Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua liitoskipuihin?

Vierailija
23.02.2007 |

Olisiko täällä ketään kohtalotoveria, jolla olisi vinkkejä siitä, miten liitoskipuja voisi helpottaa?

Taustaa sen verran, että ensimmäisessä raskaudessa häpyliitos alkoi kipuilemaan jo viikolla 20 niin kovasti, että käveleminen ja sängyssä kyljenkin kääntäminen sattui aivan kamalasti. Esikoinen on nyt kaksivuotias ja olen uudestaan raskaanan viikolla 14 ja kauhukseni olen huomannut, että liitoskivut ovat alkaneet jo nyt! Kaasun ja kytkimen painaminen autolla ajaessa sattuu sekä välillä käveleminenkin. Ihan kammottaa ajatus, jos liitoskivut ovat vielä pahemmat tässä raskaudessa kuin aiemmassa ja olenkin nyt miettinyt, voisinko tehdä itse jotain, että kipu helpottaisi? Kaikki neuvot ja vinkit otetaan vastaan! Ensimmäisessä raskaudessa kokeilin tukivyötä, mutta se ei ainakaan silloin tuntunut auttavan.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin sitä aina housuissa samalla tavalla kuin kuukautissidettä, mutta en tietenkään ihan ihoa vasten. ;)

Minulla ainakin helpotti oloa todella paljon. =)

Vierailija
2/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta voi vähentää liitoskipuja. Eli jos liikkuu tasaisesti päivästä toiseen. Aloittaminen voi kyllä olla niin tuskallista, ettei siitä tule mitään. Kaikilla liikunta ei auta.

T: Kolmesti liitoskivuista kärsinyt, jolla mikään ei auttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kokeilla kotona, töissä pojat saattaisivat vähän ihmetellä, jos kulkisin kaurapussi housuissa... ;)

Onko lisää hyviä neuvoja?

AP

Vierailija
4/4 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Epätoivoinen AP...