Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada takaisin kyky ihastua?

Vierailija
04.12.2024 |

Olen menettänyt itsetuntoni huonossa suhteessa ja ehkä vähän masentunut. En käytä mitään lääkitystä, ei mitään niin vakavaa, ja olen ihan työkykyinen. Yksi seuraus kuitenkin on, nmittäin en enää ole onnistunut ihastumaan miehiin, kun ennen ihastuin vähän väliä. Uskon että se piristäisi, jos saisi vähän kevyttä vipinää elämään, mutta ongelma on, etten enää pysty! En onnistu ihastumaan ollenkaan, ihan kuin kemiani olisi kuollut tai libidoni hävinnyt. Onko joku onnistunut saamaan ne takaisin, jos on kerran menettänyt? Miten?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko sinä vastata miksi en voisi opiskella lääkäriksi!!!

Olen lievästi kehitysvammainen!!

Ap

Vierailija
2/5 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni väkivaltaisen suhteen jälkeen pari vuotta siihen ihastumisen pisteeseen. Luulin myös että vuosia käyttämäni ssri on tuhonnut ison osan libidoa.

No ei, olin vaan hengaillut väärien tyyppien kanssa ja tämän ei tarvinnut kuin olla lähellä ja olen aivan märkänä. Siis yrittäjiä ja viritelmiä on ollut ennen häntäkin, ne vaan ei kiinnostaneet ja luulin että se osa musta on kuollut ja katkeroitunut.

Jos sä olet vaan kans valikoivampi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko sinä vastata miksi en voisi opiskella lääkäriksi!!!

Olen lievästi kehitysvammainen!!

Ap

Voi veikkonen. Kyllä lääkärikunnassa on jos jonkinlaisia. Varsinkin kaikki ääriryhmät edustettuna. Lääkärit hakeutuvat opiskelemaan alaa, missä jotain jostain syystä tarttumapintaa tai sitten ihan mukavuudenhalusta käsin ohjautuen.

Kyllä pääset opiskelemaan lääkäriksi ihan heittämällä.

Ei ole juurikaan mitään tolkkua. Osa hulluja. Osa vain itsekkäitä pas.oja.

Osa toki tolkun ihmisiä. 

Vierailija
4/5 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, luultavasti toisen tai kolmannen kerran elämässäni ihastuin kovaa tuossa muutama vuosi sitten ja sitten kun se ja sitä seuranneet pari juttua on menneet pieleen, niin nyt jotenkin ei vaan jaksa enää. Tavallaan ajatus siitä että eläisi vaan loppuelämän näin ihastumatta ja kenenkään kanssa olematta ei tunnu ollenkaan pahalta.

Vierailija
5/5 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä vuotta meni, henkisen vuosia jatkuneen pahoinpitelyn jälkeen. Iski ihan odottamatta kuin salama kirkkaalta taivaalta. Olin jo asennoitunut elämään ilman suurempia tunteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän