Kerjäysmainokset
Eikö ketään muuta ole alkanut ärsyttämään, kun joka toinen mainos telkkarissa on rahan kerjäämistä?
Ja ne on vielä tehty oikein syyllistävään tyyliin ja kiire on, kiire on...kellään ei ole aikaa odottaa rahojasi.
Anna heti kaikki ja loput mahdolliset testamenttaa.
Kommentit (8)
Kyllä. Anna sinne, lahjoita tänne ja testamenttaa tuonne, kaikki toistettuna lukemattomia kertoja. Hell no, en todellakaan.
Nämä erilaiset järjestöt houkuttelee kohderyhmiään testamenttaamaan rahansa ja omaisuutensa järjestölle.
Mihin nämä varat sitten käytetään, "liikavarvasliiton" "känsä kädessäliiton" palkatun henkilökunnan taskuunko varat menee.
Ja kun niitä mainoksia tulee kymmenen peräkkäin ja muuta mainokset ja ohjelmapuffit päälle, se mainoskatko ketsää helposti 10 minuuttia.
TLC on täynnä näitä niin olen miettinyt että saako ne mainosaikaa jotenkin ilmaiseksi vai miten niillä on varaa mainostaa noin paljon ja jatkuvasti? Sinnehän mainoksiin ne kaikki lahjoitusvarat menevät?
Vierailija kirjoitti:
TLC on täynnä näitä niin olen miettinyt että saako ne mainosaikaa jotenkin ilmaiseksi vai miten niillä on varaa mainostaa noin paljon ja jatkuvasti? Sinnehän mainoksiin ne kaikki lahjoitusvarat menevät?
Ai sekin, minä olen törmännyt noihin Kutonen-kanavalla.
Tahtoa olisi mutta ei rahaa työttömänä, ainoo keille lahjoitan tällä hetkellä on sotaveteraanit ja lotat.
Joo, kyllä se nyt vähän ärsyttää, mut voi vaihtaa kanavaakin. Esim Ylelle, mistä ei tule mitään sellaisia mainoksia. Ja ne kestää yleensä usean minuutin ! Muistelen, ku kanava hero, sieltä tuli sunnuntaisin monta hyvääkin elokuvaa koko päivän, ni aluksi tauko oli ihan muutama mainos, ja sitten myöhemmin lisää. Nyt sekään kanava ei mulla oo toiminut enää pariin vuoteen.......ja miks kaikki turhatkin ohjelmat pitää uusia melkein joka päivä ? Esim ei niin turha vain elämää. Ja mm la promesa..........siitä sarjasta en tykkää ! Kyl se riittää, et se tulee vain viikolla ! Ei sitä tarvitse uusia viikonloppuna. Ja moni muu turha sarja. Olisi enemmän kunnon sarjoja, esim saksalaisia poliisi sarjoja, uusia tai vanhojakin jaksoja. Tai ruotsalaisiakin sellaisia. Ja ei keskellä yötä, vaan päivällä ja aamuisinkin. Ja myös kotimaiset sellaiset sarjat.
Se on sitä parempaa kerjäämistä jos on vaivautunut tekemään kunnon nyyhkytarina mainoksen ihan telkkariin asti.