Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pitää tupakoida että on vaikeaa lopettaa?

Vierailija
06.12.2024 |

Yksi kaverini poltti noin viisi vuotta ja sanoi että oli melko helppoa ja ettei tupakoinnin lopettaminen ole niin vaikeaa ellei ole jo jotain 10 vuotta polttanut. Itse en ole ikinä tupakoinut joten minulla ei ole asiasta kokemusta mutta minusta on vaikea uskoa että olisi helppoa lopettaa riippuvuutta vaikkei sitä olisikaan montaa vuotta kestänyt koska puhummehan nyt kuitenkin riippuvuudesta. Kehittyykö ihan jo esim parissa vuodessa kova nikotiiniriippuvuus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä ja hänen mielenlujuudesta. Itse pystyin lopettamaan noin 7v polttamisen jälkeen ihan vaan kun päätin lopettaa. Jatkoin myös vuosien jälkeen hetkeksi uudestaan, poltin 9kk ja lopetin taas seinään. Nyt ollut polttamatta 19 vuotta.

Vierailija
2/6 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ajalla mitään merkitystä. Ihminen lopettaa jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta. Aloitin 13-vuotiaana. Lopetin 47-vuotiaana nikotiinipusseilla.

Vierailija
4/6 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Jotkut jäävät koukkuun ensimmäisestä nikotiiniannoksesta, toiset eivät koskaan. Nikotiinin vaikutus on yksilöllistä.

Vierailija
5/6 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin, että meni pari vuotta kun huomasin ensimmäiset riippuvuuden merkit. Lopettaminen sitli täysin mahdolliista, jos sitä oikeasti haluaa. Vähintään yhtä helppoa kuin keksiä tekosyitä jatkaa polttamista. :)

Vierailija
6/6 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen polttanut 4.ssä eri osassa elämässäni. Viimeisin putki kesti 8vuotta. Kaikilla kerroilla on tullut itsestään stoppi. Yhtäkkiä on vaan alkanut tökkiä ja ei ole tehnyt enää mieli. Mitään tahdonlujuutta ei ole siis tarvittu. 

N.54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän