Yllättävän vähän mediassa uutisoitu Aki Tykin eroasioita ottaen huomioon perhekriisin tapahtumat
Ihmettelen miten tästä Akin aviokriisistä on niin vähän uutisoitu. Ex vaimon tuulian onstaa kun katsoo, alkaa hahmottua mitä on tapahtunut. Aki ilmeisesti rakastui Tuulian/ parin yhteiseen kaveriin ja nyt uusi nainen on tuulian tilalla juhlissa akin rinnalla tapaamaassa Tuulian ja akin ystäviä, tuulia surullisena itkee kotona.
Olen hillitön happorafio fani ja tämä uutinen on kiinnostanut minua, olen tosi pettynyt ja pahoillani Tuulian puolesta. Ilmeisesti Akilla ollut pitkään salsuhde. Tietääkö kukaan miten jäi kiinni? Ohme kun media ei ole näin mehukkaista jutuista uutisoinut. En sano sillä että pitäisi, ihmettelen vain miten Aki on jätetty tämän osalta rauhaan kun muita julkkiksia riepotellaan ihan tyhjänpäiväisilläkin jutuilla
Kommentit (30)
Mä käsitän noi päivitukset niin, et viittaa johonkin bändäriin.
Vierailija kirjoitti:
Mä käsitän noi päivitukset niin, et viittaa johonkin bändäriin.
Tämä ketju alkaa mennä aika käsittämättömäksi. Olisiko Aki siis retkahtanut johonkin vändäriin, joka on jotain kissanlihakeittoja 1940-luvulla keitellyt vanha mummu. Uskallan kyllä epäillä. Ei ole todellista tietoa tämä, vaan pelkkää spekulaatiota.
Se on bändäri, ei vändäri, torvi!
En ole Happoradiosta kuullutkaan kuten ei ole suurin osa suomalaisista. Eli kyseessä ei ole julkkis, vastaavien pikkubändien pettämisistä ei ole kiinnostunut juuri kukaan. Ja jos heistäkin uutisoitaisiin, lehdet olisivat täynnä kaikenlaisten nevöhööd-tyyppien pettämisiä ja eroja ja levikki laskisi.
Julkkisten pitää kuitenkin olla tehnyt jotain mistä hänet tunnetaan. Ei bändissä soittaminen riitä.
Onpa ennenkuulumatonta, että muusikko haksahtaa vieraisiin!
Ex-vaimolta typerää tehdä kryptisiä päivityksiä someen. Ottaisi nyt mallia Helena Koivusta ja paasaisi kokopäivätoimisesti suoraan miten asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Happoradio on sen verran menneen talven lumia, että harva varmaan edes tietää kuka Aki on.
En tiedä minäkään koko bändiä tai tyyppiä, mutta hänen vaimonsa tekee hyviä sarjakuvia.
Ero tekee kipeää ja on useimmiten myös onneksi, ainakin jos katsoo mitä on tapahtunut.
En oikein ymmärrä mitä hienoa näissä rokkareissa on, jos puhutaan muista kuin teinitytöistä. Poikkeukset vahvistavat säännön.
Kunnioittaa, media? Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun...
Vierailija kirjoitti:
Onpa ennenkuulumatonta, että muusikko haksahtaa vieraisiin!
Ex-vaimolta typerää tehdä kryptisiä päivityksiä someen. Ottaisi nyt mallia Helena Koivusta ja paasaisi kokopäivätoimisesti suoraan miten asiat ovat.
En pidä typeränä, vaan ymmärrettävänä. Ei ole mitään sellaista laittanut, joka olisi noloa.
En tosiaan ole koskaan kuullutkaan Happoradiosta, tiesin vain sarjakuvataiteilijan (löysin ig:sta sarjakuvat) ja olin pahoillani miten kävi. Jonkun otsikon sitten näin, että mies oli soittanut bändissä, joka ei ole mikään isompi nimi.
Sarjakuvataitelijan työt jäävät varmasti elämään, moni myös samaistuu kuviin, joita tilanteesta on tehty, joten tuloksena oli hienoa taidetta. Kaikkea hyvää toivon taiteilijattarelle ja lapsille, mutta ex-miehen osalta ajatukset ovat sellaiset, etten viitsi tähän laittaa. En arvosta.
Mummokulta 💕💕💕 Jos vain Aki ja Tuulia olisivat pyytäneet häneltä neuvoja ajoissa, he olisivat vrmaan vieläkin onnellisina yhdessä.