Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, kun pyysin häntä lopettamaan yhteydenpidon ystävänaiseen...

Vierailija
08.12.2024 |

Jonka on tuntenut jo ennen minua. Kovin tuntuu olevan tärkeä hänelle tämä ystävä nainen. Itselläni ei ole tarvetta millekään ystävämiehelle. Enkä ala sellaista hankkimaankaan vain siksi, että se olisi silloin tasapuolista. Ilmeisesti täytyy vaan hyväksyä, että miehen elämässä on toinenkin tärkeä nainen tai sitten lähteä tästä parisuhteesta. 

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa selväksi ettet ole prioriteetti. Minä olen kokenut aiemmassa pitkässä parisuhteessa sen, kun _kaikki_ oli minua tärkeämpää. Hän ei tuntenut itseään _vapaaksi_ ilman naisystäviään, mahdollisuutta flirttailla, poikien reissuja, younameit. Nyt hän on sitten vapaa. Tuntemaan ja tekemään. 

Juuri näin. Vapauttakaa elukat metsään <3 

Vierailija
22/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. nainenon#itusta tai jooa suorastaan #elvetistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urpo

Ap on. 

Ap on naista esittävä mies, jolla on jokin psyykkinen ongelma sukupuolten suhteen. 

Hän käyttää sanoja "tapailumies" ja "ystävänainen" , eikä pysty puhumaan kumppanista, puolisosta,  miehestä ja naisesta sanojen hänessä herättämien vahvojen tunneimpulssien takia. 

Ikisinkku, joka kehittelee mielikuvitusdraamaa milloin mistäkin.

Vierailija
24/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haiseeko tai maistuuko miehen kalussa vieras nainen? Jos ei niin sitten ei ole ongelmaa, muutoin kuin päässäsi.

Vierailija
25/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipa selväksi ettet ole prioriteetti. Minä olen kokenut aiemmassa pitkässä parisuhteessa sen, kun _kaikki_ oli minua tärkeämpää. Hän ei tuntenut itseään _vapaaksi_ ilman naisystäviään, mahdollisuutta flirttailla, poikien reissuja, younameit. Nyt hän on sitten vapaa. Tuntemaan ja tekemään. 

Juuri näin. Vapauttakaa elukat metsään <3 

Metsä ei ole sosiopaatin paikka - se on pyhä.

Vierailija
26/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin. nainenon#itusta tai jooa suorastaan #elvetistä.

Ap vastailee itselleen. Noin sairas poika, huh!

Vierailija
27/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tällainen mies ja hänellä tärkeä naisystävä. Nyt olemme eronneet 20 vuoden jälkeen ja hän ystävänsä kanssa kihloissa. En pääse eroon ajatuksesta että minua petettiin, jos ei fyysisesti niin muuten. Koko tämän 20 vuoden ajan. Se tekee jotenkin tyhjäksi sen mitä luulin että meillä oli. Koko ajan olikin rakastanut toista. 

Vierailija
28/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa. Luuletko, että ystävä jätetään suhteen vuoksi? Entä jos sinun ystäväsi kaikkoaisivat, kun joku seppo on käskenyt? 

Vierailija
29/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ystävänaisella ole miestä ollenkaan? Ja jotain kiinnostavampaahan sinussa on, koska on sinut valinnut. 

Vierailija
30/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tällainen mies ja hänellä tärkeä naisystävä. Nyt olemme eronneet 20 vuoden jälkeen ja hän ystävänsä kanssa kihloissa. En pääse eroon ajatuksesta että minua petettiin, jos ei fyysisesti niin muuten. Koko tämän 20 vuoden ajan. Se tekee jotenkin tyhjäksi sen mitä luulin että meillä oli. Koko ajan olikin rakastanut toista. 

Yhyy. Mitäs jos ei rakastanutkaan aiemmin, vaan eli tossun alla ja tilanne eteni vasta kun vapautui kahleistasi?

Vierailija
31/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän sua. Itselläni ei ole koskaan ollut sellaista ystävämiestä joka ei jossain vaiheessa olisi halunnut enemmän. Ei koskaan. 

Toisaalta. Kai jollain jossain voi sellainen olla :) 

Ap vastailee itselleen. Rakentaa sukupuolisotaa. Minkäs hullupoika peräkammarissa itselleen voi.

Hänellä pyörii seksi mielessä 24/7, joten luulee muista samaa.

Vierailija
32/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhyy. Mitäs jos ei rakastanutkaan aiemmin, vaan eli tossun alla ja tilanne eteni vasta kun vapautui kahleistasi?

Kiitos kommentista. Voi olla, mutta en saa koskaan tietää. 

Vierailija
33/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on yksi incel, joka on keksinyt sanat tapailumies, tapailunainen, ystävämies, ystävänainen. Hän ottaa rooleja.

Lapsentasoinen pikku pervo, joka luulee että muut harrastaa seksiä koko ajan ja hän jää vastaavasti sitä vaille alvariinsa.

Pakkomielteinen ja unohtaa lääkkeensä.

Vierailija
34/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu miehesi ystävään. 

Vierailija
35/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle äiti on emätinnainen tai ehkä tissinainen ja isä siitinmies.

Vierailija
36/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeessa puoliso on ykkönen ja hänen pitää myös tuntea olevansa sellainen. Ei saa olla mitään asiaa, mikä tulee parisuhteen väliin. Puolison toiveita tulee kunnioittaa.

Sairaalloinen mustasukkaisuus ja toisen vahtiminen onkin sitten eri asia. 

Vierailija
37/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ystävänaisella ole miestä ollenkaan? Ja jotain kiinnostavampaahan sinussa on, koska on sinut valinnut. 

Ap on mies, jolla ei ole muita ystäviä kuin vauva.fi.

Ja kuten toteatkin  hänen mielestään mies on ystävä, mutta nainen reikä.

Vierailija
38/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No haiseeko tai maistuuko miehen kalussa vieras nainen? Jos ei niin sitten ei ole ongelmaa, muutoin kuin päässäsi.

Ap:n vastaus itselleen.  Ei osaa käyttää sanaa penis, koska seksuaaliset impulssit vaivaavat liikaa.

Vierailija
39/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö kontrollifriikki.

Vierailija
40/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän sua. Itselläni ei ole koskaan ollut sellaista ystävämiestä joka ei jossain vaiheessa olisi halunnut enemmän. Ei koskaan. 

Toisaalta. Kai jollain jossain voi sellainen olla :) 

Mulla on monta ystävämiestä ja yksikään ei halua enemmän kuin ystävyyttä. Ei miehet ole mitään seksipetoja joiden on ihan pakko maata naispuolisen ystävänsä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän