Toi Behm on niin törkeä. Linnan jatkojen hastattelussa
Linnan jatkojen yhteishaastattelussa Ege Zulun kanssa heitti, että "ollaan hyviä ihmisiä... tai en mä Egestä tiedä". Huomasin selvästi, että Zulu loukkaantui tuosta, jäi hämilleen ja loukkaantuneena siihen että mitä just tapahtui kun sit jo Haastattelu loppuikin. Ja neiti Behm vaan jäi kikattelemaan siihen. Kävi kyllä sääliksi tota Zulua, nöyryyttävä tilanne hänelle. Vaikka tottakai noloa oikeesti vaan Behmille, hän kyllä kerta toisensa jälkeen osoittaa täydellistä käytöstapojen puutetta.
Kommentit (501)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olisi hyvä esimerkki viestintäkoulutukseen sellaisesta viestinnästä mitä ei kannata toteuttaa
Kaikenlaisen kettuilun ja sarkasmin voi jättää kaikista läheisimpiin suhteisiin, ja niissäkin käyttö kerran vuodessa. Haastattelussa viestinnän tulisi olla aina lyhyttä, positiivista ja merkityksellistä, mutta ei liikaa yrittävää. Jos ihminen vaikka normaalielämässään harrastaa pientä manipulointia tai muuta vahvaa mielikuvien luomista, haastatteluissa se kannattaa jättää pois, sillä yleisö huomaa sen heti.
Totta
Behm on oikeasti vähän erikoinen. Kerran olin keikallaan ja välispiikit oli kyllä kuin toisesta maailmasta :D
Behmin pitäisi pysytellä ihan vaan laulamisessa ja musiikintekemisessä. Hänen kaikki esiintymisensä musiikin ulkopuolella aiheuttavat myötähäpeää. Ja siis rakastan hänen musiikkiaan, mutta en kestä katsella hänen haastetteluja tms.
Vierailija kirjoitti:
Vi.ttu, että te suomalaiset olette kyllä niin tyhmää kansaa. Nyt ammattiloukkaannutaan jonkun n.e.krun puolesta. Saman aikaan so.m alijengit ryöstelee ja pahoinpitelee lapsianne. Naurattaisi, jos ei olisi kyseessä tosi vakava asia. Näin tyhmä kansa joutuisikin kuolemaan sukupuuttoon.
Ei vaan tökeröstä käytöksestä.
Taisi olla ihan tilannekomiikkaa. Sanoittaa laulujaan aika hyvin, jotenkin samansuuntaista sanailua oli nytkin.
Tuo oli vitsi. Ja tietysti myös virhearvio, ei varmaan tajunnut ettei vastaanottajan huumorintaju riitä.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös että möläytti aika ikävästi toisesta.
Tokihan oli ihan harmitonta vitsailua. Juuri päivä tai muutama sitten tänne kirjoitin ettei naisille voi puhua kuten miehille vaan pitää varoa sanomisia. Ja mammat raivona että ei pidä paikkaansa.
Tässäkin nyt taas todistus että oikeassa olin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokihan oli ihan harmitonta vitsailua. Juuri päivä tai muutama sitten tänne kirjoitin ettei naisille voi puhua kuten miehille vaan pitää varoa sanomisia. Ja mammat raivona että ei pidä paikkaansa.
Ege Zulu on itse mies eikä vaikuttanut ottavan kovin hyvällä Behmin kommenttia. Behmillä petti tilannetaju pahemman kerran eikä käsittänyt, etteivät he ole EZ:n kanssa niin tuttuja, että tällainen kuittailu julkisesti olisi ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se on tuollainen jo muutenkin niin eipä tarvii hänen musiikkiaan kuunnella, en ole kyllä kuunnelutkaan ainuttakaan kappaletta.
Aika vaikea olla kuulematta, kun avaa radion
Vaihda kanavaa. Niin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ege Zulu on itse mies eikä vaikuttanut ottavan kovin hyvällä Behmin kommenttia. Behmillä petti tilannetaju pahemman kerran eikä käsittänyt, etteivät he ole EZ:n kanssa niin tuttuja, että tällainen kuittailu julkisesti olisi ok.
Oops 😅. No neiti joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin Behmin keikalla ja meinasin lähteä kesken pois, kun sen jutut oli niin kummallisia. Vaikea edes selittää. Jotenkin tulee olo, että hänellä on epämukava olla sekä itsensä että muiden kanssa.
Miksi menit sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mahtava rotunainen. Pötkylämatamit täällä vaan nokkimassa ja alemmuuskompleksejaan helpottamassa.
Suomalaiset tykkää.
Näytti olevan hyväntahtoista vittuilua/nokittelua. Todennäköisesti heillä on samaa muutenkin, mutta Zeke ei vain keksinyt mitään takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli vitsi. Ja tietysti myös virhearvio, ei varmaan tajunnut ettei vastaanottajan huumorintaju riitä.
Eikä riitä Egen laulutaidotkaan. Todella surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jos on joskus ollut Behmin keikalla, niin tietää jo sen että tän naisen ulosanti on ihan ihmeellistä. En tiedä mikä diagnoosi tolla on, mutta selkeästi ei oikein ymmärrä sosiaalinen käyttäytymisen "sääntöjä".
No tätä samaahan täällä palstallakin on. Nyt kannattaa ymmärtää tätä nykyaikaa. Eikä täällä saa olla oma itsensä ja pitää hauskaa? Tehän loukkaannutte ihan kaikesta saman tien.
Siis muiden loukkaaminen on hauskanpitoa?
Mikäli osalliset eivät loukkaannu, niin silloin muidenkaan ei pidä loukkaantua heidän puolestaan.
Mitä vikaa paksussa persheessä on?