Pidätkö itseäsi hoikkana ja terveenä? Jos pidät, kerrohan pituutesi ja painosi
Ja yhtään kommenttia luokkaa mitä se sinulle kuuluu ei tarvitse laittaa, koska ei tietenkään ole pakko vastata, mutta saa vastata!
Kommentit (69)
En pidä, olen jo sairasa niin ei ole syytä pitää.
Vierailija kirjoitti:
160 ja 54. Olen fyysisesti terve, hyvässä kunnossa ja pidän itseäni hoikkana. N43v
miksi? Olet tukevasti normaalipainoinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70kg / 160cm
Mutta en pidäkään itseäni hoikkana vaan lihaksikkaana. Penkistä nousee 100kg ja olen 30v. perusterve nainen. Ei mitään sairauksia/lääkityksiä.
Kuinka moni pystyy samaan, saa yrittää :D
Itsensäkehuja ilmaantui paikalle :D
Sanoo tyyppi, joka tulee kommenttiketjuun, jossa pitäisi kehuskella omalla luurankovartalollaan.
Vierailija kirjoitti:
172cm ja 91kg paino. Ei muuten ole läskiä.
Mutta reilusti ylipainoinen. Se ei tee sydämestäsi isompaa tai nivelistäsi kestävämpiä vaikka kantaisit ylimääräistä lihasmassaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nuo 30-v. Ei mitään lääkityksiä. No, itse olen 61-v. Eikä mitään lääkityksiä. 166 cm, 58 kg.
olet 61v ja huvittaa?ok
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nuo 30-v. Ei mitään lääkityksiä. No, itse olen 61-v. Eikä mitään lääkityksiä. 166 cm, 58 kg.
Ei huvita siinä vaiheessa kun katsoo tilastoja, kuinka huonokuntoisia ja sairaita nykynuoret ovat. Ja sitä vanhemmatkin.
Liike on lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70kg / 160cm
Mutta en pidäkään itseäni hoikkana vaan lihaksikkaana. Penkistä nousee 100kg ja olen 30v. perusterve nainen. Ei mitään sairauksia/lääkityksiä.
Seuraavaksi kannattaa kehittää lukutaitoa.
Ai, en tiennytkään ettei tänne saisi kommentoida omia mietteitään.
Keksustelupalsta siis vain hoikille... haha, jatkakaa!
"Pidätkö itseäsi hoikkana ja terveenä? Jos pidät, kerrohan pituutesi ja painosi"
Ja tyyppi vastaa, että en pidä itseäni hoikkana. :D
muuten hyvä, mutta jokainen järkevä ihminen tietää ettei pituudella ja painolla ole mitään tekemistä hoikkuuden ja terveyden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70kg / 160cm
"Pidätkö itseäsi hoikkana ja terveenä? Jos pidät, kerrohan pituutesi ja painosi"
Tottakai, koska nimenomaan tein selväksi, että kommentoin, mutta en hoikkana. Olisiko siis mieluummin pitänyt valehdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70kg / 160cm
Etsi täältä yksikin keskustelu missä ei koskaan kirjotettaisi ohi ap:n aiheen.
Voin antaa vinkin, että sellaista et löydä.
en todellakaan ole hoikka vaan lihaksikas. 190-94-19
m44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
160 ja 54. Olen fyysisesti terve, hyvässä kunnossa ja pidän itseäni hoikkana. N43v
miksi? Olet tukevasti normaalipainoinen!
Aivan. Hoikka ei mielestäni ole synonyymi laihalle tai alipainoiselle. Sen lisäksi kysyttiin pidätkö itse itseäsi hoikkana ja pidän. Harmittaako?
mää pidän itteeni kans hoikkana, oon 100kg ja 150cm
Olen pitkä ja hoikka, mutta olen ihan sekaisin.
Olisin mieluummin normaalipainoinen tai jopa tyllerö, jos voisin vaihtaa pääni sisukset tasapainoisiksi.
Voin vain vaivoin kuvitella, millaista olisi elää ilman ahdistusta ja stressiä, nukkua ilman lääkkeitä, opiskella tai käydä töissä, harrastaa, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
70kg / 160cm
Tottakai, koska nimenomaan tein selväksi, että kommentoin, mutta en hoikkana. Olisiko siis mieluummin pitänyt valehdella?
Käytkö muissakin itseesi liittymättömissä keskusteluissa kommentoimassa aiheen vierestä?
"Koiranomistaja! Minkälainen koira sinulla on?"
"Minulla ei ole koiraa, mutta kissa kyllä löytyy taloudesta ja olen opettanut sen tekemään tarpeensa wc-pönttöön. Kuinka moni pystyy samaan?"
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä kysyttiin.
Missä niin lukee ?