Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin raskaustestii?

06.08.2013 |

Hei, Kuukautiskiertoni on 23päivää. Olin yhdynnässä ilman ehkäsyä 20.kiertopäivänäni, sen jälkeen menkat jäivät pois ja ovat olleet nyt 9 päivää myöhässä. (yhdynnästä siis nyt 13 päivää). Tein tänään testin ja se näytti negatiivista. Milloin minun kannattaa tehdä testi, jolloin tulos olisi luotettava? Eikö tuloksen pitäisi näyttää positiivista, kun menkat ovat jääneet pois. (olen ostanut kaupan halpoja testejä ja niissä lukee et voidaan käyttää heti ku ekat menkat jää pois.) Stressin takia menkat ovat joskus olleet myöhässä päivän tai pari, mutta ei koskaan näin pitkään. Muuten ne ovat tosi säännölliset ja toimivat kuin kello. Kiitos vastauksista

Kommentit (3)

1/3 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee viikon päästä uusi :) voihan olla että jos olet raskaana niin se ei vain vielä näy testissä,itselle kävi myös niin. tai sitten vain kiertosi vain temppuilee..tsemppiä piinailuun :)

Vierailija
2/3 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kävi? Mun tutuilla ainakin on ollut niin, että vasta viikonkin päästä kuukautisten alkupäivästä näytti positiivista testi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni raskaustesti näytti positiivista neljä päivää ennen kuukautisten alkua :)