Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

täällä upporikkaat hyvin koulutetut, suuret talot omistavat,

Vierailija
23.02.2007 |

viimesen päälle uudet farmari autot omistavat, naiset joiden miehet tienaa toooosi paljon... Näin olen olettanut niistä ihmisistä jotka täällä kirjoittelevat. ODOTTAVAT KU KUUTA NOUSEVAA ET TULEE LAPSINLISÄT :-)))

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin köyhän miehen köyhä vaimo kera 6 lapsen.

Vierailija
2/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli milloin ja mihin?

Ej ymhärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, kaksi selitystä moiselle ristiriidalle:

a) monet palstailevat ovat wanna-be-rikkaita

b) täällä palstailee aika paljon sakkia. Lapsilisien huhuilijat ovat eri ihmisiä kuin ne hyvätuloiset...

Vierailija
4/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan valehtelisi kun ei edes kirjoitelle nikeillä. Jossain Kaksplussalla voisin kuvitella esiintyvät liioittelua. Selitys on pakosta se, että erilaiset ihmiset vastailee erilaisiin kyssäreihin. Niihin joissa kysytään varallisuutta, vastaa ne joilla on millä mällätä. Itse olen köyhä ja jätän noi jutut väliin.

Vierailija
5/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vanha auto, enkä odota lapsilisiä, vaan ne menesät suoraan säästön.

ehkäristiriita johtuu siitä, että täällä on monenlaisia ihmisiä, joista osa osuu ehkä osittain esim edellä mainitsemaasi kuvaukseen.

Vierailija
6/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluttaisiin kiillotella nikkiä.

Vaan ylipäänsä kuvitella itsensä toiseen rooliin. Tämä palstailu kun on viihdettä ja ajankulua, siinä missä unelmointikin.

Vierailija:

Miksi kukaan valehtelisi kun ei edes kirjoitelle nikeillä. Jossain Kaksplussalla voisin kuvitella esiintyvät liioittelua. Selitys on pakosta se, että erilaiset ihmiset vastailee erilaisiin kyssäreihin. Niihin joissa kysytään varallisuutta, vastaa ne joilla on millä mällätä. Itse olen köyhä ja jätän noi jutut väliin.

Vierailija
7/7 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nimittäin puraisee, kun suunnattomista tuloista nauttineena yht' äkkiä putoaakin kotihoidontuelle. Onhan noita säästöjä, mutta ei niitä haluaisi nyt kulutella ja mieheltä en ole ikinä oppinut pyytämään. No, hyvinhän tuo yhteistä tiliä rahoittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi