät) asiat
Tätä olen pelännyt. Minulla on todettu vakava sairaus, mutta pystyn hyvin tekemään töitä. Jos työnantaja saisi vihiä, minut varmaan irtisanottaisiin heti varmuuden vuoksi.
En tykkää. Altistaisi pärstäkerroin-irtisanomisille.
Ahkerat työpaikkakiusatut olisivat kohta ilman töitä, kun laiskempi juoruilija-sisäpiiri kielisi pomoille.
Vahva irtisanomissuoja suojaa niitä harmaita hiirulaisia, jotka tekevät hyvin työnsä mutta jotka eivät ole työpaikan päällepäsmäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansan pitää irtisanoa Petteri Orpo, Purra, Satonen ja kaikki kumppanit siihen tarvitaan n. 3 miljoonaa suomalaista äänestäjää alkamaan täyden Yleislakon. Sillä vain hallitus saadaan korvattua.
Hallitus on tehnyt kaiken ahneudessaan tuhonnut terveydenhuollon, sosiaaliturvan, työttömyysturvan, ensiavun, huoltovarmuutta, kehitysvammaiset ja invalidit sekä ajaa yksinhuoltajat täyteen ahdinkoon mahdollisesit jopa itsemurhiin. Hallituksen kateus suoraan suomen heikoimmassa asemassa oleviin on täysi kauheus - huudetaan vain että "mene töihin"
Siihen päättyy Mandaatti
.
Te onnettomat ette keväällä saaneet lakkoilijoitakaan kuin kourallisen,miten kuvittelet että3 miljoonaa osallistuisi.?Eivät ihmiset nyt tyhmiä ole.
Ei Suomalaiset ole mielenosoittajakansaa. Kynnelle kykenevät vaan hissukseen muuttaa toisiin maihin. Viimenen sammuttaa valot.
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen pelännyt. Minulla on todettu vakava sairaus, mutta pystyn hyvin tekemään töitä. Jos työnantaja saisi vihiä, minut varmaan irtisanottaisiin heti varmuuden vuoksi.
Jatkossa kaikki syöpäsairaat, raskaana olevat, uupuneet ja heinänuhaset vapautetaan työtaakasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa kaikki syöpäsairaat, raskaana olevat, uupuneet ja heinänuhaset vapautetaan työtaakasta.
Mulla on astma!
Vierailija kirjoitti:
irtisanominen pitäisi kyllä tehdä helpommaksi. nimimerkillä töissä toimistossa, jossa yksi laiskaakin laiskempi "kaikkien kaveri", joka ei töitä jaksa tehdä juurikaan, mutta aia on aikaa jutella työkaverien kanssa yksityiselämän asioista ja suunnitella loma-aikojen retkiä.
Tämä on ihan höpöjuttuja joka elää Suomessa ihmeellisenä myyttinä, kun munattomat esimiehet eivät uskalla irtisanoa. Kyllä olen itsekin todistanut miten irtisanotaan työntekijä joka ei hoida töitään ja se on täysin mahdollista.
Satosella on lisää mullistavia ajatuksia. Tähän asti vain työnantajat ovat maksaneet työntekijälle. Satosen mielestä myös työntekijät ja valtio voisivat maksaa työnantajille. Tämä parantaisi huimasti kilpailukykyä satonen maalailee tulevaisuutta tuttuun tapaan. Käteen jää vain halpoja makkaroita ja nekin kuvana. Se on se säästölinja.
Suomessa ei tajuta, että me ollaan pieni pohjoinen saari. Vähän kuin Islanti. Tanskalaisille esm on koko Keski-Euroopan työmarkkinat avoinna kotoa käsin.
Arto, olet irtisanottu? Pakkaa kimpsusi poistu ennen kello kahdeksaa Eduskunnasta.
Minä ihmettelen miten kauan me kansalaiset katsotaan tätä eliitin ryöstöretkeä ja Suomen muuttamista mini Usaksi missä jo ammutaan johtajia kun muutosta ei muuten tule. Ei ole mikään pakko päästää yhteiskuntaan siihen suuntaan kun ette äänestä näitä psykopaatteja ja umpi-itsekkäitä lurjuksia johtopaikoille.
Jessss saadaan noin päänsäryn valittelijat, myöhästelijät ja saikuttajat pihalle täältä, välittömästä ja sitten oli näitä muutamia "vanhalla pitkällä kalliilla sopparilla", ne kans ja halvemman sopparin tekijät tilalle.
Kyllä työvoimapula on Artsin jäljiltä kummasti helpottanut. Tutkijantyö kuntakokeiluprojektiin sai 800 hakemusta, vaikka kyseessä on klassinen täysin hyödytön bullshit työ.
Ei Tullut Artsin nakkikoppibisneksestä kultasuonta. Oli laskento-opin tunnilla Artsi vaan vetäny K-kaupan kampaviinereitä nassuun jäi talousopin perusasiat hankkimatta.
Minäkin ehdotan että irtisanotaan Satonen. Kansa päättää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ehdotan että irtisanotaan Satonen. Kansa päättää.
Ministerin luottamuksesta päättää eduskunta.
Vierailija kirjoitti:
Satosella on lisää mullistavia ajatuksia. Tähän asti vain työnantajat ovat maksaneet työntekijälle. Satosen mielestä myös työntekijät ja valtio voisivat maksaa työnantajille. Tämä parantaisi huimasti kilpailukykyä satonen maalailee tulevaisuutta tuttuun tapaan. Käteen jää vain halpoja makkaroita ja nekin kuvana. Se on se säästölinja.
Hyvä idea. Työttömät maksaa jatkossa, että ne saa käydä töissä.
By Pampers