Töihin ilman rintaliivejä!
Pitäisi ensiksi saada töitä, jotta voisi tehdä näin!
https://www.hs.fi/lifestyle/art-2000010785569.html?utm_medium=promobox&…
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Hesarin kommenttiosio on täynnä huvittavia vakuutteluja siitä, että ketään ei kiinnosta muiden liivittömyys.
Ovatkohan maa ja maailma valmiita siihen, että minä lähden omalleni ja muiden työpaikoille 95J-kuppeineni? Pituutta on hieman yli 180 senttiä, joten näky olisi sopivasti juuri katsojien silmien alla. Haluaisiko Hesari jatko-osan tuohon artikkeliin?
Suosittelen kokeilemaan.
t: setämies
Vierailija kirjoitti:
Hesarin kommenttiosio on täynnä huvittavia vakuutteluja siitä, että ketään ei kiinnosta muiden liivittömyys.
Ovatkohan maa ja maailma valmiita siihen, että minä lähden omalleni ja muiden työpaikoille 95J-kuppeineni? Pituutta on hieman yli 180 senttiä, joten näky olisi sopivasti juuri katsojien silmien alla. Haluaisiko Hesari jatko-osan tuohon artikkeliin?
Tämä kyllä pitäisi nähdä.
M56, tissimies
Jos heilutatte tissejä muiden silmissä, ette sitten nosta mitään metoo-juttuja, kun joku kourii tai kommentoi. Oma moka. Pidetään huomio jossain muualla, eli siellä missä pitää. Myös naisella on vastuu siinä, kuinka tulee kohdelluksi.
Jos liivittömyys ei erotu eikä kiinnitä huomiota, se ei tietenkään ole ongelma.
Mene toki, jos sinulla on A kuppi..
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen rintojen vapautusliikkeen vankkumaton kannattaja.
Voisin jopa vähentää nykyisten etäpäivien määrää huomattavasti, jos ilmiö yleistyy.
Mikäs siinä katsellessa kun Maire 58 ja Sirkka 62 tissit navoissa hilluu toimistolla,
Vierailija kirjoitti:
Jos heilutatte tissejä muiden silmissä, ette sitten nosta mitään metoo-juttuja, kun joku kourii tai kommentoi. Oma moka. Pidetään huomio jossain muualla, eli siellä missä pitää. Myös naisella on vastuu siinä, kuinka tulee kohdelluksi.
Juupajuu, vaikeaa teillä miehillä, kun on pakottava tarve tehdä rikoksia, jos vaan avautuu tilaisuus.
Aikuiset ihmiset ja aina pelkkä seksi mielessä.
Sairasta, että ainoa osa kehosta, mikä pitäisi siveliäisyyden vuoksi laittaa tiukkaan pakettiin, on sama ruumiinosa, jonka tehtävä on vauvojen ruokkiminen?!
Eikä kyllä auta yhtään noi pervopappojen kommentit siitä, että kyllä nuoret kauniit naiset saa ilman liivejä olla. Hyi että
Koska me vaadimme miehillekin liivit? Aika ikävästi näkyy usein nännit läpi, en pysty sitten lainkaan keskittyä töihin kun Jarmon nännit nöpöttää! Lihaksikkaalla tai lihavalla miehellä rinnat voi olla isommat kuin hoikalla naisella, mutta jostain syystä naisen nännit on ongelma
Roikkukoon vapaana vaikka F kupit jos niin on mukavampaa. Kehorauha
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden kuluttua kukaan ei katso muuta kuin koukuttavia AI:n generoimia rainoja.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta että näitä ahdistelijainceleitä vieläkin riittää. Naisella on rinnat = oikeus ahdistella ja kouria? Voi jumalauta. Ne rinnat tiedätkö on naisessa kiinni, ei ne ole mikään seksijuttu, jonka voi asettaa silloin kun haluaa huomiota. Ja anna kun arvaan, sinä halveksut huiveja naista alistavina?
Paina tämä päähäsi: vaikka nainen olisi alasti edessäsi, sinulla ei ole mitään oikeutta koskea!
Huvittaa oikein tämä miesten kuvitelma, että naisen vaatteet olisi syy, miksi meitä ahdistellaan. Itse olen kokenut ahdistelua mm. 14-vuotiaana kolme kokoa liian iso huppari päällä, ja töissä laatikkomaiset työvaatteet päällä. Olisi varmaan pitänyt avaruuspuku päällä kulkea 5-vuotiaasta saakka, etten olisi antanut miehille vihjeitä, että kouriminen on sallittua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen rintojen vapautusliikkeen vankkumaton kannattaja.
Voisin jopa vähentää nykyisten etäpäivien määrää huomattavasti, jos ilmiö yleistyy.
Mikäs siinä katsellessa kun Maire 58 ja Sirkka 62 tissit navoissa hilluu toimistolla,
Navassa asti riippuva uhkean upea mahtipovi kiinnostaisi kyllä kovasti. Mutta etsin sellaista kedon kauneinta kukkasta kainon kirjastonhoitajattaren kaltaista ja silmälasipäistä, jolla ikää voisi olla n. 29-46 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ai mahtava, mitä urheutta! 😄 Käyn töissä joka ikinen päivä ilman rintaliivejä. Koska minusta tehdään lehtijuttu ja saan mun 5 minsaa julkisuutta? 😛
Koska olet suttura! Yleensä sutturat eivät käytä rintaliivejä, sillä he tällä hakevat miesten huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mahtava, mitä urheutta! 😄 Käyn töissä joka ikinen päivä ilman rintaliivejä. Koska minusta tehdään lehtijuttu ja saan mun 5 minsaa julkisuutta? 😛
Koska olet suttura! Yleensä sutturat eivät käytä rintaliivejä, sillä he tällä hakevat miesten huomiota.
Kiva ilmaus, tuo suttura. Onko miehen huomion hakeminen, jopa aloitteiden tekeminen, sitten nykyään toivottavaa vai edelleen sopimatonta? Onko kaikilla sutturoilla nuttura?
On seksuaalista häirintää jos nainen töissä ilman rintaliivejä!
Vierailija kirjoitti:
On seksuaalista häirintää jos nainen töissä ilman rintaliivejä!
On seksuaalista häirintää, jos mies on töissä ilman teippiä suun edessä ja paperipussia päässä!
Tuo on ahdistelua! Joku 23v toimistotypy terkahoilla rinnoilla nännit nöpöttäen hyörii konttorissa niin kyllä siinä keskittyminen herpaantuu!
Ei juma näitä Hesarin juttuja nykyään😂😂😂
Käykää ihmiset hyvät töissä asiallisissa kuteissa. Ei tarvi heilutella, eikä näytellä. En halua katsella pakosta kenenkään rintamusta, taikka piukkapöksyistä ukkelia arvokalleukset siinä näytillä. Kiitos.