Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita lääkäreitä paikalla?

Vierailija
23.02.2007 |

missä työskentelet, oletko erikoistunut ja miten päädyit alalle?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammalomalla. Olen kokeillut sekä sairaalaa että terveyskeskusta. Erikoistuminen hakusessa, luultavasti yleislääketiede tulee olemaan ala. Sairaalassa työskentely on melkomoista koneiston pikku rattaana pyörimistä paskalla palkalla, eikä vaikutusmahdollisuuksia juuri ole :/ Mutta saas nähdä ajan kanssa.

Vierailija
2/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykiatrialla, MTK:ssa. Erikoistuminen loppuvaiheessa, tentti jo tehtynä. Psykiatria kiinnosti eniten, väitöskirjani tein ihan toiselta alalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka olen kokenut aivan liian rankaksi (väestövastuu). Siksi kiinnostaisi kaikkien kokemukset, erityisesti sairaalalääkärien ja eri erikoisalojen edustajien.

Vierailija
4/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä lääkäreistä kukaan mies? Täällä yksi lääkärifani :-)

Vierailija
5/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä itse ainakaan tavoittelisi lääkärimiestä. Syyt jääkööt kertomatta ;-)

Vierailija
6/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi et tavoittelisi? :-)

Vierailija
7/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandiaikana olin töissä sisuksilla, eri psykiatrian aloilla ja a-klinikallakin. Väikkä on vaiheessa ja tk-eurot kuun vaihteesta lähtien edessä (hui). Erikoisalasta ei ole juuri hajua, psykiatria ei enää kiinnosta siten kuin vielä vuosi sitten. Toivon oikeastaan, että terkkarissa olisi kivaa, tai että innostuisin vaikka työterveyshuollosta.. välttäisin sen kuuden vuoden sairaalalääkäriputken.

Vierailija
8/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jo vastanneille!

Vierailija
9/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
10/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä äitiyslomalla, keikkatöitä teen. Tk-eurot on tehty, sairaalahommiin pitäisi jossain vaiheessa ryhtyä. Lastentaudit olisivat tähtäimessä, tällä hetkellä teen lastenklinikalla päätoimisesti tutkimustyötä (tai siis tein ennen äitiyslomaa). Terveyskeskustyöhön minusta ei ole, se on liian yksinäistä huoneessa kökkimistä pakkoaikataulun mukaan. Tämä siitä huolimatta, että oli tk:ssa, jossa oli aivan loistava porukka eikä lääkäripulan aiheuttamia ylimääräisiä työpaineita.

Tekeekö teistä kukaan muu keikkapäivystyksiä tai muita keikkatöitä?

Vierailija
11/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyslomaileva kahden lapsen äiti. Tk puolen hommia valmistumisen jälkeen, mutta nyt keväällä odottaa uusi työ keskussairaalassa. Saapi nähdä, mikä minusta lopulta isona tulee.

Mieheni on myös lääkäri, enkä kyllä pois vaihtaisi ;0)

Vierailija
12/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille erikoisalalle siis lähdet? Miksi juuri sinne?

t. ap

Vierailija
13/13 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin vielä tiedä erikoistunko siihen vai johonkin muuhun. Vähän hakuammuntaa, kun mikään ei erityisesti kiinnosta, mutta terveyskeskustyöhönkään minusta ei pidemmän päälle ole.

17