Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Mitä ajattelet, kun näet miehen pen*ksen ekaa kertaa levossa/valmiina?

Vierailija
07.12.2024 |

Odotatko jotain? Onko asialla ylipäätään merkitystä, kun tekee mieli päästä tositoimiin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen miehen? Missö kontekstissa ja tilanteessa?

Vierailija
2/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti, sain viallisen tuotteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lepää

Vierailija
4/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu oli järkytys kun koskin ekaa kertaa peeniksen ja se liikahti

Vierailija
5/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia riippuu täysin peniksen koosta, ulkonäöstä ja tuoksusta. Reaktio voi olla positiivinen, negatiivinen, järkyttynyt, iloinen, pelokas tai jotain muuta. Suurin osa peniksistä on niin samanlaisia, että reaktio on yleensä neutraali.

Vierailija
6/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee erektiossa olevaan penikseen, niin muutaman kerran olen ajatellut "Jes!" ja muutaman kerran "Eikä.. :(". Kyllä se valitettavasti pettymys kun muuten kivalla miehellä on pieni ja ruma penis.  

Levossa oleva penis ei liiemmin herätä sen enempää tunteita kuin mikään muukaan miehen osa. Varmaankin siksi että peniksen habituksella levossa ei ole mun kannalta käytännön merkitystä, vaan on puhtaasti ulkonäöllinen seikka. 

Vierailija
7/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan peniksestä. Kerran ajattelin, että tämä tulee tekemään kipeää, en ole ennen enkä jälkeen nähnyt yhtä isoa. Onneksi mies oli kärsivällinen ja hellä, lopulta pyysin olemaan rajumpi.

Yhden kerran ajattelin, että yök, käyrä. Enää en ajattelisi niin. Yhdellä oli kaunis penis, täydellisen paksuinen, suora, sopivan pituinen...

Jos tekee mieli, ja huomaa että mieskin on kovana, ilahdun kovasti. Harvoin tulee lepoasennossa nähtyä, varmaan ihan neutraali tunne olisi. 

Vierailija
8/8 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavimmin ajattelen sitä miten paljon minua panettaa