Ex mies sai aikanaan minut pelkäämään lahjojen saantia
Jäi niin hirveät traumat, että vaikka erosta on jo 5 vuotta, en haluaisi vieläkään mitään. Olen valehdellut olevani jopa ulkomailla, että välttyisin siltä kiusalliselta tilanteelta kun kaikki katsovat jännittyneenä, että mitähän paketista paljastuu. Nyt puhutaan siis joulusta. Exäni antoi minulle aina jotain tosi noloa. Yritin sanoa, että ei osteta mitään, mutta hän ilmeisesti halusi niin kovasti itse lahjoja, ettei suostunut. Pahin oli varmaan 5 kopioitua vhs kasettia jotain lapsellisia merirosvoelokuvia. Sitten tuli noloja tekstipaitoja jotka olin nähnyt myynnissä paikallisella kirpputorilla. Kerran sain myös halvan suklaarasian, jonka hän otti avaamisen jälkeen itsellensä ja sanoi, että ajatus on tärkein, sä olet vähän pullistunut.
Kommentit (18)
Kuinka kauan katselit tuota helmeä?
Byää. Eiköhän jälleen kerran haukuta tarinan miestä.
Siis mistä se trauma tuli? Paskoista lahjoista? Herranen aika, luulin olevani melkoisen pumpulissa elellyt kermaperse, mutta jopa minun ikävät muistot (traumoja nolla) ovat ikävämpiä...
Eikai kukaan tuollaisesta traumatisoidu
No vähästä sullakin on traumat tullut.
Just. Joillakin on ihan oikeita ongelmia ja traumoja ja sinä itket kun saat kirpputorilta paitoja tai poltettuja merirosvoelokuvia?
No tuo suklaarasiajuttu oli ainakin ilkeilyä. Hankkiko se muinakin vuosina tahallaan/jotenkin veetuillakseen huonoja lahjoja siis? Vai eikö vain osannut? Jos oli tahallista kiusantekoa lahjojen avulla jouluna niin ymmärrän että huonolta tuntui.
Vierailija kirjoitti:
Just. Joillakin on ihan oikeita ongelmia ja traumoja ja sinä itket kun saat kirpputorilta paitoja tai poltettuja merirosvoelokuvia?
Ap puhui VHS-kaseteista. Niille ei polteta vaan kopioidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap puhui VHS-kaseteista. Niille ei polteta vaan kopioidaan.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä kuitenkin hyvä muna.
Oli 😍😍
Ymmärrän.