Sanna Marin taas linnan kaunein nainen
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Stubbin vaimo oli taas kerran tyylitön. Ja VIHREÄ puku itsenäisyyspäivänä, really? Uskomaton moka.
Öö, selittäkää mulle mitä vikaa on vihreässä?
Eikö Halosellakin ollut joskus vihreä puku linnanjuhlissa?
Oli. Kuten Haukiollakin.
Moni nainen linnanjuhlissa on hyvässä lihassa. Siis tuhteja tyttöjä mut se on hyvä että ruoka maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on aina ylivoimaisesti kaunein nainen. Toisilla naisilla voi olla vaikka kuinka hieno asu, mutta se ei vedä vertoja Sannan kauneudelle koskaan.
Ja muutakin kuin vaan kaunis. Valivoimainen ja menestynyt.
Sanna kuin Jumala. Aion seuraavaksi siirtyä Sanna alttarilleni.
Vierailija kirjoitti:
WEF perheen oppilas, WEF miljardöörit maksavat nyt Sannan elämisen kiitoksena köyhdyttämisen agendan ajamisesta Suomeen - great reset - et omista mitään ja olet onnellinen... (ja markkinoinnista maailmalla)
Tony Blairin tallissa, sen pitäisi kertoa jo jotain. Jos yhtään seuraa maailmanpolitiikkaa.
Toisaalta säälittää jopa, että sieltä ei ole enää paluuta siihen viattomuuden aikaan, ennen pm-pestiä.
Vierailija kirjoitti:
Marinista huokui lämpö ja ystävällisyys toisin kuin takana tulleesta Purrasta.
Ja näin on taas narutettu yhtä tyhmää
Kyllä täytyy ihmetellä tätä Marinin faniklubin fanaattisuutta. Jos Marin ei olisi ollut pääministeri ja puolueen johtaja ei kukaan kiinnittäisi häneen mitään huomiota. Hänessä ei ole mitään ihmeellistä. No ehkä se vain kertoo siitä miten ulkonäkökeskeinen nykyaika on. Stubiakaan ei kukaan kehu mistään muusta kuin ulkonäöstä ja urheilullisuudesta. Minusta presidentin ja pääministerin tärkein tehtävä olisi hoitaa hyvin hommansa. Ulkonäöstä viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Stubbin vaimo oli taas kerran tyylitön. Ja VIHREÄ puku itsenäisyyspäivänä, really? Uskomaton moka.
Öö, selittäkää mulle mitä vikaa on vihreässä?
Eikö Halosellakin ollut joskus vihreä puku linnanjuhlissa?
Oli. Kuten Haukiollakin.
Myös Eeva Ahtisaarella on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy ihmetellä tätä Marinin faniklubin fanaattisuutta. Jos Marin ei olisi ollut pääministeri ja puolueen johtaja ei kukaan kiinnittäisi häneen mitään huomiota. Hänessä ei ole mitään ihmeellistä. No ehkä se vain kertoo siitä miten ulkonäkökeskeinen nykyaika on. Stubiakaan ei kukaan kehu mistään muusta kuin ulkonäöstä ja urheilullisuudesta. Minusta presidentin ja pääministerin tärkein tehtävä olisi hoitaa hyvin hommansa. Ulkonäöstä viis.
Oletko koskaan kuullut trolleista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin on saanut kyllä niin hyvät geenit, että ei parempia voi olla kenelläkään. Kauniimpi kuin kaikki missit yhteensä.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt Marinin hehkuttamista. Ei tuo nyt niin erikoiselta näytä. Ihan tavallisen näköinen. Tiedän irl useita näyttävämmän ja kauniimman näköisiä naisia.
Eiköhän tuo hehkutus ole pitkälti aivopesun tuotosta, mind programming. Silloin pm-kaudella mediat hehkutti, kun pääsi Voguen kanteen, mikä on olevinaan jonkinlainen todiste siitä, että ihmisen täytyy silloin olla harvinaisen kaunis sinne päästäkseen. Siitä alkoi sitten tukitiimin kirjoittelu lehdissä ja täälläkin, kun se on niin kaunis. Ja niinhän tuo ap:kin tuossa ekassa viestissään taas sanoo, kun on niin kaunis.
Se on se indoktrinaatio vai mikä lie, että kun tarpeeksi usein toistaa jotain, niin se muuttuu ihmisten mielessä todeksi. Luulen, että Marinin kohdalla on käynyt myös näin, ja jotkut todellakin uskovat, että hän on niin kaunis. Jonkinlainen transsitila ehkä.
Samoin kävi muuten aikoinaan Michelle Obaman kanssa, jota harva kovin kauniina sentään kai pitää? Oltuaan Voguen kannessa paikallinen media alkoi hehkuttaa, kuinka tyylikäs heidän presidentin puoliso onkaan. Ja siitä alkoi kehuketju, myös Suomen media alkoi kehua Michelleä maailman tyylikkäimmäksi naiseksi.
Seuraavaksi on vuorossa Melanie. Jotain hehkutusta olen ollutkin jo huomaavinani Suomen mediassa, vaikka vuonna 2020 häntä haukuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Panisin, mutta tulin jo. Ei setämies monesti enää jaksa.
"Vaikken koskaan luotasi poistunutkaan, tulen uudestaan "
Ehdottomasti, olen todella samaa mieltä. Sanna on tyylikäs, kaunis ja älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kaunis ja Purrakin oli upeana
Purra on outo kulmikasnaamainen miesnainen. Ei taida olla edes ihminen. Olisko robotti?
Tosi kypsää. Minusta hän oli huomattavan kauniina.
Minustakin, ja selvästi liikkuu, kun vartalo on siinä kunnossa, että pystyy kantamaan tuollaista asua. Ojentajat timmissä kunnossa. Kukapa kasvojensa kulmikkuudelle mitään voi, se tulee geenien mukana. Minusta on kyllä hyvin onnistunut olemaan paras versio itsestään.
Voihan sitä halutessaan niille kasvojen kulmikkuudellekin jotain tehdä, höylätäänhän niitä neniäkin.
Ihmetyttää Marin-faneissa aina tämä. Toisaalta teillä on hirveä itkuvirsi siitä, miten Sannaa halvennetaan eikä oteta vakavasti, koska hän on nuori nainen. Ja kuulemma hirveän naisvihamielisesti keskitytään vain ulkonäköön. Mutta sitten te olette itse ensimmäisenä palvomassa tätä vain ulkonäön perusteella. Ajatelkaapas jos Stubbia äänestäneet miehet kilpaa melkein nyyhkisivät, että oi kun Alex on komea, pitkä ja ryhdikäs, kyllä koko maailma ihailee meidän pressaa. Huvittava ajatuskin
Emma Kimiläinen on illan kaunein nainen.
Ihmiset ei kuulemma tykänneet linnan hämärästä valaistuksesta, mutta silloin ei pienet kauneusvirheet tai sentin pakkeli näy niin hyvin, naisvieraat tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää Marin-faneissa aina tämä. Toisaalta teillä on hirveä itkuvirsi siitä, miten Sannaa halvennetaan eikä oteta vakavasti, koska hän on nuori nainen. Ja kuulemma hirveän naisvihamielisesti keskitytään vain ulkonäköön. Mutta sitten te olette itse ensimmäisenä palvomassa tätä vain ulkonäön perusteella. Ajatelkaapas jos Stubbia äänestäneet miehet kilpaa melkein nyyhkisivät, että oi kun Alex on komea, pitkä ja ryhdikäs, kyllä koko maailma ihailee meidän pressaa. Huvittava ajatuskin
Stubbistahan toistuvasti fanit toistelevat, kuinka hän on "edustava". Sanaakaan poliittisesta kompetenssista. Stubb aloitti Suomessa poliitikoista selfie-kulttuurin ja somettamisen.
Ei mitään. Kuhan höpisee omiaan. Onhan nuo aikaisemmatkin presidentin puolisot ja jopa Halonen itse presidenttinä pukeutunut vihreään.
Taisi olla jokin rasistinen viba tuossa kommentissa, olisi kait halunnut sinivalkoisen puvun. 😒