Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät osta vihanneksia?

Vierailija
07.12.2024 |

Kaupassa harvoin näkee yksin liikkuvia miehiä ostamassa vihanneksia. Pariskunnat kyllä ostavat samoin kuin yksin liikkuvat naiset. Miksi näin?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu pois sieltä oluthyllyltä niin huomaat että miehet ostaa vihanneksia ja kasviksia siinä missä naisetkin. Terveisin nainen

Vierailija
42/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sanassa "vihannes" on sana viha sisällä. Katso vaikka.

Siinä on myös hannes ja anne sekä ihanne. Kato vaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä niitä ostaa kun en syökään.

M46

Vierailija
44/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat naisia alempia olentoja ja täten heillä ei ole syytä pitää itsestään huolta. He tunnistavat tämän alitajuisesti ja sen takia syövät epäterveellisesti, juovat itsensä sairaiksi, sekä ottavat typeriä riskejä.

Huomaa että vihannekset tekevät kaltaisekseen. Olet mitä syöt. Nainen=Vihannes. Kummallakin yhtä paljon aivotoimintaa.

Muut vaihtoehdot on sit sika, lehmä ja kana? 

Vierailija
45/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä kuin ampuvat mieluummin eläimiä luin istuttavat lanttua ja perunaa. Pahuus ja väkivaltaisuus, verenhimoisuus

Ei syö vihanneksia= on paha, verenhimoinen ja väkivaltainen. Selvä homma. Kannattaa käydä lääkitys uusimassa.

Vierailija
46/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet eivät syö vihanneksia muuten kuin silloin kun vaimo ujuttaa niitä ruokiin salaa.

Vierailija
47/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sanassa "vihannes" on sana viha sisällä. Katso vaikka.

Siinä on myös hannes ja anne sekä ihanne. Kato vaikka.

Niin kuin aiemmin sanoin. Naisilla on valikoiva näkö 😅

Vierailija
48/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuno Turhapuro on malliesimerkki siitä millaiseksi muuttuu kun ei syö vihanneksia.

Mielisairauden siitä saa, kun popsii pelkkiä vihanneksia. Uuno oli psykologisesti aivan terve, toisin kuin tämän palstan akat. Kunnon pano aamuin illoin poistaa kaikki mt-ongelmat!

Vierailija
49/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yrittävät puuttua jo miesten syömiseen vaikka ei edes tunneta. Aika kontrolloivaa. Miten voi toisen syömiset näin paljon kiristää vannetta? Jättäkää meidät miehet rauhaan.

Vierailija
50/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ostaa tuorekurkkuja ja kesäkurpitsoja vain biodildoiksi, kaikkihan tuon tietää.

Ei osteta tuon takia. Mä ja mun syömme ne.

Vierailija
51/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluavat infarktin, sepelvaltimosairauden, crohnin taudin ja läskiä luiden päälle.

Vierailija
52/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat naisia alempia olentoja ja täten heillä ei ole syytä pitää itsestään huolta. He tunnistavat tämän alitajuisesti ja sen takia syövät epäterveellisesti, juovat itsensä sairaiksi, sekä ottavat typeriä riskejä.

Huomaa että vihannekset tekevät kaltaisekseen. Olet mitä syöt. Nainen=Vihannes. Kummallakin yhtä paljon aivotoimintaa.

Muut vaihtoehdot on sit sika, lehmä ja kana? 

Sialla on 98% ihmisen geenit. Sianlihan voi tarvittaessa korvata ihmisen lihalla, koska ihmisen liha maistuu sianlihalta. Itse asiassa tämä olisi ekologisesti erittäin suotavaa.

Vierailija
53/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisethan ostaa tuorekurkkuja ja kesäkurpitsoja vain biodildoiksi, kaikkihan tuon tietää.

Siis: mä ja mun mies...

Vierailija
54/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä hedelmiä ja vähän vihanneksiakin syön mutta mikä ihme miesten haukkumiskerho täällä taas on? 

No ne on näitä katkeria palstamammoja, jotka eivät saa miestä.

Niinpä. Ehkä kannattaa jättää sittenkin vihannekset syömättä jos noin paljon rupeaa vannetta puristaa 😄

Vierailija
55/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, tämmöinen yleistys aloituksena sitten. Just tulin kaupasta ja kyllä siellä korissa oli myös klementiinejä, munakoisoja, sipulia, valkosipulia, paprikaa ja kurkkuakin. Huomenna sitten moussakaa joka on melkein kasvisruoka. Tai olisi jos vaihtaisin jauhelihjan vaikka soijarouheeseen (ylläri, mun kaapissa on sitäkin.)

Varmaan on semmoisiakin, jotka ei osta, mutta eiköhän niitä ole naisissa ja pariskunnissakin.

M51

Vierailija
56/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunkee ruokaa syvälle anukseen, tuleeko paska ulos suusta?

Vierailija
57/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ostan. M39 persu.

Vierailija
58/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä hedelmiä ja vähän vihanneksiakin syön mutta mikä ihme miesten haukkumiskerho täällä taas on? 

No ne on näitä katkeria palstamammoja, jotka eivät saa miestä.

Niinpä. Ehkä kannattaa jättää sittenkin vihannekset syömättä jos noin paljon rupeaa vannetta puristaa 😄

Krooninen munanpuute aiheuttaa miesvihaa.

Vierailija
59/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kansalliskonservatiivisesti ajattelevia eivätkä siksi halua kantaa vastuuta eläintenoikeuksista ja ilmastosta.

Kantsis sit tukee suomalaista vihannesviljelyä.

Persut eivät taida haluta tukea esim. närpiöläistä tomaatinviljelyä.

Ei tänne mitään vähäjärkisiä kehitysmaalaisia kaivata.

Tämä! Nämä närpiöläiset yrittää haalia työntekijöitä ulkomailta polkupalkalla sen sijaan, että maksaisivat oikeaa palkkaa suomalaisille.

Miten usein olet ostanut jotain espanjalaisia tomaatteja koska suomalaiset on liian kalliita? Niinpä.

Vierailija
60/82 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä sika, lehmä vai kana? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi