Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö ketään laihdutuslääkkeen käyttäjää?

Vierailija
08.12.2024 |

Voiko jostakin tietyistä asioista päätellä onko joku laihtunut ns. normaalisti vaiko laihdutuslääkkeiden avulla? Mitä eroja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ketään. Itse aloin laihtumaan kun sain uuden lääkkeen, joka ei ole laihdutuslääke.

Vierailija
2/9 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni aikaisemmin painonsa kanssa kamppaillut on laihthunut nykyään...onkohan laihdutuslääkkeiden käyttö jo  niin yleistynyttä vaiko vain sattumaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään. Itse aloin laihtumaan kun sain uuden lääkkeen, joka ei ole laihdutuslääke.

Minkä lääkkeen?

Vierailija
4/9 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eroja. Pääasia, että laihtuu 👍

Vierailija
5/9 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän helposti noita laihdutuslääkkeitä saa? Riittääkö ihan vaan se että on ollut pitkään ylipainoa josta ei ole päässyt eroon.

Vierailija
6/9 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän helposti noita laihdutuslääkkeitä saa? Riittääkö ihan vaan se että on ollut pitkään ylipainoa josta ei ole päässyt eroon.

Aika helposti tuntuu saavan ja ihan hyvä niin, koska ylipaino on vakava terveysongelma, josta jokaisen pitäisi päästä eroon.

Vierailija
7/9 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni on laihduttava lääke, muttei varsinainen laihdutuslääke. Diabeteslääke, joka ajaa sokeria verestä virtsaan. Lääkärin sanojen mukaan vaikuttaa noin 300 kcal/vrk. Olen laihtunut pysyvästi noin 7 kg.

Vierailija
8/9 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
9/9 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän itseni lisäksi 3 muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi