Töihin ilman rintaliivejä!
Pitäisi ensiksi saada töitä, jotta voisi tehdä näin!
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010785569.html?utm_medium=promobox&…
Kommentit (48)
Luovuin rintaliivien käytöstä n. 8 vuotta sitten koskan en keksinyt ainuttakaan hyvää syytä miksi pukeudun johonkin, joka tuntuu epämukavalta. Vapauttavinta oli huomata, että toden totta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa en edes itse noteeraa sitä, koska minua itseäni ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu rinnoista, onko sopivaa.
Riippuvat taitaa olla
Vierailija kirjoitti:
Tämänpäiväinen Hesari antaa tosiaan aihetta ajatella, että maailmassa ei tapahdu tarpeeksi, kun lehtien sivut täytetään hömpällä. Toimittajat ja muut kirjoittajat käyttävät yhä useammin työnantajaansa omana päiväkirjanaan ja bloginaan.
Mitähän tuo kirjoittelija halusi saada aikaan tuolla avautumisella? Toimiston pojille ainakin tuli ajateltavaa.
Nuorella toimittajalla ei ole historiallista perspektiiviä. Hän luulee että paljaat rinnat ja rintaliivittömyys ovat uusi, hänen sukupolvensa juttu. Oikeasti boomerit ovat paljon tottuneempia yläosattomuuteen kuin nuoret. 80-90 -luvuilla vielä yläosattomuus oli yleistä eikä kukaan siitä poliisia soittanut. Tämä uusi polvi on vahvasti amerikkalaistunut, ja omaksunut sieltä tiettyjä puritaanisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihana idea ja 100% tuki! Jättäkää tytöt ne liivit kotiin.
T: Mies, 56-vuotta
Kuule sinä(kään) id io ot ti et ole miestä nähnytkään, tämä on YHÄ EDELLEEN vauva.fi. 🙄 ja miten va juk ki täytyy oikeasti olla kirjoittaakseen x-vuotta?!?!?!?
1950-luvulla syntyneenä muistan, että olikohan feministit, jotka polttivat rintaliivejään 1960-luvun lopulla, syytä siihen en enää muista, onkohan syynä sitten dementia vai alzheimer, en muista enää sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu rinnoista, onko sopivaa.
Olisi aika rietas näky, jos minä lähtisin töihin ilman rintaliivejä.
Tää on nuorilla ihmisillä jopa yleistä xD Olla missä tahansa ilman rintaliivejä. Ei mikään uusi ihmeellinen asia. Itse lähin just kouluunkin ilman liivejä! En tartte niitä!
Meillä muutenkin töissä koko ajan niin kylmä et kaikki paistais paitojen läpi. Paitsi että ei paista ko pitää vuorautua niin lämpimiin neuleisiin tyyliin kesälläkin.