Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin tekoälyä tekemään minulle treeniohjelman sekä suunnittelemaan ateriat kahdelle viikolle, ohjeet ovat oikein hyvät

Vierailija
08.12.2024 |

Miksi käyttäisin PT:n palveluita?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pt:n työ on aika paljon muutakin kuin ohjelmointia. Sellaisia asioita mitä tekoäly ei pysty tarjoamaan

Vierailija
22/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän oli oikeasti hyvä vinkki, kiitos ap!

Olen saanut nyt ohjeet

- kotijumppaan tiettyjen välineiden kanssa (hulahula, painot, kuminauha, kahvakuula, youtubesta tanssi ja jooga)

- allijumppa

- dieettiohjeet makeanhimoon ja suolaisenhimoon (eli ns. leivosten ja sipsien korvaajia)

- kävelyn treeniohjelma

- bungy jump -kävelysauvojen paikallaanoloharjoittelu

Mitähän vielä keksin kysyä muutakin :) Tammikuussa alkaakin kunnon treeni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut nyt ohjeet

- kotijumppaan tiettyjen välineiden kanssa (hulahula, painot, kuminauha, kahvakuula, youtubesta tanssi ja jooga)

- allijumppa

- dieettiohjeet makeanhimoon ja suolaisenhimoon (eli ns. leivosten ja sipsien korvaajia)

- kävelyn treeniohjelma

Oho, vau! Ja ennen tekoälyäkö et öitä osannut etsiä? 😂

Vierailija
24/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut nyt ohjeet

- allijumppa

- kävelyn treeniohjelma

No olisihan se työlästä ollut itse alkaa tutkia sivuja ja suunnittelemaan. Ei mulla ole PT tai muutakaan fyssari tms koulutusta eikä mitään mielenkiintoa ruvetakaan kouluttautumaan.

Vierailija
25/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kysyin.

Koko kehon kotitreeni käsipainoilla

Lämmittely (5-10 minuuttia)

- Kierrettyjä ja pyöreitä liikkeitä: Käsivarsien ja hartioiden kiertoliikkeet.

- Jalkojen venytykset ja liikuttelu: Kyykkyjä ilman painoja, jalat sivuille ja eteen.

Treeniohjelma (3 kierrosta, 10-15 toistoa / liike)

1. Kyykky käsipainoilla

- Pidä käsipainot sivuilla tai harteilla.

- Tee kyykkyhajonnalla tuoden takapuoli alas ja takaisin ylös.

2. Rinnalleveto

- Aloita painot lattiatasosta.

- Vedä käsipainot rinnalle samalla kun nostat jalkoja.

3. Punnerukset yhdellä kädellä (käsi vuorotellen)

- Aseta toinen käsi painon päälle ja punnerra alaspäin.

- Vaihda käsivartta joka toistolla.

4. Kulmasoutu

- Taivuta ylös, pidä selkä suorana.

- Vedä käsipainoa kohti kylkeä.

5. Olkapään punnerrus (yksi käsipaino kerrallaan)

- Seiso tai istu suorassa asennossa.

- Työnnä käsipaino ylöspäin, vaihda kättä.

6. Vatsarutistus käsipainon kanssa

- Makaa selälläsi, pidä käsipainoa rintaasi vasten.

- Nosta ylös ja tuo polvet kohti rintaa.

Jäähdyttely (5-10 minuuttia)

- Venyttele kaikki tärkeimmät lihasryhmät:

- Reidet, selkä, rinta ja olkapäät.

- Syvähengitysharjoitukset: Rentoudu ja säännöstele hengitystä rauhoittumisen vuoksi.

Vinkit

- Aloita kevyemmillä painoilla, jos et ole vielä tottunut käsipainoharjoitteluun.

- Muista pitää huolta oikeasta tekniikasta, jotta vältät loukkaantumiset.

- Muokkaa toistomääriä ja kierroksia sen mukaan, miten tunnet itsesi.

Vierailija
26/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei todellakaan ole mikään avaruusfysiikka ja netti on ollut vuosikaudet täynnä tietoa. PT on niille, jotka kaipaavat maksullista tsempparia.

Vierailija
27/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut nyt ohjeet

- allijumppa

- kävelyn treeniohjelma

No olisihan se työlästä ollut itse alkaa tutkia sivuja ja suunnittelemaan. Ei mulla ole PT tai muutakaan fyssari tms koulutusta eikä mitään mielenkiintoa ruvetakaan kouluttautumaan.

Jep. Itse käytän YouTuben jumppavideoita, mutta tekoäly koostaa niistä järkevän esim. 14pv ohjelman jossa huomioidaan eri lihasryhmät sekä lepo. Voisin tehdä sen listan itsekin mutta siihen menisi aikaa.

Vierailija
28/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä ei todellakaan ole mikään avaruusfysiikka ja netti on ollut vuosikaudet täynnä tietoa. PT on niille, jotka kaipaavat maksullista tsempparia.

Aliarvoitko muitakin ammattilaisia? Kyllähän kuka tahansa osaa tukkansa leikata kun netti ollut vuosikaudet täynnä tietoa, kuka tahansa osaa paistaa pihvinsä niin miksi mennä ravintolaan syömään, kuka tahansa osaa netin vuosikausien tiedon kanssa rakentaa talonsa jne?

Vierailija
29/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aliarvoitko muitakin ammattilaisia? Kyllähän kuka tahansa osaa tukkansa leikata kun netti ollut vuosikaudet täynnä tietoa, kuka tahansa osaa paistaa pihvinsä niin miksi mennä ravintolaan syömään, kuka tahansa osaa netin vuosikausien tiedon kanssa rakentaa talonsa jne?

Juuri tuollaistahan ihmisten elämä nykyään on kun mihinkään ei ole varaa, kaikki pitää tehdä itse :D

Vierailija
30/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen sinä kuvittelet treeniohjelmia nettiin jakavan? Enimmäkseen ovat ammattilaisten tekemiä. Se on bisnesmalli siinä, missä muutkin, että mainostajat ja yhteistyötahot maksavat toimeentulosi. Maailma on Suomen ulkopuolella melko suuri.

Vierailija
31/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen sinä kuvittelet treeniohjelmia nettiin jakavan? Enimmäkseen ovat ammattilaisten tekemiä. Se on bisnesmalli siinä, missä muutkin, että mainostajat ja yhteistyötahot maksavat toimeentulosi. Maailma on Suomen ulkopuolella melko suuri.

Niin, miksi siis lähtisin rääpimään niitä itse ja katsomaan lukuisia mainoksia jne kun tekoäly kokoaa kaiken oleellisen puolestani? En omaa itse minkäänlaista terveydenhuollon koulutusta niin tosiaanko olet sitä mieltä että minäkin osaisin koota sellaisen ja oikeaoppisen ravitsemuksen, ihan vaan tutkimalla ties minkä kaltaisteni puoskareiden sivustoja?

Mikä siinä tekoälyssä on niin pahaa että sen jälki on huonompaa kuin omani (joka tosiaan en tiedä mistään em. asioista mitään)?

Vierailija
32/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tekniikka on hallussa ja joku on joskus katsonut, että teet oikein?

Vierailija
33/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi siis lähtisin rääpimään niitä itse ja katsomaan lukuisia mainoksia jne

Tekoäly tosiaan on muuttanut kuviota entistä helpommaksi, koska se on kerännyt netistä tietoa yhteen ja pystyy muokkaamaan sitä pyynnöstä. Ja kun muutama vuosi vierähtää meillä jokaisella on luultavasti tekoälyagentti, joka seuraa ja referoi meille meitä kiinnostavia uutisia. 

Vierailija
34/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tekniikka on hallussa ja joku on joskus katsonut, että teet oikein?

Juu, kävin vuosikaudet salilla ennen raskautta, ja PT oli apuna jonkin aikaa alussa. AP

Vierailija
35/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly tosiaan on muuttanut kuviota entistä helpommaksi, koska se on kerännyt netistä tietoa yhteen ja pystyy muokkaamaan sitä pyynnöstä. Ja kun muutama vuosi vierähtää meillä jokaisella on luultavasti tekoälyagentti, joka seuraa ja referoi meille meitä kiinnostavia uutisia. 

-> Kyllä mun Oneplus-kännykästä löytyy jo vastaavanlainen ominaisuus että kerää kaikki minua kiinnostavat uutiset yhteen.

Vierailija
36/36 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-> Kyllä mun Oneplus-kännykästä löytyy jo vastaavanlainen ominaisuus että kerää kaikki minua kiinnostavat uutiset yhteen.

Nykyiset agentit eivät ole vielä kovin kattavia. Lisäksi äly ja kyky oppia on varsin rajallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän