Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee 10kk vauva edistyy

17.05.2008 |

Vähän aikaa sitten murehdin täällä kun meidän 10kk ikäinen tyttö ei tunnu lähtevän liikekannalle ollenkaan. Liukuu takaperin mahallaan lattialla, akselinsa ympäri pyörii. Ei nouse istumaan, ei ryömi eteenpäin, ei konttaa. Eilen konttasin itse lattialla, yritin vähän avittaa neitiäkin konttausasentoon. Yhtäkkiä hän vaan nousi monta kertaa peräkkäin konttausasentoon ja tänään sama juttu :). Olen murehtinut aika paljon asiaa, ollut jo neuvolaankin soittamassa ja netissä surffaillut. Neiti on luonteeltaan vähän arka ja oikea äidin tyttö. Itse asiassa minä ja mieheni ollaan molemmat lähdetty 12kk iässä vasta konttaamaan, joten taitaa neiti olla myös hitaasti lämpiävä. Kaikki edistys on ihanaa :).

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin ei ollut mitään mielenkiintoa lähteä liikekannalle! 9,5kk iässä ryömi hiukan ja harvoin, 10kk alkoi konttaamaan ja heti oli pakko päästä ylöspäin. Kävelyn jalon taidon oppi vasta jokunen aika sitten, jolloin ikää 1v 2,5kk :) Saa nähdä onko pikkukakkonen aikanaan yhtä hitaasti lämpeävä ja arka liikkeelle lähdön suhteen. Onnea teille uuden taidon harjoitteluun!

Lämpimin terkuin,

Ufa & tytöt (~1v3kk & ~1kk)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla