Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapset eivät enää halua mennä isälleen

Vierailija
06.12.2024 |

Ennen pojat menivät mielellään isälleen, mutta enää pariin kuukauteen eivät ole käyneet siellä kertaakaan. Isällä on uusi naisystävä, josta pojat eivät tykkää. Pojat on siinä iässä, että kaipaisivat kovasti isää. Esikoinen on 15 ja kysyi minulta pari viikkoa sitten, että voiko he mennä iskän kanssa joskus reissuun tai jonnekin kolmistaan. Minusta se olisi hieno idea, mutta ainakaan toistaiseksi mitään ei ole tapahtunut. Nuorempi kuuluu soittelevan silloin tällöin iskän kanssa, vanhempi odottaa, että iskä ottaisi yhteyttä. Ompa hän jo kyseenalaistanut, että kuka on isälle oikeasti tärkeä... Ikävä katsoa tuota vierestä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus. Katkera exä ei halua että exmiehellä on uusi nainen. naisella itsellään kuitenkin saa olla uusi mies. Turha yrittää erottaa heitä laittamalla lapset asiamiehiksi. Häpeäisit jos osaisit.

Vierailija
22/23 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että moni  Isän uusi vaimo/tyttöystävä mieluusti olisi onnellinen siitä, että isä & lapset tapaisivat keskenään. Viettäisivät yhdessä viikonloppuja ----- joihin isän uuden tyttöystävän / vaimon ei tartteisi osallistua. 

Eli suoraa palautetta poikien isälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ihan sama juttu! Ihmettelen miksi uutta naisystävää pitää tapailla lasten aikana?

Ihan samaa olen miettinyt. Meilläkin pojat käyvät välimatkan takia vain joka toinen viikonloppu. Jos lapsille on epämieluisaa tavata uutta naisystävää, eikö mies voisi sen aikaa olla naisesta erossa? Pojat kaipaavat isäänsä paljon. 

Kyllä mä olen kannustanut iskään pitämään yhteyttä, mutta pakottanut en ole. Miehen vastuulla on kuitenkin myös pitää lastensa kanssa yhteyttä. Ap

Meillä isä oletti että outo ja vieras naisystävä automaattisesti nyt hoitaa lapset ja käy vaikkapa vaateostoksilla meidän kanssa. No eipä käyty siellä enää sitten.