Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui, kun pyysin häntä lopettamaan yhteydenpidon ystävänaiseen...

Vierailija
08.12.2024 |

Jonka on tuntenut jo ennen minua. Kovin tuntuu olevan tärkeä hänelle tämä ystävä nainen. Itselläni ei ole tarvetta millekään ystävämiehelle. Enkä ala sellaista hankkimaankaan vain siksi, että se olisi silloin tasapuolista. Ilmeisesti täytyy vaan hyväksyä, että miehen elämässä on toinenkin tärkeä nainen tai sitten lähteä tästä parisuhteesta. 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo

Vierailija
2/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pakota miestäsi valitsemaan sinun ja ystäviensä väliltä. Toiseksi jäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sinä sen sanoit. Nuo on ne vaihtoehdot. 

Vierailija
4/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he ovat olleet ystäviä ennen sinua ja pysyneet pelkästään ystävyytenä, niin miten uskot että suhde muuttuisi sinun vuoksesi ihan muuksi? Mitäs, jos miettisit miksi koet mustasukkaisuutta miehesi muusta elämästä?

Vierailija
5/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ystävyys katso sukupuolta. Esimerkiksi harrastukset yhdistävät monia ihmisiä.

Vierailija
6/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ymmärrän sua. Itselläni ei ole koskaan ollut sellaista ystävämiestä joka ei jossain vaiheessa olisi halunnut enemmän. Ei koskaan. 

Toisaalta. Kai jollain jossain voi sellainen olla :) 

Vierailija
7/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa selväksi ettet ole prioriteetti. Minä olen kokenut aiemmassa pitkässä parisuhteessa sen, kun _kaikki_ oli minua tärkeämpää. Hän ei tuntenut itseään _vapaaksi_ ilman naisystäviään, mahdollisuutta flirttailla, poikien reissuja, younameit. Nyt hän on sitten vapaa. Tuntemaan ja tekemään. 

Vierailija
8/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennustan teille lyhyttä suhdetta tai liittoa. 

9/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ymmärrän sua. Itselläni ei ole koskaan ollut sellaista ystävämiestä joka ei jossain vaiheessa olisi halunnut enemmän. Ei koskaan. 

Toisaalta. Kai jollain jossain voi sellainen olla :) 

Mulla on 😎

Vierailija
10/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu mitä se on. Onko joskus yhteydessä kuten muutkin kavereihin vai joka päivä, koko ajan. Onko platonista vai ihailua "liikaakin". Onko se somen tavallista kommunikointia vai puhelimessa viivytellään jatkuvasti sen naisen kanssa kun sinä olet läsnä, jos olisi kaksin oltu. Ja tuoko mies sen toisen energioita liikaa vai osaako irtautua muista jotenkin. Mikä vaikutus suhteeseen. Joillakin ihmisillä on muitakin ihmisiä, kuin kumppani, keskustelussa.

Vierailija
11/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla vakaviakin mielenterveysongelmia? Avaudu terapeutilles. Se voi ehkä avartaa sun ajatusmaailmaas ja tehdä jotain tolle sun turhaakin turhemmalle mustasukkaisuusdraamailulles. Tai sitten miesystäväs voi huoletta dumpata sut. 

Vierailija
12/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi toisaalta erotakaan, kun mies on hyvä muuten. Ainut vika on se naisystävä. Tiedän kyllä, että mies ottaisi raskaasti eromme, mutta jääkö tässä vaihtoehtoja. Olihan tässä muuten potentiaalia loppuelämän parisuhteelle. Täytyy nyt miettiä joulun yli mitä teen. Ap

Vierailija
13/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä hylätkö ystäviä parisuhteen takia. Minä jouduin niin tekemään ja kadun.

Vierailija
14/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin miestäni lopettamaan somessa yhden exänsä seuraamisen. Onnekseni hän ymmärsi ja kunnioitti toivettani. Sen toiveen esittäminen oli mulle todella vaikeaa, ajattelin että olin tosi kohtuuton. Se kuitenkin aiheutti mulle niin paljon epävarmuuksia että mun oli pakko. 

No, ystävä on eri asia kuin ex somessa. Jos yhteydenpitoa olisi häiritsevässä määrin, ja jos tämä ystävä olisi jatkuvasti toisen mielessä ja puheissa, kyllä itsekin silloin varmasti ajattelisin että kyse on muustakin kuin ystävyydestä, ainakin miehen puolelta. 

Todennäköisesti en jäisi suhteeseen jossa olen kakkonen. 

Vierailija
15/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sä et oo missään parisuhteessa sen miehen kanssa vaan puhut nyt sen miehen puolisosta. 

Vierailija
16/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit tästä ystävästä, kun aloitte seurustella? Miksi aloit seurustella, jos tuollainen asia häritsee? 

Vierailija
17/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pyysin miestäni lopettamaan somessa yhden exänsä seuraamisen. Onnekseni hän ymmärsi ja kunnioitti toivettani. Sen toiveen esittäminen oli mulle todella vaikeaa, ajattelin että olin tosi kohtuuton. Se kuitenkin aiheutti mulle niin paljon epävarmuuksia että mun oli pakko. 

No, ystävä on eri asia kuin ex somessa. Jos yhteydenpitoa olisi häiritsevässä määrin, ja jos tämä ystävä olisi jatkuvasti toisen mielessä ja puheissa, kyllä itsekin silloin varmasti ajattelisin että kyse on muustakin kuin ystävyydestä, ainakin miehen puolelta. 

Todennäköisesti en jäisi suhteeseen jossa olen kakkonen. 

Miksi et mieluummin hoitanut pääsi kuntoon? 

Vierailija
18/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa selväksi ettet ole prioriteetti. Minä olen kokenut aiemmassa pitkässä parisuhteessa sen, kun _kaikki_ oli minua tärkeämpää. Hän ei tuntenut itseään _vapaaksi_ ilman naisystäviään, mahdollisuutta flirttailla, poikien reissuja, younameit. Nyt hän on sitten vapaa. Tuntemaan ja tekemään. 

Tuttua. Mun tapauksessa näitä ihailtavia ystävänaisia tuli vielä minun jälkeeni, ja nämäkin priorisoitiin. Ymmärsin katkaista välit tähän narsistiin ihan hiukkasen liian myöhään.

Vierailija
19/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkäävät haaremeista. Näkyy eläinmaailmassa ja myös ihmisissä. Monogaminen mies on 98% huijari, ja vähintäänkin pettää. Kaikki kunnia niille, jotka eivät ole tähän sortuneet

Vierailija
20/53 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pakota miestäsi valitsemaan sinun ja ystäviensä väliltä. Toiseksi jäät.

Tällainen mies kannattaakin vapauttaa sekoilemaan laumaansa. Se ei ole millään tasolla naiselta pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän