Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisuus, miten eroon ajattelusta?

Vierailija
07.12.2024 |

Hei! Olen lopen kyllästynyt ajattelemaan "katastrofaalisesti" vaimoni menoista. Silloin kun hän on viettämässä tyttöjen iltaa tms. mietin ja maalailen mielessäni kaikenlaisia mahdollisia pettämisskenaarioita, joita jossain välissä alan melkeinpä uskomaan. Vaimoni on kaunis ja sosiaalinen, eikä mitään, tanssimista, vastakkaisen sukupuolen kanssa kummempaa ole tapahtunut koskaan. Eli syytä tällaiselle ajattelulle ei pitäisi olla. Tiedän, että aiemmat kokemukset suhteissani ovat varmasti syynä tähän, koska olen tullut petetyksi. Tällainen pohtiminen saa vai huonoa oloa aikaan ja olen kyllästynyt.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmismieli tekee joskus tepposia...

Vierailija
2/27 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä käytös vaimosi osalta ruokkii mustasukaisuuttasi ja mieti onko ne asiat vaimon omasta käytöksestä johtuvia vai pelkästään sinun epävarmuudesta?

Luulin joskus, että se johtui minun epävarmuudesta, koska vaimoni tuntui silmäilevän ja flirttailevan muita miehiä. Hän myös puhui usein toisista miehistä. Minua jotenkin häiritsi se, koska vaimo ei ollut samalla tavalla kiinostunut minun asioista. Seksi vaimoni kanssa ei koskaan ollut intohimoista, vaimo oli kontrolloiva ja ei kestänyt kritiikiä. Yleisesti, koska vaimo ei kestänyt kritiikkiä, oli vaikea ottaa esille minua loukkaavia asioita, koska ne johtivat riitoihin. En halunnut vaikuttaa kauniin vaimon takia epävarmalta. Mentiin naimisiin ja tuli lapsia.

Nyt yli kaksi kymmentä vuotta myöhemmin, Sama epävarmuus minussa vaimon käytöstä nosti päätänsä aika ajoin.

Lopulta tajusin vaimoni pettäneen minua ties kuinka monta kertaa.

Jos nostat asian esille, onko vaimosi empaattinen sinua kohtaan vai suuttuuko hän?

Pystytkö liikkumaan kaupungilla tai samoissa paikoissa, joissa vaimosi käy muussa seurassa, käsi kädessä vaimosi kanssa vai estääkökö vaimosi tämän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus on evoluution tuoma ilmiö, joten sen määrä on optimaalinen ISMISPOPULAATION tasolla, mutta ei yksilöiden tasolla. Mustasukkaisuus noudattaa eri yksilöillä hyvin eri tasoja perinnöllisyyslakien mukaisesti. Voimakkaana se on sekä mustasukkaiselle itselleen, että sen kohteelle, täydellinen HELVETTI.

Koska mustasukkaisuus on geneettisesti määräytyvä, kaikki yritykset sen poistamiseksi ovat tehottomia. Mustasukkaisuutta EI VOI PARANTAA. Kynis.mies

Vierailija
4/27 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylireagointia edm.

Vierailija
5/27 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Kukkohovi pillu pillussaan.

Ai että sitä naista olisi vielä nautinto vetää viikseen ja spermat laskee silmään

Vierailija
6/27 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimosi antanut aihetta. Flirttailee muille miehille? Valehtelee sinulle?

Vierailija
7/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sexpoon. Sieltä saa hyvät ohjeet suhteen avaamiseen. Sen jälkeen kaikki menee kuin vettä vaan.

Vierailija
8/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummempaa tapahtunut koskaan? Vaimosi on varmasti ottanut isoa kalua pilluunsa joltain mieheltä!

Vierailija
9/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele aiheesta vaimosi kanssa ja kerro peloistasi ja epävarmuudestasi. Silloin vaimosi ymmärtää ehkä paremmin sinua, jos nyt ei täysin tunnekylmä ole.

Vierailija
10/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on evoluution tuoma ilmiö, joten sen määrä on optimaalinen ISMISPOPULAATION tasolla, mutta ei yksilöiden tasolla. Mustasukkaisuus noudattaa eri yksilöillä hyvin eri tasoja perinnöllisyyslakien mukaisesti. Voimakkaana se on sekä mustasukkaiselle itselleen, että sen kohteelle, täydellinen HELVETTI.

Koska mustasukkaisuus on geneettisesti määräytyvä, kaikki yritykset sen poistamiseksi ovat tehottomia. Mustasukkaisuutta EI VOI PARANTAA. Kynis.mies

..pessimisti?

Vierailija
11/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..pessimisti?

Realisti, jokainen polyamorinen ymmärtää mustasukkaisuuden olevan sairaus.

Vierailija
12/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet ajatuksesta, että vaimosi on luottamuksen arvoinen. Jos osoittautuu muuksi, yksinkertaisesti vain jätät hänet.

Se on osoitus, että arvostat myös itseäsi ja olet itsevarma.

Vierailija
13/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet ajatuksesta, että vaimosi on luottamuksen arvoinen. Jos osoittautuu muuksi, yksinkertaisesti vain jätät hänet.

Erittäin hyvin sanottu!

Vierailija
14/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisellahan tässä on vaan se ongelma, että kun ei se toinen tule kertomaan ettei hän ole luottamuksen arvoinen. Se on se mikä mustasukkaista kalvaa. Kun ei voi tietää. Ei siinä jättämisessä ole ongelmaa vaan siinä ettei tiedä onko siihen syytä vai ei. Monia jallitetaan vuosia. Muuten kyllä ihan hyvä neuvo. 

Vierailija
15/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisiin ei kannata luottaa, se on ihan selvä asia. Muuta omaa suhtautumista niin että keskityt vain itseesi ja omaan hyvinvointiisi, silloin toisen pettämisillä ei ole merkitystä. Eli tavallaan turvaat itsesi ja kannattelet itseäsi. Jos nainen pettää, voit aina etsiä uuden rinnallesi, kunhan luotat itseesi.

Vierailija
16/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisiin ei kannata luottaa, se on ihan selvä asia. Muuta omaa suhtautumista niin että keskityt vain itseesi ja omaan hyvinvointiisi, silloin toisen pettämisillä ei ole merkitystä. Eli tavallaan turvaat itsesi ja kannattelet itseäsi. Jos nainen pettää, voit aina etsiä uuden rinnallesi, kunhan luotat itseesi.

Itse naisena käytän tätä tekniikkaa. Niin moni mies on pettänyt, että en vaan enää luota. Mulla on hyvä suhde, mutta en pistä sille oikeastaan paskaakaan painoarvoa esim. tulevaisuutta ajatellessani. En rakenna mitään sen varaan vaan keskityn tosiaan itseeni ja omaan hyvinvointiini. Jos mies pettää niin maailmani ei romahda mitenkään, mikään tärkeä elämässäni ei ole hänestä kiinni. Tämä helpottaa pelkoja, mutta totta kai siinä maksaa hintaa siitä tunteesta mitä tuntee toista kohtaan. Ne suhteet joissa on päästänyt itsensä luottamaan ja rakastamaan, ovat olleet totta kai syvempiä ja merkityksellisempiä. Tavallaan tuntuu ikävältä sekin, että nykyinen mies on ollut luotettava eli hän on päätynyt etäälle toisten tekemisten takia, ei omiensa. Mutta näillä nyt mennään.

Vierailija
17/27 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena käytän tätä tekniikkaa. Niin moni mies on pettänyt, että en vaan enää luota. Mulla on hyvä suhde, mutta en pistä sille oikeastaan paskaakaan painoarvoa esim. tulevaisuutta ajatellessani. En rakenna mitään sen varaan vaan keskityn tosiaan itseeni ja omaan hyvinvointiini. Jos mies pettää niin maailmani ei romahda mitenkään, mikään tärkeä elämässäni ei ole hänestä kiinni. Tämä helpottaa pelkoja, mutta totta kai siinä maksaa hintaa siitä tunteesta mitä tuntee toista kohtaan. Ne suhteet joissa on päästänyt itsensä luottamaan ja rakastamaan, ovat olleet t

Sama täällä. Olen joutunut pettymään niin moneen naiseen. En vaan kykene luottamaan enää yhteenkään.

Vierailija
18/27 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luottamus katoaa, ei siinä auta mikään todistelu.

Vierailija
19/27 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä taitaa olla paras vinkki, pidä hieman etäisyyttä suhteeseen/puolisoon, siten ettei koko maailmasi romahtaa jos eroatte. Pari suhdetta kaatunut naisen pettämiseen, ja opin kantapään kautta ettei kannata olla mitenkään riippuvainen toisesta ilman varasuunnitelmaa.

Pidä muutaman kuukauden liksa vaikka säästötilillä, niin pääset tarvittaessa muuttamaan pois yhteisestä kodista jos tarve vaatii. Samassa asunnossa asuminen pettävän puolison kanssa on hyvin myrkyllistä.

Vierailija
20/27 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vahvaHamppuköysi 

+

vahvaKattohirsi

=

Takuulla 110% onnistuu..

(Suosittelen. useanvuoden sairaalloisen mustasukkaisen kanssa "elänyt"..)

yksi Lääke..