täällä upporikkaat hyvin koulutetut, suuret talot omistavat,
viimesen päälle uudet farmari autot omistavat, naiset joiden miehet tienaa toooosi paljon... Näin olen olettanut niistä ihmisistä jotka täällä kirjoittelevat. ODOTTAVAT KU KUUTA NOUSEVAA ET TULEE LAPSINLISÄT :-)))
Kommentit (7)
Oikeesti, kaksi selitystä moiselle ristiriidalle:
a) monet palstailevat ovat wanna-be-rikkaita
b) täällä palstailee aika paljon sakkia. Lapsilisien huhuilijat ovat eri ihmisiä kuin ne hyvätuloiset...
Miksi kukaan valehtelisi kun ei edes kirjoitelle nikeillä. Jossain Kaksplussalla voisin kuvitella esiintyvät liioittelua. Selitys on pakosta se, että erilaiset ihmiset vastailee erilaisiin kyssäreihin. Niihin joissa kysytään varallisuutta, vastaa ne joilla on millä mällätä. Itse olen köyhä ja jätän noi jutut väliin.
mutta vanha auto, enkä odota lapsilisiä, vaan ne menesät suoraan säästön.
ehkäristiriita johtuu siitä, että täällä on monenlaisia ihmisiä, joista osa osuu ehkä osittain esim edellä mainitsemaasi kuvaukseen.
että haluttaisiin kiillotella nikkiä.
Vaan ylipäänsä kuvitella itsensä toiseen rooliin. Tämä palstailu kun on viihdettä ja ajankulua, siinä missä unelmointikin.
Vierailija:
Miksi kukaan valehtelisi kun ei edes kirjoitelle nikeillä. Jossain Kaksplussalla voisin kuvitella esiintyvät liioittelua. Selitys on pakosta se, että erilaiset ihmiset vastailee erilaisiin kyssäreihin. Niihin joissa kysytään varallisuutta, vastaa ne joilla on millä mällätä. Itse olen köyhä ja jätän noi jutut väliin.
Se nimittäin puraisee, kun suunnattomista tuloista nauttineena yht' äkkiä putoaakin kotihoidontuelle. Onhan noita säästöjä, mutta ei niitä haluaisi nyt kulutella ja mieheltä en ole ikinä oppinut pyytämään. No, hyvinhän tuo yhteistä tiliä rahoittaa...
Terveisin köyhän miehen köyhä vaimo kera 6 lapsen.