Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauhea morkkis...kännimoka!

Vierailija
14.09.2008 |

Siis perjantai-iltana grillijonossa huusin hävyttömyyksiä ja näytin rivoja käsimerkkejä edessäni seisoneille ruotsalaisille miehille, tyyliin: "saatanan hurrit, painukaa kotiinne, jne...Nyt on ihan hirveä olo ja pelko, ettei vain kukaan tuttu sattumalta nähnyt...ja entäs jos joskus näen nämä miehet...Kerroin asiasta kotiin tultuani rehvastellen miehelleni, ja nyt hänkin on kauhuissaan ja loukkaantunut. Miten tästä eteenpäin...:-(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun pitäisi käsitellä tätä asiaa? Olen akateeminen, hyvässä työpaikassa jne...ns. aikuinen...voi hyvä luoja!

Vierailija
2/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaisi, jos saisi kuulla jonkun toisenkin tarinan. Mitä tapahtui ja miten selvisit tapahtuneesta....vai selvisitkö lainkaan?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele niitä viattomia ihmisiä, jotka joutuivat öykkäröintini kohteeksi. Olen aivan maassa häpeästä.

ap

Vierailija
4/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja tuntemattomille, ja todellakin hävettää vieläkin (10v tapahtuneen jälkeen). Olen kyllä asioille paljon nauranutkin, mutta ei viattomien pilkkaaminen ole todellakaan hauskaa tai naurun asia. Mutta life goes on ;). Nykyään juonkin harvoin ja silloinkin erittäin maltillisesti.

Vierailija
5/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottele sitten uudestaan kun olet mokannut oikeasti.

Vierailija
6/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis se, joka sanoi alkoholin vievän arvostelukyvyn. Nyt kahden pienen lapsen äitinä kännäily ei kiinnosta kovin paljoa, alkoholin käyttö jää 1-2 viinilasilliseen pari krt kuussa. Ja silloinkin juon hitaasti jotta en humaltuisi.

On hyvä, että sinulla on pieni morkkis jotta opit, ihan ystävyydellä tämän sanon. Ehkä seur. kerralla osaat käyttäytyä nätimmin. Eilinen tuntuu sinusta kauhealta, etenkin kun vaikutat fiksulta ja asialliselta ihmiseltä (sellaiselle se morkkis tuleekin) mutta usko pois, että ehkä käytöksestäsi hieman järkyttyneet ihmiset pääsevät siitä yli pian ja pistänevät tapahtuneen vain känniläisen piikkiin. Luultavasti ovat huomiseen mennessä jo unohtaneet koko jutun. Sattuuhan näitä mutta kannattaa ottaa opiksi.

Sitäkin kannattaa miettiä, että miksi halusit niin tehdä, lähinnä siis mieti mikä alitajunnassasi aiheutti vihamielisen käytöksen ruotsalaisia kohtaan. Siitäkin oppii. Kyllä se siitä:)

Vierailija
7/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä enemmän tai vähemmän.

Sittemmin olen lopettanut humalahakuisen juomisen ja mokat loppui siihen.

Vierailija
8/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit ihmetellään kun suomalaisilla on "tietty maineensa" ulkomaalaisten silmissä..

MOUKKA olet!

Vierailija
9/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ilmeisesti aika juovuksissa, kun ravintolassa loppui alkoholin myynti minulle. Suutuin myyjälle, ja kyselin järjettömiä tyyliin; "Onko se sulta jotenkin pois jos mä oon paremman näköinen kuin sä, kun et sä voi myydä mulle. Ei se mun syy oo jos sä oot noin ruma." Oli kyllä paha mieli seuraavana aamuna.

Vierailija
10/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kännissä tuli lauottua ns. totuuksia tutuille ja tuntemattomille aika estottomasti, joten olen lopettanut humalahakuisen alkoholin nauttimisen. Eikä ole tarvinnut sen jälkeen katua kännimokiaan.

Vierailija
11/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kaappirasisti. kännissä todellinen luonteesi tulee esiin. ehkä et ookaa niin fiksu ja sisvistyny ku luulit. ite sanon ja teen tyhmyyksiä kännissä,mutta noin en voisi sanoa edes kännissä..

Vierailija
12/12 |
14.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ysin mielestä ole noloa niin se ketoo aika paljon ysistä. ois kiva nähä mitä ysi sit tekee tai sanoo ku saa viinaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi