Mitähän niille ylijäämä tarjoiluille tehdään jos linnanjuhlista jää yli? Miksei niitä jaeta ilmaiseksi köyhille?
Kommentit (25)
Pakkkaseen. pressa pari syö niitä sitten pitkälle ens vuoteen.
Veikkaan vahvasti, että jätepuristimeen menee.
Vierailija kirjoitti:
Pakkkaseen. pressa pari syö niitä sitten pitkälle ens vuoteen.
Riittää hyvin ensilinnajuhliin asti
Kun köyhät valittavat ettei leipää ole niin annetaan sitten niitä leivoksia.
Muistaakseni on ainakin joskus lahjoitettu Hurstille?. Kai se voi vaihdella, en tiedä, mutta mitään linnan sossurääppiäisiä en kyllä kannata. Joku raja sentään 🙄
Ihan taatusti ne käytetään tai lahjoitetaan jonnekin
Miksi kerjäät almuja? Mikset mene töihin? Mua hävettäisi.
Ei kannata koska köyhät eivät ymmärrä hyvän päälle. Luulen että ylimääräiset herkut menevät linnan työntekijöiden mukana koteihin joten ihan hukkaan niitä ei heitetä.
Köyhät voivat käydä hakemasa Hurstilta heille sopivia ruokia kaksi kertaa viikossa ja taitaa olla jouluaattona isompi tarjoilu. Sinne siis taas parin viikon päästä. E-Mersun olen yleensä jättänyt kauemmaksi ettei se herätä hirveästi kateutta.
Tuskin niitä esillä olleita minnekään jaetaan. Kylmässä olleet eri juttu.
Vai pitäisi sinun punapirinistin saada vielä linnan safkatkin itsellesi?
Koko illan pöydissä lilluneet mössähtäneet kreemikaakut, ruokamyrkytyksenkö haluaisit? - Riekot ja porot porukka pistellyt parempiin suihin, ja hyvä niin. Eipähän uhanalaiset lajit joudu bioskapussiin loppusijoituspaikkanaan.
Kerjäläisiä näyttää Suomessa riittävän vaikka valtio ottaa vuodessa 10 miljardia velkaa tukipummieliitin lomailun mahdollistamiseksi.
Onhan tuo käsittämätöntä haaskausta, vaikka joka ikinen muru menisi parempiin nassuihin.
Rikkaan pöydältä tippuu murusia, niinkuin raamatun Lasaruksellekin piti tippua. Miten siinä sitten lopulta kävi.
Sossu pummi loinen taas pääsi avautumaan. Mistä näitä sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata koska köyhät eivät ymmärrä hyvän päälle. Luulen että ylimääräiset herkut menevät linnan työntekijöiden mukana koteihin joten ihan hukkaan niitä ei heitetä.
Köyhät voivat käydä hakemasa Hurstilta heille sopivia ruokia kaksi kertaa viikossa ja taitaa olla jouluaattona isompi tarjoilu. Sinne siis taas parin viikon päästä. E-Mersun olen yleensä jättänyt kauemmaksi ettei se herätä hirveästi kateutta.
Kenen tahansa elämäntilanne voi ajautua siihen pisteeseen, että ruokaa on haettava ruoka-avusta. Tuo asenne osoittaa aikamoista tietämättömyyttä yhteiskunnasta.
Miten voi joku olla noin pohjattoman kateellinen? Tää on varmaan jo sadas aloitus tässä kuussa Linnanjuhlista, jossa vain märistään siitä, että köyhät ei saa kaikkea samaa, kuin 1000 valittua vierasta.
En tiedä? Luulisi, että syövät itse.