Kotisiivoojat-siivotkaa niin, että SEN huomaa!!!
Merillä oli ok siivousfirman kotisiivoja puoli vuotta,
sitten kun siivousfirman siivooja vaihtui,
en ole kahteen kertaan huomannut, että siivooja on edes meillä käynyt-...
eli wc:t ja pöydät ainakin kiiltämään
...
t. maksava asiakas/ 35 e/ tunti (sis. alv.)
Kommentit (6)
ei vauvalehden sivut. tuskin ne täällä käy haukkuja lukemassa.
maksat siivoojalle. Eihän tossa ole mitään järkeä. Kilpailuta nyt hyvä ihminen toi siivous uudestaan. Toki pääkaupunki seudulla voi niukasti mennä 30 eur/h puhki, mutta muualla ehdottomasti reilusti alle 30 euroa.
Toi kotitalousvähennyskusetus on hirveetä, se kun näyttää nostavan 30 % hintoja, jos toi hinta pitää paikkansa.
Merillä oli ok siivousfirman kotisiivoja puoli vuotta,
sitten kun siivousfirman siivooja vaihtui,
en ole kahteen kertaan huomannut, että siivooja on edes meillä käynyt-...eli wc:t ja pöydät ainakin kiiltämään
...t. maksava asiakas/ 35 e/ tunti (sis. alv.)
Mitä helvettiä sä tänne siitä vauhkoat.
Eiks tuu mieleen, että voisit sille siivolle suoraan sanoa??!
Tyhmä, tyhmempi,ap.
myönnän etten omista siivousfirmaa, mutta ihan maalaisjärjellä ajateltuna, alvillinen hinta ei pitäisi olla 25 € enempää edes pääkaupunkiseudun alueella, mikäli pesuaineet ja muut tarvikkeet ovat tilaajalla kotona omasta takaa.
Jos siivooja hoitaa keikki pesuaineet ja tarvikkeet siivousfirmasta, niin niille voi sitten laskea hinnan.
Kaikki yli 30 eur/h on kiskurihintaa, vaikka tarvikkeet tulisivatkin siivousfirmasta. Siis liikaa jopa pääkaupunkiseudulla.
Vai mitä ?
30 eurossa on alvia 6,60
siivooja itse saa 9-12 euroa/h
Palkan sivukuluja tuosta 40 %
Joillakin firmoilla kilometrit kuuluvat hintaan, toisilla ei, joten niistäkin tulee kuluja.
Ei tuosta hinnasta firmalle juuri tuottoa jää, eikä halvemmalla voi missään tapauksessa myydä.
Jos ette halua siivouksesta makaa, siivotkaa itse.
kannattais ottaa yhteyttä kyseiseen firmaan, itse en turhasta maksaisi.