Suurin yksittäinen syy miksi en käy isovanhempien luona
On siinä, että aina kun sinne menee niin eteen työnnetään lautasellinen ruokaa.
Eikä usko, että en jumalauta tullut tänne syömään!
Kommentit (12)
Utelemme myös oletko jo löytänyt itsellesi oman söpön tyttöystävän. T: pappa ja mummo
Pyytämättä antavat rahaa.
Minä sanon, että jumankavita minä en teidän rahojanne tartte! Ja laitan setelin lompakkooni. Saisivat kyllä opetella käyttämään mobilepayta.
Jos sinulle ei työnnettäisi sitä ruokalautasta naaman eteen, niin valittaisit kun jouduit olemaan nälässä kyläpaikassa. Pysy pois vaan, ei sinua nirppanokkaa heillä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle ei työnnettäisi sitä ruokalautasta naaman eteen, niin valittaisit kun jouduit olemaan nälässä kyläpaikassa. Pysy pois vaan, ei sinua nirppanokkaa heillä tarvita.
Sullakin taitaa olla lihasoppaa muhimassa 24/7 padassa.
Ovat kaikki nukkuneet pois. Olivat kaikki kultaisia. Kaiken kunnioittamisen arvoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullakin taitaa olla lihasoppaa muhimassa 24/7 padassa.
Rivien välistä voi lukea: ap on venäläinen ja häntä harmittaa liharuuan puute venäjällä.
Eipä sinne ole aikuisen ihmisen pakko mennä, eikä sitä tarvitse kenellekään selitellä!
Pula aikoja eläneillä vanhankansan ihmisillä on sen ruuan ja sokeriherkkujen tarjoaminen rakkauden osoitusta. 🥰
Yrittäisit edes vähän syödä.
Vierailija kirjoitti:
Pula aikoja eläneillä vanhankansan ihmisillä on sen ruuan ja sokeriherkkujen tarjoaminen rakkauden osoitusta. 🥰
Yrittäisit edes vähän syödä.
Yrittäisivät elää nykyajassa? Jos kävisivät edes joskus minulla kylässä, wolttaisin ruoan ravintolasta pöytään.
Täällä kans toinen, jota kiusaannuttaa ruoan tarjoaminen. Kahvi on mielestäni ihan riittävä tarjottava.
Jos eivät tarjoaisi ruokaa olisit täällä valittamassa kuinka ne ei ruoki sinua. Sano vaan ihan rehellisesti ettei sinua kiinnosta sun isovanhemmat.