Haluaisitko tulla kutsutuksi linnan juhliin?
Kommentit (54)
Oi hitsi, ois kyllä hienoa ja mieletön kokemus =)
Tiesittekö ettei kaikilla kutsutuilla ole mainittavaa meriittiä, vaan ns taviksillekin lähtee kutsuja. Tietääkö joku montako näitä randomeita kutsutaan?
En. Ja jos saisin kutsun niin en tulisi riippumatta hallinnosta ja presidentistä.
En haluaisi. Kauhea stressi mekosta, kampauksesta, meikistä, koruista, kengistä. Ja siitä, ettei kompuroi tv kameroiden edessä. Tulis maksamaan maltaita.
Avaaja elää ilmeisesti kutsun toivossa, koska hän ei ymmärrä tai uskalla kertoa omaa kantaansa. Minä en menisi vaikka jostain kumman syystä kutsun sattuisinkin saamaan. Kallis, hikinen jonotus, kättely ja kahvikupponen eväineen älyttömässä tungoksessa. Alle tonnin ei maalaismies millään siitä riemusta selviäisi.
En halua tulla kutsutukai. Yhdet maaherran uuden vuoden juhlat kävin aikoinaan pönöttämässä niin se riittää.
Heh, olispa hauska nähdä nämä kirjoittelijat, jos saisivat yllärikutsun. Eivätkö tosiaankaan menisi? Epäilen ;)
Enköhän. Muutama kaveri on ollut ja sanoivat että ihan rento meininki siellä on. (Halosen ja Niinistön aikoina).
En, enkä tuonne menisi mistään hinnasta jos tulisin kutsutuksi.
Se on nykyisin kokoontumisajot rikollsille maanpettureille, homoille, lesboille ja muille vastaaville.
En haluaisi kutsua enkä menisi, jos saisin kutsun. Avecina voisin mennä, jos kutsun saaja aivan välttämättä haluaa.
Näiden vastauksien perisuomalaisuus pistää vähän hymyilemään. Vihataan pönötystä ja pelätään ettei olla tarpeeksi hyvätasoisia ja taitavia vieraiksi :D
Itse tietysti menisin, ei minun taviksen elämässä tule montaa mahdollisuutta pukeutua noin juhlavasti.
Niin, olisikohan räjähteiden tms. vienti mahdollista ? Lähteä voi varmaan voi vaikka heti asennuksen jälkeen. ;)
Tottakai menisin, vaikka ainoa ansio olisi, että olen keskustellut presidentin kanssa jossain tilaisuudessa. Hyvä seuralainen toki olisi mielellään oltava. Nauttisin ruoista ja juomista niin paljon kuin vatsa ja vyö antaisi myöten. Ihmetyttää tuo monien pönötyksen ym. asioiden pelko. Ei siellä ole pakko mitenkään pönöttää. Kevyttä keskustelua ruokailun lomassa muiden vieraiden kanssa. Varmasti nauttisin.
Haluaisin olla niin merkittävä, että minut kutsuttaisiin, mutta en menis kuitenkaan, koska kuiva pönötys.