Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää kuka on vapaamuurari?

Vierailija
05.12.2024 |

Onko kaikki johtavissa asemissa olevat vapaamuurareita?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaisin että kaikki klubit ja herrakerhot vaikuttaa samantyyppisiltä,pitää olla vakaat hyvät tulot eli tuloraja on korkea.ammatti usein joko julkinen tai vaikutusvaltainen. yrittäjät ym rikastuneet kelpaa myös. oon huomannu et luonne on samanlainen eli kohtelias ja hiukan lipevä ,sit selän takana voidaan tehdä mitä vaan inhottavaa.tekevät toisilleen palveluksia joissain kerhoissa, se on joku velvollisuus. tämä siis huomio joistan klubeista ja kerhoista varmaan samat ihmiset voi kuulua useampaan herrainkerhoon.

en itse kuulu enkä  halua kuulua mihinkään kerhoon olen yksilö.kerhot usein voi olla taakkakin joutuu talkoisiin,kokouksiin yms. vapaa aika on toisten määräämää.eli jos on omat mielipiteet ja haluaa itse päättää asioistaan ja vapaa ajastaan niin ei ehkä halua itse kerhoihin kuulua.

Vierailija
22/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakaroiden väliin on tatuoitu sirppi ja vasara. Kun vapaamuurari kumartuu suihkussa, levitä pakaroita niin näet merkin. 

Sille varalle, että ei löytyisikään mitään, voi miettiä valmiiksi jonkun sopivan tokaisun: "Sori, sä et ollutkaan Kymäläisen Topi" yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain on sormuksia ja hautakivissä ,joskus näkee niiden symboleja joten voi olettaa että suvuissa on sitä harrastusta,hymy lehti julkaissut jo edesmenneiden listoja.jotkut saattaa varmaan itse vihjailla asiasta, jotkut ei kerro.perhe tietää varmaan kun niillä jotain asujakin on.

Vierailija
24/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satanisteja. Tuo selviää vasta 32. Asteen herroille.

No ei varmaankaan juuri siellä - perus vapaamuurarius on yleisuskonnollista mutta tuo missä on 32 aste on nimenomaan kristittyjen vapaamuurariutta. 

Se yksi joka tuli synnintuntoihin 32 asteessa - hän tuli liittyneeksi ns karismaattiseen liikkeeseen jolla oli hieman kapeampi näkemys uskovaisuudesta ja ajatteli siksi olleensa vapaamuurariudessa syntinen. Niin saa ajatella mutta en kristittynä jaa hänen näkemystään

Vierailija
25/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamuurarilla ei oo kuraa kauhassa.

Vierailija
26/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö. Vähiten juuri 32. aste, joka on osa ns. kristillistä uskoa tunnustavien vapaamuurariutta. Vapaamuurarit ovat keskimäärin uskovia ja uselimmiten kristittyjä,  käyvät useammin kirkossa kuin valtaväestö. 

Vierailija
27/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamuurarit eivät kättele oudosti tavatessaan eivätkä mitään sellaista, eivätkä siis välttämättä tiedä onko toinen vapaamuurari. Joskus tuntevat loosin kautta...ja joskus kysyvät, suoraan tai kaarrellen. Moni käyttää sormusta tai pinssiä. sellaiselta joka käyttää voi kyllä suortaan kysyäkin että kappas oot vapaamuurari, kyllä ne sitten kertoo.  

Vierailija
28/43 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö 

Vierailija
29/43 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tunsin, enkä halua toistamiseen tuntea. Kaveri oli hyvässä asemassa, mutta käytös kuin esiteinin. Suoraan sanoen täysi mulkku.

Vierailija
30/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on listoja. Minulle oli valvaiseva hetki noin 5 vuotta sitten kun löysin listoilta useamman työkaverin. Osa heistä on vieläkin samassa työpaikassa. Joo, kunnalla olen töissä ja siellä missä asiosita päätetään.

Vierailija
31/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olettaisin että kaikki klubit ja herrakerhot vaikuttaa samantyyppisiltä,pitää olla vakaat hyvät tulot eli tuloraja on korkea.ammatti usein joko julkinen tai vaikutusvaltainen. yrittäjät ym rikastuneet kelpaa myös. oon huomannu et luonne on samanlainen eli kohtelias ja hiukan lipevä ,sit selän takana voidaan tehdä mitä vaan inhottavaa.tekevät toisilleen palveluksia joissain kerhoissa, se on joku velvollisuus. tämä siis huomio joistan klubeista ja kerhoista varmaan samat ihmiset voi kuulua useampaan herrainkerhoon.

en itse kuulu enkä  halua kuulua mihinkään kerhoon olen yksilö.kerhot usein voi olla taakkakin joutuu talkoisiin,kokouksiin yms. vapaa aika on toisten määräämää.eli jos on omat mielipiteet ja haluaa itse päättää asioistaan ja vapaa ajastaan niin ei ehkä halua itse kerhoihin kuulua.

Näin ne hommat jakautuu. Autetaan "veljeä" hädässä. Niin hän sitten puolestaan auttaa jos toinen apua joskus tarvitsee. 

Vierailija
32/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vapaamurari, pääsin TK-eläkkeelle pari vuotta sitten, muutaman pikkukeikan olen tehnyt pimeesti.

Vierailija
34/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vapaamurari, pääsin TK-eläkkeelle pari vuotta sitten, muutaman pikkukeikan olen tehnyt pimeesti.

Kerro lisää vapaamuurareista. Onko väärin sanoa sitä hyvä veli -kerhoksi?

Vierailija
35/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun pomo on vapaamuurari

Vierailija
36/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryydestä.

Tj vainoaa vaimoaan ja hakee tämän pois työkaverien seurasta ulkoilmaravintolasta.

Myöhemmin hän pettää vaimoaan työkaverinsa kanssa ja pakottaa vaimolta tiedot perheen raha-asioista, joita hän ei OSAA hoitaa lukitsemalla auton ovet. 

Vierailija
37/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää vapaamuurareista. Onko väärin sanoa sitä hyvä veli -kerhoksi?

Juu työkohteista juteltiin kun töitä tarjottiin niin sovittiin tarjoushinta millä luvattiin tehdä kohde valmiiksi ettei kukaan polje hintoja.

Vierailija
38/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki johtavissa asemissa olevat vapaamuurareita?

Kyl me kaikki ollaan.

Mitä muuta haluat tietää?

Vierailija
39/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube VANTAAN VAPAAMUURARIT GOOGLE.  Ei tarvi kysellä kun ne on netissä.  

Vierailija
40/43 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppamiehia samaa kuin woodoo taikauskonto.